Forum COLTMANIA.PL Strona Główna

[CA0 1.8 Gti] Generalny remont

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum COLTMANIA.PL Strona Główna -> TECHNICZNE / ZRÓB TO SAM
Autor Wiadomość
Sebak83
Starszy COLTMANIAK
Starszy COLTMANIAK


Dołączył: 07 Paź 2007
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Kalisz

PostWysłany: 2009.02.07 01:11:22    Temat postu: [CA0 1.8 Gti] Generalny remont

W połowie stycznia kupiłem drugiego colta a dokładnie CAO 1.8 Gti Smile co było moim marzeniem.

Teraz trochę opowiem o nim i o rzeczach, jakie mam zamiar w nim zrobić. Rok produkcji to 1992 wiec trochę latek ma, w wyposażeniu jest wszystko co wychodziło w Gti. Rok produkcji i prawdopodobnie miejsce jego częstego użytkowania (Trójmiasto) spowodowały często występujące ślady korozji, Dodatkowa silnik i skrzynia biegów domagają się remontu, no i zawieszenie też trzeba trochę poprawić.

Te wszystkie niedoskonałości skłoniły mnie do całkowitego remontu Colta, praktycznie rzecz ujmując mam zamiar go rozebrać do ostatniej śrubki i wszystko od początku składać zamieniając uszkodzone części nowymi lub naprawionymi.

Wszystko z biegiem czasu będę opisywał, robił fotki i wrzucał na forum.

Na początek kilka fotek jak wyglądał w oryginale przed remontem:

Przed kupnem:
[link widoczny dla zalogowanych]

W garażu gdzie będzie remont:
[link widoczny dla zalogowanych]

A teraz się biorę za rozbieranie z moim przyjacielem Gumisiem83:
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

Na dzień dzisiejszy to na razie wszystko. Przede mną jeszcze masa roboty wiec trzymajcie kciuki aby dobrze mi szło Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Sebak83 dnia 2009.02.07 01:15:50, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kondzio
Starszy COLTMANIAK
Starszy COLTMANIAK


Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Czechowice-Dziedzice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.02.07 01:24:23    Temat postu:

Spore przedsięwzięcie. powodzenia Smile na pewno się uda Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kartomaniak
100%-towy COLTMANIAK
100%-towy COLTMANIAK


Dołączył: 29 Lis 2006
Posty: 553
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/7
Skąd: wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.02.07 09:55:39    Temat postu:

a w silniku bedziesz cos grzebał ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sebak83
Starszy COLTMANIAK
Starszy COLTMANIAK


Dołączył: 07 Paź 2007
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Kalisz

PostWysłany: 2009.02.07 10:34:22    Temat postu:

kartomaniak napisał:
a w silniku bedziesz cos grzebał ?


Oczywiście. Bo bierze olej i grają zawory, więc cała głowica będzie robiona


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pipek
Prawdziwy COLTMANIAK
Prawdziwy COLTMANIAK


Dołączył: 10 Kwi 2008
Posty: 355
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: okolice bochni
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.02.07 13:11:43    Temat postu:

Powodzenia Smile przy reanimacji Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majorkca
Rasowy COLTMANIAK
Rasowy COLTMANIAK


Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 267
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: 2009.02.13 07:53:18    Temat postu:

a pytanie ile dales za tego colta ? a widok spod pokrywy rzeczywisicie nie ejst za piekny np w porownaniu z moim ostatnio robili mi uszczelke i obczailem sobie jak wyglada to praktycznie jak nowka gdzies chyba mam zdjecie nawet

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez majorkca dnia 2009.02.13 07:55:41, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Guciek69
Starszy COLTMANIAK
Starszy COLTMANIAK


Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 198
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Rawicz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.02.17 22:49:12    Temat postu:

ja też jestem właśnie po remoncie silnika Smile w takim samym GTi xD

polecam Ci podzielić sobie śrubki od każdego elementu do innego pudełeczka ... bo przy składaniu jest później mały totolotek :d i pamiętaj co skąd wypiąłeś Razz (kable) bo z tym tez miałem mały problemik :d


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tresorex
Nawiedzony COLTMANIAK ;)
Nawiedzony COLTMANIAK ;)


Dołączył: 28 Wrz 2007
Posty: 2019
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Poznań / Suchy Las
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.02.17 23:45:26    Temat postu:

Najlepiej śrubki wkręcać w miejsce z którego się wykręciło jeśli to możliwe Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sebak83
Starszy COLTMANIAK
Starszy COLTMANIAK


Dołączył: 07 Paź 2007
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Kalisz

PostWysłany: 2009.02.20 20:17:39    Temat postu:

Następnym etapem moich prac było wyciągnięcie całego środka i przygotowanie auta do malowania.

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

Później zająłem się naprawa skrzyni biegów. Wymieniłem łożyska i wytarte synchronizatory

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tresorex
Nawiedzony COLTMANIAK ;)
Nawiedzony COLTMANIAK ;)


Dołączył: 28 Wrz 2007
Posty: 2019
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Poznań / Suchy Las
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.02.21 13:58:49    Temat postu:

tył trochę rdzewieje Neutral

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
privateer87
Nawiedzony COLTMANIAK ;)
Nawiedzony COLTMANIAK ;)


Dołączył: 12 Lip 2007
Posty: 1470
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Zielona Góra
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.02.21 17:51:56    Temat postu:

ale to bedzie perełka po skończonych pracach Smile zycze powodzenia i zadnych niemiłych niespodzianek Smile pozdr Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sebak83
Starszy COLTMANIAK
Starszy COLTMANIAK


Dołączył: 07 Paź 2007
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Kalisz

PostWysłany: 2009.02.21 20:49:57    Temat postu:

tresorex napisał:
tył trochę rdzewieje Neutral


Dlatego własnie postanowiłem je rozebrać, zakonserwować od środka i pomalować całego.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Sebak83 dnia 2009.02.21 20:51:01, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
harpagan
Średni COLTMANIAK
Średni COLTMANIAK


Dołączył: 16 Kwi 2007
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Wawrzyszewowo

PostWysłany: 2009.02.21 22:23:30    Temat postu:

Myslisz o jakims skroceniu przelozen skrzyni skoro cala jest juz w czesciach ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sebak83
Starszy COLTMANIAK
Starszy COLTMANIAK


Dołączył: 07 Paź 2007
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Kalisz

PostWysłany: 2009.02.22 00:38:26    Temat postu:

harpagan napisał:
Myslisz o jakims skroceniu przelozen skrzyni skoro cala jest juz w czesciach ?


Skrzynie już złożyłem i nie chciałem jej modyfikować, po za tym to byłby za duży koszt.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Guciek69
Starszy COLTMANIAK
Starszy COLTMANIAK


Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 198
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Rawicz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.02.23 09:37:51    Temat postu:

heheh jak bym widział swojego Miśka 2 miesiące temu ;p tylko ja zacząłem od środka, później wynikła usterka silnika xD Smile pozdrawiam i powodzenia w pracach Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kampi
Ojciec Dyrektor ;)
Ojciec Dyrektor ;)


Dołączył: 27 Mar 2006
Posty: 2057
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Okolice Wa-wy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.04.03 23:20:27    Temat postu:

Seba jak tam idą prace?
Dałbyś radę sklecić jakiegoś TUTORIALA?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sebak83
Starszy COLTMANIAK
Starszy COLTMANIAK


Dołączył: 07 Paź 2007
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Kalisz

PostWysłany: 2009.04.05 17:49:16    Temat postu:

Kampi napisał:
Seba jak tam idą prace?
Dałbyś radę sklecić jakiegoś TUTORIALA?


Jestem już prawie przy końcu. Planuje go uruchomić na święta wielkanocne wiec został mi tydzień.

Pomyśle na tutorialem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kartomaniak
100%-towy COLTMANIAK
100%-towy COLTMANIAK


Dołączył: 29 Lis 2006
Posty: 553
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/7
Skąd: wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.04.18 00:15:12    Temat postu:

czekamy Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sebak83
Starszy COLTMANIAK
Starszy COLTMANIAK


Dołączył: 07 Paź 2007
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Kalisz

PostWysłany: 2009.04.30 12:05:18    Temat postu:

W końcu mogę się pochwalić prawie skończonym remontem. Pisze prawie bo zostało jeszcze trochę rzeczy do zrobienia, ale to tylko kosmetyka.
Prace nad kompletnym remontem trwały dość długo, ale warto było doczekać końca.

Teraz tak po krótce opisze co zrobiłem:

Co do blacharki:
W colcie zostało usunięte każde ognisko rdzy. Z zewnątrz pomalowany każdy element i najdrobniejszy szczegół. Bazowy kolor został zaczerpnięty z mercedesa i dodano do niego złotą perłe gruboziarnistą, efekt w słońcu jest zajefajny. W środku auto też zostało pomalowane i zakonserwowana podłoga. Cała tapicerka została wyprana i oryginalna. Wszystkie szyby w aucie zostały przyciemnione a przednia zmieniona na niebieska z ciemnym paskiem od góry (super się komponuje z lakierem. To chyba by było wszystko odnośnie wyglądu Colta. Do pełni szczęścia brakuje tylko ładnych felg.

Teraz silnik:
Głowica po generalnym remoncie czyli uszczelniacze, prowadnice i planowanie. Dół silnika nieruszany bo był w idealnym stanie. Cały rozrząd nowy no i sprzęgło firmy LUK. Kolektor dolotowy wypolerowany. Nie zakładałem stożka bo to jak wiadomo musi być bardzo precyzyjnie dobrany i umiejscowiony. Co do wydechu to usunąłem katalizator i wspawałem strumienice, końcowy tłumik oryginalny.

Skrzynia biegów:
No i tu były największe problemy, niestety oryginalna była do niczego i musiałem trochę ją zmodyfikować. Wnętrzności skrzyni pasowały od C52 1.5 przełożenia teraz są krótsze, a auto mocniejsze co za tym idzie straciło przyspieszenie. Udało mi się naszczęście zakupić oryginalna skrzynie od Gti i będę ją na dniach montował.

Zawieszenie:
Tu okazało się, że amortyzatory maja po 75% i bark jakichkolwiek luzów. Oczywiście zawieszenie oryginalne.

Hamulce:
Przednie idealnie z tyłu nie było ręcznego bo wszystko się pozapiekało, też oczywiście naprawione.

Wymienione wszystkie filtry, paski, oleje i płyny.

Co do kosztów i czasu spędzonego nad tym Coltem nie będę pisał bo tego się nie da określić i chyba sam nie chce wiedzieć ile mnie to kosztowało.

A tak wygląda: (wiecej fotek bedzie z nowymi felgami)

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rafamalk
GTi power


Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 3863
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Olsztyn
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.04.30 12:07:58    Temat postu:

Słuchaj: efekt końcowy jest ZAJE*ISTY!

Tyle pracy nad Colcikiem - to postawa prawdziwego COLTMANIAKA.

Gratuluję świetnej roboty.

PS
Wstaw białe kierunki Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sebak83
Starszy COLTMANIAK
Starszy COLTMANIAK


Dołączył: 07 Paź 2007
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Kalisz

PostWysłany: 2009.04.30 12:09:50    Temat postu:

rafamalk napisał:
Słuchaj: efekt końcowy jest ZAJE*ISTY!

Tyle pracy nad Colcikiem - to postawa prawdziwego COLTMANIAKA.

Gratuluję świetnej roboty.

PS
Wstaw białe kierunki Wink


Dzięki Smile

To są własmnie szczeguły które musze jeszcze zrobić


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zombie
Nawiedzony COLTMANIAK ;)
Nawiedzony COLTMANIAK ;)


Dołączył: 15 Lip 2008
Posty: 1592
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.04.30 13:20:19    Temat postu:

to pewnie najlepiej zachowany egzemplarz w tym momencie:D po takim remoncie to hoho powiem Ci zajebioza!!!!
pogratulowac i pozazdroscic czasu checi i pieniedzy:)

mam nadzieje ze Ci sie teraz colcik odwdzieczy za to co mu zrobiles:)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kartomaniak
100%-towy COLTMANIAK
100%-towy COLTMANIAK


Dołączył: 29 Lis 2006
Posty: 553
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/7
Skąd: wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.04.30 18:44:26    Temat postu:

brawa i gratulacje to za mało !!!!!!!!

pryśnij jeszcze fele na biało i wg mnie będzie idealnie Smile

PS. co to tej skrzyni.... sam sie zastanawiam nad skróceniem przełożeń, powiedz mi Seba jak sie auto zbiera na tej skrzyni i jakie osiąga prędkości na poszczególnych biegach


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ictus
Szalony COLTMANIAK ;)
Szalony COLTMANIAK ;)


Dołączył: 27 Kwi 2008
Posty: 863
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Olsztyn
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.04.30 20:09:19    Temat postu:

no wlasnie mow jak skrzynia... jak tobie za krotka i bedziesz zmienial to ja sie pisze od razu Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sebak83
Starszy COLTMANIAK
Starszy COLTMANIAK


Dołączył: 07 Paź 2007
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Kalisz

PostWysłany: 2009.05.01 00:07:37    Temat postu:

kartomaniak napisał:
PS. co to tej skrzyni.... sam sie zastanawiam nad skróceniem przełożeń, powiedz mi Seba jak sie auto zbiera na tej skrzyni i jakie osiąga prędkości na poszczególnych biegach


Co do skracanie biegów w skrzyni to nie polecam ponieważ:
na 1 maksymalna prędkość to około 60km/h
na 2 90km/h
na 3 130km/h
na 4 160km/h
na 5 195km/h i ani kilometra więcej

ale za to można palić gumę na 2 i jak się wrzuca 3 to jeszcze potrafi zapiszczeć.

do setki teraz mam ok 8,5s czyli porażka.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adik1286
100%-towy COLTMANIAK
100%-towy COLTMANIAK


Dołączył: 15 Sty 2009
Posty: 666
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.05.01 01:15:39    Temat postu:

Gratuluję!
Autko wygląda rewelacyjnie!
Podziwiam za zapał i zaangażowanie Smile
To się nazywa prawdziwa miłość do autka
Pełen szacuneczek Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kartomaniak
100%-towy COLTMANIAK
100%-towy COLTMANIAK


Dołączył: 29 Lis 2006
Posty: 553
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/7
Skąd: wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.05.01 07:49:15    Temat postu:

Sebak83 napisał:
kartomaniak napisał:
PS. co to tej skrzyni.... sam sie zastanawiam nad skróceniem przełożeń, powiedz mi Seba jak sie auto zbiera na tej skrzyni i jakie osiąga prędkości na poszczególnych biegach


ale za to można palić gumę na 2 i jak się wrzuca 3 to jeszcze potrafi zapiszczeć.

do setki teraz mam ok 8,5s czyli porażka.



mój na seryjnej piszczy na 3jce Smile jak bedziesz wymieniał skrzynie to chętnie ją odkupie:)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kartomaniak dnia 2009.05.01 07:49:58, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sebak83
Starszy COLTMANIAK
Starszy COLTMANIAK


Dołączył: 07 Paź 2007
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Kalisz

PostWysłany: 2009.05.01 09:39:41    Temat postu:

kartomaniak napisał:
jak bedziesz wymieniał skrzynie to chętnie ją odkupie:)


W sobotę jadę po skrzynie oryginalna od Gti. Wiec jak je przełożę i będę z niej zadowolony to tamtą sprzedam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ictus
Szalony COLTMANIAK ;)
Szalony COLTMANIAK ;)


Dołączył: 27 Kwi 2008
Posty: 863
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Olsztyn
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.05.01 12:08:20    Temat postu:

to tylko delikatnie krotsza...
a niby ile miales na seryjnej skrzyni do 100???


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sebak83
Starszy COLTMANIAK
Starszy COLTMANIAK


Dołączył: 07 Paź 2007
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Kalisz

PostWysłany: 2009.05.01 16:15:18    Temat postu:

Ictus napisał:
to tylko delikatnie krotsza...
a niby ile miales na seryjnej skrzyni do 100???


Tego nie sprawdzałem, ale wydaje mi się, że poniżej 8s powinien zejść.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kartomaniak
100%-towy COLTMANIAK
100%-towy COLTMANIAK


Dołączył: 29 Lis 2006
Posty: 553
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/7
Skąd: wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.05.01 19:43:58    Temat postu:

Sebak83 napisał:
Ictus napisał:
to tylko delikatnie krotsza...
a niby ile miales na seryjnej skrzyni do 100???


Tego nie sprawdzałem, ale wydaje mi się, że poniżej 8s powinien zejść.


różnie bywa.... 8 sek w kilkunastoletnim GTi to i tak dobry wynik


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ictus
Szalony COLTMANIAK ;)
Szalony COLTMANIAK ;)


Dołączył: 27 Kwi 2008
Posty: 863
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Olsztyn
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.05.01 20:43:38    Temat postu:

niemozliwym jest to zeby przy krotszej skrzyni trwalo to dluzej a szczegolnie w przypadku gdy na seryjnej skrzyni i tak 100 lamie sie i tak na 3 dopiero

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
malek
Trochę napisał...


Dołączył: 19 Paź 2008
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: ruda slaska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.05.01 21:22:03    Temat postu:

witam chyba natrafilem na odpowiednia stronke prosba moja dotyczy skrzyni automatycznej 4 biegowej a mianowicie nie wchodzi czwarty bieg przed wymiana oleju i filtra z ogledzin tzn. zapach bagnetu bylo czuc spalenizna mechanik zasegurowal spaleniem tarczy tego biegu jezeli to jest prawda to czy moge sam wymienic te tarcze[koszt jest maly a rece mam sprytne do takich robotek] z mila checia skozystam z waszych porad lub po prostu co o tym sadzicie wszystkie za i przeciw wezme pod uwage z gory dziekuje za porady i pomoc jak sie z tym uporac

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zombie
Nawiedzony COLTMANIAK ;)
Nawiedzony COLTMANIAK ;)


Dołączył: 15 Lip 2008
Posty: 1592
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.05.01 21:23:29    Temat postu:

kolego zaloz nowy temat w dziale technicznym, jak chcesz skrzynie nowa to ja mam;p

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sebak83
Starszy COLTMANIAK
Starszy COLTMANIAK


Dołączył: 07 Paź 2007
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Kalisz

PostWysłany: 2009.05.01 21:42:45    Temat postu:

Ictus napisał:
niemozliwym jest to zeby przy krotszej skrzyni trwalo to dluzej a szczegolnie w przypadku gdy na seryjnej skrzyni i tak 100 lamie sie i tak na 3 dopiero


105km/h na 2 miałem w C52 1.5 wiec tu wydaje mi się, ze powinno być lepiej.
Co do krótszych biegów i lepszym przyspieszeniem na nich to się nie zgadzam bo sam teraz jestem przykładem tego.
Na potwierdzenie mogę powiedzieć, że przegrałem na 1/4 mili z Ca0 1.6 a silnik wiem, ze jest w bardzo dobrej kondycji i brakuje mu tych przynajmniej 20km/h na każdym biegu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ictus
Szalony COLTMANIAK ;)
Szalony COLTMANIAK ;)


Dołączył: 27 Kwi 2008
Posty: 863
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Olsztyn
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.05.02 09:10:25    Temat postu:

to powiedz czemu praktycznie kazda A grupowa rajdowka ma krotka skrzynie??? i czemu samochod lepiej sie zbiera na jedynce niz na piatce?? Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kartomaniak
100%-towy COLTMANIAK
100%-towy COLTMANIAK


Dołączył: 29 Lis 2006
Posty: 553
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/7
Skąd: wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.05.02 10:32:51    Temat postu:

mam oryginalną skrzynie od GTi....możemy sie zamienić Smile daleko do siebie nie mamy Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
coltjaro
Średni COLTMANIAK
Średni COLTMANIAK


Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Poznan

PostWysłany: 2009.05.09 21:19:16    Temat postu:

Jak dla mnie to rewelacja!
Sam najchętniej tak bym zrobił ze swoim colcikiem, świadomość że jego kondycja techniczna w każdym calu jest idealna i nie zżera go "ruda" pozwala spać i jeździć spokojnie
Smile Gratuluję świetnej roboty.A może założysz klubowy warsztat reanimacji naszych colcików?Nie każdy ma wiedzę i umiejętności i miejsce na takie naprawy, myślę że chętnych byłoby wiele Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sebak83
Starszy COLTMANIAK
Starszy COLTMANIAK


Dołączył: 07 Paź 2007
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Kalisz

PostWysłany: 2009.05.19 22:04:04    Temat postu:

Trochę wynikło sporów odnośnie krótkiej i długiej skrzyni biegów. Nie chce nikogo obrażać, ani się wymądrzać, ale wytłumaczcie mi co jest nie tak z tym przyspieszeniem skoro na krótszej skrzyni (mówię o skrzyni w której zostało zmienione główne przełożenie a nie wybrane biegi) mam po dokładnych pomiarach stoperem w telefonie przyspieszenie do 100 w granicach 9s. (dowodem było przegranie z coltem Ca0 1.6 na 1/4 mili.)

Załączam filmik gdzie w zwolnionym tempie widać w jakich momentach kończą się pierwsze 3 biegi.

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/32hYQ4hix5A&hl=pl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/32hYQ4hix5A&hl=pl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

Twierdziliście, że silnik widocznie mam do niczego wiec postanowiłem zmierzyć kompresje i wyszło mi 11 co jest wręcz katalogowym wynikiem.

Później pojechałem na hamownie i średnik wynik to niecałe 138KM więc również mnie zadowolił a mam jeszcze oryginalny wydech i dolot.

[link widoczny dla zalogowanych]

Rozmawiając z gościem od hamowni i powiedział mi, że w tym aucie krótka skrzynia to zaraza bo to nie diesel.

Więc już od paru dni jeżdżę na oryginalnej skrzyni biegów od Gti i czuje znaczną różnice mimo, że narazie nie przyciskam bo chce aby skrzynia się dobrze ułożyła.

Niedługo wkleję filmik z przyspieszeniem na oryginalnej skrzyni i sobie porównacie. No i też z wyścigów na 1/4mili bo już parę kumpli chce się ścigać


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ictus
Szalony COLTMANIAK ;)
Szalony COLTMANIAK ;)


Dołączył: 27 Kwi 2008
Posty: 863
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Olsztyn
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.05.19 23:18:38    Temat postu:

a tak do odciecia pociagnac to nie laska bylo??? Smile bo jak przy 7tys masz 80 na 2 to pewnie przy 8 bedzie te 9x
pozatym jak patrze na wykres to 3 rzeczy troche nie halo...
po 1 co tam sie dzialo od 6500-8500??? slizgal sie na rolkach
po 2 skad tam sie wzielo max 8760
po 3 to na 3 sie raczej samochodow nie hamuje

a co do krotkosci skrzyni i diesla to juz nie chce mi sie o tym nawet pisac... jak ci koles mowi ze diesle maja krotkie skrzynie to nie dawaj mu dotykac samochodu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kleju
MitsuFanatic


Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 2408
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Opole - Milicz

PostWysłany: 2009.05.19 23:54:37    Temat postu:

Ictus napisał:
...
po 3 to na 3 sie raczej samochodow nie hamuje
...


Panie wszechwiedzący hamuje się na 3 biegu! Na każdej dynomet jest pomiar na 3 biegu! Na stacjonarnych też są robione pomiary na 3 biegu. Skąd wiem? Bo z obydwu mozliwości korzystałem.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kleju dnia 2009.05.20 00:00:31, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
COLTER80
Prawdziwy COLTMANIAK
Prawdziwy COLTMANIAK


Dołączył: 06 Paź 2008
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: PŁOCK
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.05.20 00:02:55    Temat postu:

Gdyby diesle osiagał 8tys obrotów to by sie okazało ze seryjna skrzynia gti jest krótka.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ictus
Szalony COLTMANIAK ;)
Szalony COLTMANIAK ;)


Dołączył: 27 Kwi 2008
Posty: 863
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Olsztyn
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.05.20 07:45:49    Temat postu:

Kleju napisał:
Ictus napisał:
...
po 3 to na 3 sie raczej samochodow nie hamuje
...


Panie wszechwiedzący hamuje się na 3 biegu! Na każdej dynomet jest pomiar na 3 biegu! Na stacjonarnych też są robione pomiary na 3 biegu. Skąd wiem? Bo z obydwu mozliwości korzystałem.

hmmm... hamowalem juz kilka fur, znajomi to samo... i zawsze byl to 4 albo 5 bieg... przelozenie jest wtedy blizsze 1:1, moment na kolach mniejszy
i nie wyjda wtedy takie kwiatki jak to ze gti lapie moc przy 8200


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rafamalk
GTi power


Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 3863
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Olsztyn
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.05.20 08:23:55    Temat postu:

No właśnie. Dlaczego nie ciągniesz do końca?

Odcięcie jest przy około 8000 licznikowych obrotów.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Czerwien
Prawdziwy COLTMANIAK
Prawdziwy COLTMANIAK


Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 333
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Gdynia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.05.20 09:39:31    Temat postu:

Moc ok ale moment masz strasznie słaby-kompresja katalogowo nie jest na poziomie 15?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
COLTER80
Prawdziwy COLTMANIAK
Prawdziwy COLTMANIAK


Dołączył: 06 Paź 2008
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: PŁOCK
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.05.20 09:52:44    Temat postu:

Taki moment to miałem w 1.6

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
śliwek
Zwariowany COLTMANIAK ;)
Zwariowany COLTMANIAK ;)


Dołączył: 12 Mar 2008
Posty: 761
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Pyrlandia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.05.20 10:03:09    Temat postu:

no moment niewiele wiekszy od 1.6 ,gti jak dobrze pamietam ma cos koło 160Nm przy takich obrotach jak na wykresie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tresorex
Nawiedzony COLTMANIAK ;)
Nawiedzony COLTMANIAK ;)


Dołączył: 28 Wrz 2007
Posty: 2019
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Poznań / Suchy Las
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.05.20 10:14:05    Temat postu:

Katalogowo jest tak:

4G13

55 kW przy 6000
102 NM przy 4000

4G92

83 kW przy 6000
137 Nm przy 5000

4G93

103 kW przy 6500
167 Nm przy 5500


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sebak83
Starszy COLTMANIAK
Starszy COLTMANIAK


Dołączył: 07 Paź 2007
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Kalisz

PostWysłany: 2009.05.20 11:54:38    Temat postu:

Pomiar został robiony na profesjonalnej hamowni [link widoczny dla zalogowanych]

Pomiar odbywał się na na 5 biegu, ta 3 co niby mylicie ją z biegiem oznacza chyba coś innego, ale sam nie wiem co.

Co do momentu jest trochę mały, ale gościu kazał mi poprawić parę rzeczy no i wtedy zrobić ponowny pomiar no i z nową skrzynią.

W oryginalnej książce colta kompresja w gti powinna być właśnie w granicach 10 - 11 nie wiem z skąd wzieliście to 15.

Na filmiku nie kręciłem do 8 bo przy ściganiu się nie ma to sensu i bieg najlepiej zmieniać po przekroczeniu 7.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Sebak83 dnia 2009.05.20 11:58:04, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rafamalk
GTi power


Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 3863
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Olsztyn
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.05.20 11:58:47    Temat postu:

Sebak83 napisał:
Na filmiku nie kręciłem do 8 bo przy ściganiu się nie ma to sensu i bieg najlepiej zmieniać po przekroczeniu 7.


Oj niekoniecznie.

Zobacz te filmy:

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/XLtHhM1pqIM&hl=pl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/XLtHhM1pqIM&hl=pl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/YCvpc3snM4k&hl=pl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/YCvpc3snM4k&hl=pl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/7goteAfJU6I&hl=pl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/7goteAfJU6I&hl=pl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

Wszyscy kręcą do 8000...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sebak83
Starszy COLTMANIAK
Starszy COLTMANIAK


Dołączył: 07 Paź 2007
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Kalisz

PostWysłany: 2009.05.20 12:12:17    Temat postu:

rafamalk napisał:
Sebak83 napisał:
Na filmiku nie kręciłem do 8 bo przy ściganiu się nie ma to sensu i bieg najlepiej zmieniać po przekroczeniu 7.


Oj niekoniecznie.

Zobacz te filmy:

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/XLtHhM1pqIM&hl=pl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/XLtHhM1pqIM&hl=pl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/YCvpc3snM4k&hl=pl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/YCvpc3snM4k&hl=pl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/7goteAfJU6I&hl=pl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/7goteAfJU6I&hl=pl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

Wszyscy kręcą do 8000...


Ten drugi filmik to chyba jakaś kpina Very Happy

Na pozostałych zauważ jak wolno podnosi się prędkość po przekroczeniu 7 tys. wiec co za sens kręcić wyżej.

Pierwszy jest chyba najlepszy i gościu nie kręci do 8 tylko 7,5 szczegół, ale może być istotny bo przy takich przyspieszeniach ciężko jest trafić w dobre obroty na 2 biegu widać to dokładnie a na 3 sam już chyba to zauważył, że auto mu zaczyna wolniej przyspieszać i idealnie przy 7 zmienił bieg.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Sebak83 dnia 2009.05.20 12:17:33, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rafamalk
GTi power


Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 3863
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Olsztyn
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.05.20 12:18:25    Temat postu:

Czemu kpnina? Dobrze kręcił to dobry czas uzuskał Wink

Z ciekawości: spróbuj pojechać kręcąc do 8000, nagraj filmik i porównamy czy będzie lepiej czy gorzej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sebak83
Starszy COLTMANIAK
Starszy COLTMANIAK


Dołączył: 07 Paź 2007
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Kalisz

PostWysłany: 2009.05.20 12:21:24    Temat postu:

rafamalk napisał:
Czemu kpnina? Dobrze kręcił to dobry czas uzuskał Wink

Z ciekawości: spróbuj pojechać kręcąc do 8000, nagraj filmik i porównamy czy będzie lepiej czy gorzej.


Nakręcę i to niebawem.

A co do tego filmiku to żenada gościu nie umie ruszać i pali sprzęgło a przy takich obrotach to powinien opony spalić


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
śliwek
Zwariowany COLTMANIAK ;)
Zwariowany COLTMANIAK ;)


Dołączył: 12 Mar 2008
Posty: 761
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Pyrlandia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.05.20 12:32:41    Temat postu:

Cytat:
Na pozostałych zauważ jak wolno podnosi się prędkość po przekroczeniu 7 tys. wiec co za sens kręcić wyżej.


po to jak wbijesz nastepny bieg to obroty beda w okolicach maksymalnego momentu obrotowego,a zmieniajac bieg przy nizszych obrotach to do max. momentu musi silnik sie dokrecic i stad masz miedzy innymi kiepskie przyspieszenie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kartomaniak
100%-towy COLTMANIAK
100%-towy COLTMANIAK


Dołączył: 29 Lis 2006
Posty: 553
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/7
Skąd: wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.05.20 16:16:05    Temat postu:

a co do ciśnienia.... mój na ciepłym motorze ma 13.9, 14.1,14.0,14.0

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
COLTER80
Prawdziwy COLTMANIAK
Prawdziwy COLTMANIAK


Dołączył: 06 Paź 2008
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: PŁOCK
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.05.20 18:01:35    Temat postu:

Sebak83 napisał:

A co do tego filmiku to żenada gościu nie umie ruszać i pali sprzęgło a przy takich obrotach to powinien opony spalić

jest coś takiego jak trakcja

W ogóle masz dziwne podejście/swoje teorie, do spraw poruszanych tu w temacie


Jak widzę nie dopuszczasz mysli, że ktoś może mieć rację a Ty się mylisz.

Napisałeś że silnik masz w stanie idealnym, jak widac nie masz.
piszesz, że meches coś zaleca zmienić oraz skrzynie(skrzynia nie wpływa na wykres mocy i momentu, czy ona bedzie długa czy krótka, koła małe lub wielkie- wykres będzie taki sam.)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ictus
Szalony COLTMANIAK ;)
Szalony COLTMANIAK ;)


Dołączył: 27 Kwi 2008
Posty: 863
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Olsztyn
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.05.20 18:17:37    Temat postu:

tresorex napisał:
4G93

103 kW przy 6500
167 Nm przy 5500

tyle to katalog mowi... ja mam moc przy 7100 i na innych wykresach gti tez moc raczej ponad 7 ma max wartosc...
wiec od razu tutaj jest odpowiedz na pytanie czemu zmieniac tuz przed 8
tym bardziej ze twoj wg tej hiper hamowni lapie moc przy 8200


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Czerwien
Prawdziwy COLTMANIAK
Prawdziwy COLTMANIAK


Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 333
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Gdynia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.05.20 20:51:47    Temat postu:

V-max 242 km?I to jest jakąs krótka skrzynia?
A to jak zmieniasz biegi nie wymaga komentarza-skąd takie teorie wytrzasnąłeś?
Shamuj auto na v-techu wynik będzie miarodajny.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
COLTER80
Prawdziwy COLTMANIAK
Prawdziwy COLTMANIAK


Dołączył: 06 Paź 2008
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: PŁOCK
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.06.04 18:54:42    Temat postu:

Mój dzisiejszy wykres
[link widoczny dla zalogowanych]

Moc max tez powyzej 7tys

moment obrotowy pozostawia wiele do zyczenia, prawdopodobnie to wina przedmuchow na wydechu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    Zobacz poprzedni temat : Zobacz następny temat  
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum COLTMANIA.PL Strona Główna -> TECHNICZNE / ZRÓB TO SAM Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Regulamin