Forum COLTMANIA.PL Strona Główna

Uturobione 4g92 z Olsztyna - jednak się da!

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum COLTMANIA.PL Strona Główna -> TUNING & RACING / Tuning mechaniczny
Autor Wiadomość
rafamalk
GTi power


Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 3863
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Olsztyn
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.03.01 19:50:05    Temat postu: Uturobione 4g92 z Olsztyna - jednak się da!

Jednak się da. Wg właściciela moc podniesiona do około 170-190KM. Na 2 biegu dochodzi do 120km/h Very Happy Koszt założenia - 8000zł

Fabryczne sprzęgło niestety nie wytrzymało. Ciągnie do 4000, a potem nic. Jednak i tak czuć moc Very Happy

























Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
COLTER80
Prawdziwy COLTMANIAK
Prawdziwy COLTMANIAK


Dołączył: 06 Paź 2008
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: PŁOCK
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.03.01 20:09:11    Temat postu:

Wiadomo coś więcej ?
czym silnik wystrojono, jak odprężony, jakie doładowanie,jakie wtryski ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawela
Nawiedzony COLTMANIAK ;)
Nawiedzony COLTMANIAK ;)


Dołączył: 28 Maj 2007
Posty: 2021
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.03.01 20:28:40    Temat postu:

to że się da to nic nowego, bez problemu kupisz na ebayu kompletny dedykowany 4G92 turbo kit Wink Niemniej respekt, że ktoś w końcu podziałał

ale design wieśniacki...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rafamalk
GTi power


Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 3863
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Olsztyn
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.03.01 20:32:09    Temat postu:

W tym wypadku design schodzi na drugi plan Very Happy Mamy jeżdżący dowód na to, że jak się chce to się da Very Happy

Doładowanie 0,45 Bara. Więcej nie pamiętam. Właśiciel miał się zarejestrować u nas na forum i trochę opowiedzeć.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ictus
Szalony COLTMANIAK ;)
Szalony COLTMANIAK ;)


Dołączył: 27 Kwi 2008
Posty: 863
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Olsztyn
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.03.01 21:08:52    Temat postu:

w naszych okolicach robi sie jeszcze jeden

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kleju
MitsuFanatic


Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 2408
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Opole - Milicz

PostWysłany: 2009.03.01 21:17:02    Temat postu:

Przy tym dmuchnięciu to raczej 160-170 koni Wink Ale kto wie Wink pojedzie na hamownie to będzie wiadomo Smile

COLTER80 napisał:
...jak odprężony...


Przy tym doładowaniu pewnie nie jest.

Ciekawe jak rozwiązał niektóre sprawy teoretycznie nie do przejścia w tym silniku Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rafamalk
GTi power


Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 3863
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Olsztyn
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.03.01 21:23:02    Temat postu:

Mamy jechać większą grupą na hamownie, więc będzie wiadomo ile to ma koni. Już się nie mogę doczekać konfrontacji GTi vs. 1.6 Turbo Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
4G63colt
Potencjalny COLTMANIAK


Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/7

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.03.01 21:38:06    Temat postu:

Szacunek,teraz tylko trochę kosmetyki i będzie fajnie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kuba_195
Średni COLTMANIAK
Średni COLTMANIAK


Dołączył: 31 Lip 2008
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/7
Skąd: Iława
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.03.01 21:59:16    Temat postu:

mogę zdradzić że ja już niebawem przedstawie swojego colta turbo;) w ciągu jakiść 3 tygodni;) powiem na pocżatek że mam zupełnie inny kolektor wydechowy, i cooler na wierzchu , sami ocenicie, jak będzie już złożony;)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rafamalk
GTi power


Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 3863
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Olsztyn
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.03.01 22:07:59    Temat postu:

To jak kolega złoży to zapraszamy na spota Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kuba_195
Średni COLTMANIAK
Średni COLTMANIAK


Dołączył: 31 Lip 2008
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/7
Skąd: Iława
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.03.01 22:32:05    Temat postu:

ja teraz przesiaduję w wawie cały czas, praca studia, ale napewno go zobaczycie:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
White
Prawdziwy COLTMANIAK
Prawdziwy COLTMANIAK


Dołączył: 15 Kwi 2008
Posty: 429
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Koronowo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.03.01 23:25:18    Temat postu:

od jakiegos czasu planuje przesiadke na jakas turbawke a ze podobno colty sa nie do uturbiania to szanse na colta byly marne
teraz moja nadzieja wzrosla Very Happy
moze sie zastanowie i terz zbuduje takie cos Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majorkca
Rasowy COLTMANIAK
Rasowy COLTMANIAK


Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 267
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: 2009.03.03 19:03:43    Temat postu:

hm no ciekawe ciekawe Smile jestem ciekaw jak dlogo na standartowych gratach zostanie Smile gdzie mozna zakupic taki turbo kit ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kleju
MitsuFanatic


Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 2408
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Opole - Milicz

PostWysłany: 2009.03.03 19:17:44    Temat postu:

majorkca napisał:
hm no ciekawe ciekawe Smile jestem ciekaw jak dlogo na standartowych gratach zostanie Smile gdzie mozna zakupic taki turbo kit ?


Jestem w szoku Very Happy Ostatnim czasy jakis wysyp gratów do 4g92 Very Happy



[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majorkca
Rasowy COLTMANIAK
Rasowy COLTMANIAK


Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 267
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: 2009.03.03 19:44:27    Temat postu:

hm chyba w stanach modne sie zrobilo uturbianie 4g92 Razz moze ta konstrukcja jednak wytrzyma turbo bez problemu tylko ciekawi mnie do jakiego doladowania moze jak odloze troche kasy to takie cos zakupie ale znajac mnie to wolalbym na lancera 3 zmienic i srodek od colta przelozyc Razz heheh

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ictus
Szalony COLTMANIAK ;)
Szalony COLTMANIAK ;)


Dołączył: 27 Kwi 2008
Posty: 863
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Olsztyn
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.03.03 20:26:33    Temat postu:

akurat w stanach 4g92 to mega nie popularny silnik

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mugen
Starszy COLTMANIAK
Starszy COLTMANIAK


Dołączył: 22 Cze 2007
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Kraków/Olsztyn

PostWysłany: 2009.03.04 09:03:17    Temat postu:

Zestawy które pokazujecie dostępne są na necie od ładnych paru lat tylko wcześniej się szukać nie chciało

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rafamalk
GTi power


Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 3863
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Olsztyn
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.03.04 09:58:06    Temat postu:

A widział ktoś turbo do 4g93? :>

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Koyocik
Prawdziwy COLTMANIAK
Prawdziwy COLTMANIAK


Dołączył: 06 Paź 2008
Posty: 374
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Bibiela
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.03.04 10:01:30    Temat postu:

No przecież ten sam zestaw jest, co Kleju podawał - tam masz 4G92/4G93.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
art3city
Średni COLTMANIAK
Średni COLTMANIAK


Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: 2009.03.04 12:49:51    Temat postu:

Fajnie, fajnie ale czy nie lepiej swapować silnik na 4G92-MIVEC? Moc podobna a na pewno dłużej to pojeździ...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rafamalk
GTi power


Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 3863
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Olsztyn
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.03.04 12:56:14    Temat postu:

art3city napisał:
Fajnie, fajnie ale czy nie lepiej swapować silnik na 4G92-MIVEC? Moc podobna a na pewno dłużej to pojeździ...


Znajdź mi taki silnik wraz z osprzętem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mugen
Starszy COLTMANIAK
Starszy COLTMANIAK


Dołączył: 22 Cze 2007
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Kraków/Olsztyn

PostWysłany: 2009.03.04 12:56:33    Temat postu:

art3city napisał:
Fajnie, fajnie ale czy nie lepiej swapować silnik na 4G92-MIVEC? Moc podobna a na pewno dłużej to pojeździ...



może i lepiej tylko skąd wyrwać zestaw do swapa


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwy
Średni COLTMANIAK
Średni COLTMANIAK


Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: olsztyn

PostWysłany: 2009.03.04 17:05:48    Temat postu:

hmmmm, no wiec, co do desidn'u to tylko i wyłacznie sprawa własciciela, nie kazdemu musi sie podobac, a co niektórzy widza tylko tył ;P zestrojony jest jak narazie za pomoca swini SMT6 podczas jazdy po drodze. wtryski sa od forda probe 2.2 turbo. sprzegło sie skonczyło wiec co do mocy to tylko mówie jak to wyglada ksiazkowo, okaze sie po wychamowaniu miska.silnik niejest odprezony, ale jest to w planie. doładowanie pomiedzy 0.45 - 0.5 bara. ile mocy by nie było to i tak jest radosc z jazdy Wink hmmmm, ile na standardowych gratach ?? tego niewiem, moze cos sie jeszcze podkreci:) zadnych kitów nie stosowałem, wszystko własnorecznie robione. turbina garett z saba 95.wydech 2,5 cala. hmmmm, co do kosmetyki;) oczywiscie, bedzie, ale wszystko po wolutku Wink KLEJU, jakie sprawy teoretycznie nie do przejscia ?? heh, a jak jezdzi to co niektórzy mieli okazje sie przekonac;P fakt, ze sprzegło jest na wykonczeniu, ale juz niedługo nowy zestaw ;P pozdrowerek Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawela
Nawiedzony COLTMANIAK ;)
Nawiedzony COLTMANIAK ;)


Dołączył: 28 Maj 2007
Posty: 2021
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.03.04 17:36:57    Temat postu:

rafamalk napisał:
A widział ktoś turbo do 4g93? :>


mitsu robiło fabrycznu silnik 4G93T choćby to Lancera GSR. Miał 190KM



Engine
1.8litre

Model
4G93

Type
16v Double Overhead Cam

Bore mm
81

Stroke mm
89

Displacement cc 1834
1834

Power Rating DIN 70020
141kW @ 6000 RPM

Torque Rating DIN 70020
249Nm @ 3000 RPM

Compression Ration :1
8.5

Źródło:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kleju
MitsuFanatic


Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 2408
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Opole - Milicz

PostWysłany: 2009.03.04 18:13:11    Temat postu:

siwy napisał:
...KLEJU, jakie sprawy teoretycznie nie do przejscia ??...


No właśnie bardzo ciekawiło mnie to, jak to wszystko wysterowałeś, bo podobno żadnej świnki nie było można podłaczyć pod ECU Wink A jednak można. Od tej chwili będę starannie dobierał zdania Cool
Myślałem też, że jednak wtryski zostaną seryjne, a dorzuci się dwa dodatkowe w dolot, ale jak podpasowały z FORDa to jestem w szoku Shocked
Widzę też, że pompa paliwa wystarcza przy tym doładowaniu Wink
Podobny setup ma też kumpel w civicu, nawet garett ten sam Wink Sprzęgło też mu padło, więc to normalne, przy seryjnym sprzęgle. Bo ogólnie sprzęgło "załatwiają" tylko i wyłącznie niutki (Nm) więc ciekawe ile u Ciebie ich jest Smile
Wiesz teraz jeszcze jest kwestia wytrzymałości poszczególnych elementów układu korbowo-tłokowego. Heh już teraz nie piszę na 100% ale podobno te rzeczy są bardzo słabe... Ale wszystko się okaże. Oby wszystko było ok i służyło jak najdłużej Smile Ale gratki za taki projekt, sam kiedyś byłem o krok od tego, ale za dużo się naczytałem...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ictus
Szalony COLTMANIAK ;)
Szalony COLTMANIAK ;)


Dołączył: 27 Kwi 2008
Posty: 863
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Olsztyn
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.03.04 19:03:55    Temat postu:

sa tylko 4 ale kolego art3city...
1. zalatw mi taki silnik
2. cena wszystkiego bedzie taka ze bardziej sie bedzie oplacac sciaganc cyborga
3. mivec nie jedzie dolem wogole
4. brak czesci zamiennych u nas


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ictus dnia 2009.03.04 19:06:33, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majorkca
Rasowy COLTMANIAK
Rasowy COLTMANIAK


Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 267
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: 2009.03.04 19:31:20    Temat postu:

Ictus napisał:
akurat w stanach 4g92 to mega nie popularny silnik
no nie wiem czy taki nie popularny nie zapominaj wlasnie o mivecu 4g92 przeceiz ten sam kit do niego podjedzie a czy taniej owego miveca wsadzic to tak czesci mozna dostac ale za kosmiczna cene wiec no lepiej oplaca sie 4g63 ale to juz taki off topic ...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawela
Nawiedzony COLTMANIAK ;)
Nawiedzony COLTMANIAK ;)


Dołączył: 28 Maj 2007
Posty: 2021
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.03.04 19:42:59    Temat postu:

niekoniecznie podejdzie ten sam kit do niego.
MIVEC ma zupełnie inną głowicę, założę sie, że kolektory też. Mimo że i jedno i drugie to 4G92, to jednak różnic jest sporo.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
yakuza1987
Prawdziwy COLTMANIAK
Prawdziwy COLTMANIAK


Dołączył: 20 Lip 2008
Posty: 382
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/7
Skąd: RADOM
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.03.04 20:23:57    Temat postu:

Do art3city: MiVEC to moim zdaniem ryzyko bo graty do niego z tego co widze nieosiągalne chyba ze z japonii ale koszta jakie to łep pęka. Zresztą znajdz głowice osprzęt. Chyba faktycznie lepiej uturbić bo niewiem czy swap Cie taniej wyjdzie bo raczej napewno nie. Hamulce zawias itd
Wracając do tematu.... super pomysł wykonanie no i pierwszy jest hehe. Poprawić troche wygląd <prosi> i będzie miodzio.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez yakuza1987 dnia 2009.03.04 20:26:38, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ictus
Szalony COLTMANIAK ;)
Szalony COLTMANIAK ;)


Dołączył: 27 Kwi 2008
Posty: 863
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Olsztyn
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.03.04 21:10:16    Temat postu:

a przy zaturbianiu to hebli i zawiasu myslisz juz nie trzeba/warto ???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
yakuza1987
Prawdziwy COLTMANIAK
Prawdziwy COLTMANIAK


Dołączył: 20 Lip 2008
Posty: 382
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/7
Skąd: RADOM
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.03.04 21:51:02    Temat postu:

chodziło mi o swap że wychodzi drożej bo zawias i hamulce trzeba zmienić Wink źle napisałem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwy
Średni COLTMANIAK
Średni COLTMANIAK


Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: olsztyn

PostWysłany: 2009.03.05 00:16:26    Temat postu:

KLEJU, do wtrysków wystarczy kostki zmienic i jest git. pompa starcza, ale mam zwiekszone cisnienie paliwa poprzez regulator. heh, sprzegło , no niestety, jedyne wyjscie to ''spiek''.hmmm, no a co to elementów fabrycznych to sie okaze, hehe, ciesze sie tylko ze te silniki sa tanie w razie czego ;P dzieki za slowa uznania;) hmmm, wsumie zeby nie pewien człowiek, to bym sie nie odwazył na ten krok Wink a co do swinki, to nie bylo problemu, schematy sa łatwo dostepne;) tylko sporo zabawy z kabelkami Wink hmmm, no zawias i heble to podstawa zmienic, aczkolwiek narazie ja mam tylko zmienione sprezyny i klocki ;P ale szczerze powiem ze daje rade. hmmmm, sam jestem ciekawy co mi wykaze hamownia;)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ictus
Szalony COLTMANIAK ;)
Szalony COLTMANIAK ;)


Dołączył: 27 Kwi 2008
Posty: 863
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Olsztyn
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.03.05 00:45:34    Temat postu:

yakuza1987 napisał:
chodziło mi o swap że wychodzi drożej bo zawias i hamulce trzeba zmienić Wink źle napisałem

tak samo trzeba/nie trzeba zmienic zawiaz i hebel przy swapie jak przy zaturbianiu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kleju
MitsuFanatic


Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 2408
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Opole - Milicz

PostWysłany: 2009.03.05 01:18:47    Temat postu:

siwy napisał:
...jedyne wyjscie to ''spiek''...


Nie radzę spieku montować, chyba że auto ma służyc tylko do dragu Wink
Proponuję zajrzeć tutaj: [link widoczny dla zalogowanych] napisać, zadzwonić, powiedzieć o co chodzi. Zrobią profesjonalnie, odpowiednio wzmocnią i będziesz mógł jeździć spokojnie, codziennie, a jak będzie trzeba przycisnąć to nie będziesz się bał o sprzegło Smile Zamontujesz spiek to przejazd przez miasto, będzie nie lada wyczynem, nie wspominając o stawie kolanowym i o trwałości takiego sprzęgła Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kleju dnia 2009.03.05 01:21:02, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
yakuza1987
Prawdziwy COLTMANIAK
Prawdziwy COLTMANIAK


Dołączył: 20 Lip 2008
Posty: 382
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/7
Skąd: RADOM
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.03.05 20:51:59    Temat postu:

oki mój bład

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwy
Średni COLTMANIAK
Średni COLTMANIAK


Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: olsztyn

PostWysłany: 2009.03.06 00:06:10    Temat postu:

tak dzwoniłem juz do nich i powiedzieli mi ze zrobia spiek szesciołopatkowy. z tego co mowili to jest wlasnie kompromis miasto/drag. heh, zobaczymy co z tego wyjdzie;) a moze mi ktos poradzi/podpowie czy od jakiegos mocniejszego modelu pasuja heble do mojego miska?? bo musze zmienic, a niebardzo mi sie podoba pomysl ze standardowymi zaciskami, a kity sa zbyt drogie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rafamalk
GTi power


Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 3863
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Olsztyn
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.03.06 09:58:11    Temat postu:

A z GTi? Teraz stoi na allegro jeden na części za 2000zł... Tylko nie wiem czy do Lancera podejdzie...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ictus
Szalony COLTMANIAK ;)
Szalony COLTMANIAK ;)


Dołączył: 27 Kwi 2008
Posty: 863
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Olsztyn
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.03.06 15:52:11    Temat postu:

podejdzie...
podejdzie tez z evo3
a co do spieka to oczywiscie ze sa w pelni uliczne spieki... a im wiecej lopatek tym bardziej "miejskie"


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
stasiak86
Już się udziela


Dołączył: 17 Lut 2009
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Ożarów Mazowiecki
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.03.06 18:27:46    Temat postu:

co do hebli to zapytaj 4g63colt...pamiętam, że coś wspominał o tym, że wrzuca do swojego CAO właśnie od EVO III bodajże... w sumie chyba od GSRa by też były myślę całkiem niezłe ale zdobyć je....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwy
Średni COLTMANIAK
Średni COLTMANIAK


Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: olsztyn

PostWysłany: 2009.03.07 14:08:00    Temat postu:

dzieki;) a wiec bede szukał Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ictus
Szalony COLTMANIAK ;)
Szalony COLTMANIAK ;)


Dołączył: 27 Kwi 2008
Posty: 863
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Olsztyn
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.03.07 14:27:43    Temat postu:

tylko pomysl czy ci to na prawde potrzebne... najpierw sprawdzil bym dobra tarcze i klocek do 1.6

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwy
Średni COLTMANIAK
Średni COLTMANIAK


Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: olsztyn

PostWysłany: 2009.03.07 14:44:10    Temat postu:

hmmmm, wiesz, poprostu jestem zdania ze jak robic to raz a dobrze, a dobrych hamulców nigdy za malo;) jednak samochód jest dosc intensywnie eksploatowany, wiec mysle ze to dobry pomysł.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwy
Średni COLTMANIAK
Średni COLTMANIAK


Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: olsztyn

PostWysłany: 2009.03.07 19:55:25    Temat postu:

heh, dla zainteresowanych znalazłem kilka fotek z czasu montazu ;

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rafamalk
GTi power


Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 3863
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Olsztyn
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.03.07 20:04:28    Temat postu:

Mniejszych nie było, bo na tych cokolwiek widać? :>

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwy
Średni COLTMANIAK
Średni COLTMANIAK


Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: olsztyn

PostWysłany: 2009.03.07 20:55:01    Temat postu:

no niestety, to jedyne jakie znalazłem Sad jakis czas temu strzelił mi twardy dysk, gdzie miałem duuuzo fotek z czasu modyfikacji ;/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kuba_195
Średni COLTMANIAK
Średni COLTMANIAK


Dołączył: 31 Lip 2008
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/7
Skąd: Iława
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.04.01 22:36:49    Temat postu:

no panowie mogę sie pochwalić cześciowo:) troche pojeździłem colcikiem ale niestety musiałem oddać turbinę do zrobienia, ponieważ brała olej. na początku silnik chodizł na 0.5 bara, potem na 0.7 bara kompletna seria cały silnik. moc jak dla mnie zadowalająca:) nie iwem jak koledze ślizga sprzęgło, bo mi narazie na szczęście nie ślizga:) moment jest naprawde spory. turbina ma przyjść w następnym tygodniu, złoże i może opiszę wam co i jak było robione. wszystko w warunkach garażowych u kolegi robione po pracy:) powiem jedno warto:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kleju
MitsuFanatic


Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 2408
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Opole - Milicz

PostWysłany: 2009.04.01 22:53:20    Temat postu:

kuba_195 napisał:
no panowie mogę sie pochwalić cześciowo:) troche pojeździłem colcikiem ale niestety musiałem oddać turbinę do zrobienia, ponieważ brała olej. na początku silnik chodizł na 0.5 bara, potem na 0.7 bara kompletna seria cały silnik. moc jak dla mnie zadowalająca:) nie iwem jak koledze ślizga sprzęgło, bo mi narazie na szczęście nie ślizga:) moment jest naprawde spory. turbina ma przyjść w następnym tygodniu, złoże i może opiszę wam co i jak było robione. wszystko w warunkach garażowych u kolegi robione po pracy:) powiem jedno warto:)


Poka jakieś foty Wink Hehe normalnie dzieją się rzeczy niemożliwe Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kuba_195
Średni COLTMANIAK
Średni COLTMANIAK


Dołączył: 31 Lip 2008
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/7
Skąd: Iława
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.04.01 23:07:53    Temat postu:

nie mam narazie zdjęć , powiem tylko że wydech cały z rury 60, przelot tłumik końcowy wm sport;) sterownie 2 dodatkowe wtryski, nie ma checka, sonda na swoim miejscu. jak wszysko sie sprawi i troche km zrobi dostanie cały dolot z nierdzewki. zdjęcia będą jak będzie już turbina. podsunę parę prostych rozwiazań i ułatwień w takiej przeróbce.Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kleju
MitsuFanatic


Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 2408
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Opole - Milicz

PostWysłany: 2009.04.01 23:16:10    Temat postu:

Te dwa dodatkowe wtryski w dolocie czym są sterowane? Przez seryjnego kompa? Czy stand alone?
A sonda szerokopasmową chociaż zmierzyliście auto? jakie spalanie itp?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kleju dnia 2009.04.01 23:18:39, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwy
Średni COLTMANIAK
Średni COLTMANIAK


Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: olsztyn

PostWysłany: 2009.04.01 23:49:59    Temat postu:

kuba_195 , poczekaj kilka miesiecy, bedziesz miał to samo ze sprzeglem ;P na silniku 4G92 masz 0,7 bara?? ja bym nieryzykował. max 0,5 bara, wiecej długo niewytrzyma. mi niestety podcisnienie najprawdopodobnie strzeliło, poniewaz faluje na obrotach i gasnie, no i cisnienie automatycznie spadlo na zaledwie 0,3 bara. z ta usterka na hamowni wykazało zaledwie 125 KM i 180 Nm. teraz szukam usterki i ponownie na hamownie. a co do dodatkowych wtrysków to bedzie ci zalewalo silnik. polecam wstawic poprostu wieksze wtryski, dla ulatwienia powiem ze pasuja od forda probe 2.2 turbo, tylko trzeba wymienic kostki. moc oczywiscie ze masz, ale AFR jest zabojczy dla silnika. zapewne dymi jak cholera?? jak bylem na chamowni to kumpel hamował honde crx , widziałem wykresy z dołaczonymi wtryskami i bez, dosłownie niebo i ziemia. po zdjeciu wtrysków mial o wiele wiele lepszy wykres i moc. no ale czekam na fotki i opis wynikówWink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rafamalk
GTi power


Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 3863
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Olsztyn
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.04.02 07:11:29    Temat postu:

Widzę, że Olsztyn i okolice robie się powoli zagłębiem uturbionych 4g92 Wink Zapraszam kolegę na spota Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kuba_195
Średni COLTMANIAK
Średni COLTMANIAK


Dołączył: 31 Lip 2008
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/7
Skąd: Iława
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.04.02 13:24:48    Temat postu:

dwa wtryski załączają się przy ciśnieniu 0.15bara, podłaczone sa pod sygnał z seryjnych wtrysków, nic nie zalewa nic nie kopci nic nie dymi, nie wiem z kąd takie domysły.. nie jest tak, ze leją non stop. wszystko pracuje na seryjnej sondzie i przepływce, wiec mieszanka jest pod kontrolą. będzie ecumaster niebawem.
P.S. jakie podciśnienie padło? co ma podciśnienie do ciśnienia z turbiny? ostatecznie będzie 0.5 bara. czekam na suszarkę....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwy
Średni COLTMANIAK
Średni COLTMANIAK


Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: olsztyn

PostWysłany: 2009.04.02 17:04:58    Temat postu:

hmmm, wiesz, nie pomysl ze sie madrze, tylko pisze co widziałem. niewiem jak on miał podlaczone, czy na stale czy przy pewnym cisnieniu. nooo, ciekawy jestem jak wyjdzie strojenie z ecumasterem, bo troche zaluje ze sie na niego nie zdecydowałem, tylko kupilem smt6. u mnie tez na seri pracuje, ale paliwo chociaszby trzeba bylo zestroic. jezeli chodzi o podcisnienie to strzelił chyba ktorys z przewodow. juz czesc wymieniłem, ale chyba nie trafiłem na wlasciwy;/ no cóz musze szukac dalej ;/ mam nadzieje ze sie pokarzesz na spocie jak juz zlozysz Wink chetnie spojrze jak to u ciebie wyglada;)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kleju
MitsuFanatic


Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 2408
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Opole - Milicz

PostWysłany: 2009.04.02 17:27:09    Temat postu:

Dość czesto się spotyka w soft turbo, że daje się dwa dodatkowe wtryski w dolot. Jeśli wszystko jest dobrze wysterowane to nie ma prawa zalewać. Kumpel ma tak, jeździ już ponad rok i żadnych problemów. Żadnego dymienia nie ma. Wiadomo że lepszym rozwiązaniem jest wpakowanie większych wtrysków Cool

P.S. Panowie te drobne awarie, mam nadzieję że są spowodowane jakimś małym niedopatrzeniem/złośliwością rzeczy martwych Wink A nie tym że silnik się buntuje i nie przyjmuję tej instalacji Wink
Jeśli wytrzymacie rok, bez większych awarii będzie można stwierdzić że w tym silniku turbo się sprawdza Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mugen
Starszy COLTMANIAK
Starszy COLTMANIAK


Dołączył: 22 Cze 2007
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Kraków/Olsztyn

PostWysłany: 2009.04.02 17:41:04    Temat postu:

sivy jaki masz AFR w czasie jazdy i na WOT ? Jakie wyprzedzenia zapłonu ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kuba_195
Średni COLTMANIAK
Średni COLTMANIAK


Dołączył: 31 Lip 2008
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/7
Skąd: Iława
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.04.02 22:47:31    Temat postu:

jak założe suszare to zdam sprawozdanie:) narazie czekam Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwy
Średni COLTMANIAK
Średni COLTMANIAK


Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: olsztyn

PostWysłany: 2009.04.02 23:53:30    Temat postu:

afr w czasie jazdy mam jeszcze słaby, w granicach 12,5 , a na WOT to niewiem (bo niewiem nawet co to znaczy ;P). zaplon jest taki jak w serii, nic nie bylo przestawiane. awarie sa spowodowane tym ze zastosowalem podzespoly słabej jakosci, wiec poprostu sie koncza. w miare wymiany na lepsze awarie gina. jezdziłem ponad rok bez zadnych awarii, wiec chyba moge stwierdzic ze instalacja sie przyjela??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwy
Średni COLTMANIAK
Średni COLTMANIAK


Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: olsztyn

PostWysłany: 2009.04.05 16:49:07    Temat postu:

a co do tej awarii co pisalem, podejrzewalem podcisnienie i blad, strzeliła membrana w BOVie Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz85
Średni COLTMANIAK
Średni COLTMANIAK


Dołączył: 28 Sie 2008
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: lubelskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.04.05 19:23:52    Temat postu:

siwy napisał:
jezdziłem ponad rok bez zadnych awarii, wiec chyba moge stwierdzic ze instalacja sie przyjela??


To Ty już rok jezdzisz i dopiero teraz sie pochwaliłeś ??Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rafamalk
GTi power


Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 3863
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Olsztyn
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.04.05 19:29:46    Temat postu:

Grabarz85 napisał:
siwy napisał:
jezdziłem ponad rok bez zadnych awarii, wiec chyba moge stwierdzic ze instalacja sie przyjela??


To Ty już rok jezdzisz i dopiero teraz sie pochwaliłeś ??Razz


Nawet nie sam, a ja musiałem o tym napisać! Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwy
Średni COLTMANIAK
Średni COLTMANIAK


Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: olsztyn

PostWysłany: 2009.04.05 20:55:37    Temat postu:

no w lutym minał rok. wczesniej niewiedziałem o tym forum, a poza tym to nielubie sie chwalic. bylo co nieco opisane na forum [link widoczny dla zalogowanych] . hehehe do tej pory to nawet niewiem jaka ma moc;P ale jak naprawie lub wymienie bov'a to znowu lece na hamownie;)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kuba_195
Średni COLTMANIAK
Średni COLTMANIAK


Dołączył: 31 Lip 2008
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/7
Skąd: Iława
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.04.06 21:49:36    Temat postu:

powiedz mi kolego gdzie mogę kupić zakute węże do oleju na wymiar dorobione?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwy
Średni COLTMANIAK
Średni COLTMANIAK


Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: olsztyn

PostWysłany: 2009.04.06 23:23:12    Temat postu:

siwy napisał:
no w lutym minał rok. wczesniej niewiedziałem o tym forum, a poza tym to nielubie sie chwalic. bylo co nieco opisane na forum [link widoczny dla zalogowanych] . hehehe do tej pory to nawet niewiem jaka ma moc;P ale jak naprawie lub wymienie bov'a to znowu lece na hamownie;



no ja to brałem w olsztynie na lubelskiej, przed wiaduktem. facet robi solidnie i tanio. jest jeszcze firma TYMEX na towarowej, ale oni maja kosmiczne ceny ;/


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez siwy dnia 2009.04.06 23:30:26, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kuba_195
Średni COLTMANIAK
Średni COLTMANIAK


Dołączył: 31 Lip 2008
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/7
Skąd: Iława
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.04.07 19:07:23    Temat postu:

widziałem na allegro, ale oni mają tez nie małe ceny. powiedz ile taki przewód Cię kosztował? długość 20cm zakuty. potrzebuję też pożądne trójniki do paliwa najlepiej metalowe,

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwy
Średni COLTMANIAK
Średni COLTMANIAK


Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: olsztyn

PostWysłany: 2009.04.08 11:23:03    Temat postu:

za przewody płaciłem chyba ok. 25 zl ze srubami i podkladkami. trójników niepotrzebowalem, ale metalowe sa w tymexie. brałem do podcisnienia śr. 6 mm, placilem 11 zl za sztuke;)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Snoopy
Średni COLTMANIAK
Średni COLTMANIAK


Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.04.14 04:36:21    Temat postu:

tak a propo.... jest w USA jeden pacjent krory z C52 zorbil potworka ... do standardowego silniczka 1.5 GLXi zalozył .... dwie turbinki...filmik jest na youtube... z tego co sie orientuje, zmienil caly uklad dolotowy, wydechowy i wtryski.. i by bylo, na filmiku jest pokazane, jak jadac 100 - 120 km/h depta pedalem w podloge i tak kola miela ze nie moze sie rozpedzic Very Happy nie wiem jak gosc to do konca zrobil ale rispekt....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz85
Średni COLTMANIAK
Średni COLTMANIAK


Dołączył: 28 Sie 2008
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: lubelskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.04.18 20:24:27    Temat postu:

jak mozesz, to daj linka Razz z checia obejrzałbym Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dedis
Zwariowany COLTMANIAK ;)
Zwariowany COLTMANIAK ;)


Dołączył: 07 Sie 2007
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Chorzów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.05.29 13:58:09    Temat postu:

nie było mnie troche, ale teraz musiałbym tu kilku osobom napisać "a nie mówiłem?!"
że, bajki o wybuchaniu 4G92 nawet przy lajtowym sofcie można sobie włożyć...?

co do projektu to fajnie Smile masz EGT? ile ci pokazuje przy deptaniu?
jak chcesz odprężać? tzn jaka uszczelka?

gratuluje projektu

pzdr


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    Zobacz poprzedni temat : Zobacz następny temat  
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum COLTMANIA.PL Strona Główna -> TUNING & RACING / Tuning mechaniczny Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Regulamin