Forum COLTMANIA.PL Strona Główna

Tuning Diesla :)

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum COLTMANIA.PL Strona Główna -> TUNING & RACING / Tuning mechaniczny
Autor Wiadomość
Ictus
Szalony COLTMANIAK ;)
Szalony COLTMANIAK ;)


Dołączył: 27 Kwi 2008
Posty: 863
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Olsztyn
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.04.28 21:08:40    Temat postu:

nieby czemu profanacja???
ktos sie wogole zastanowil ze wsadzic silnik, ktory normalnie jest poprzecznie, wzdluznie to nie jest taka prosta spiewka.
trzeba dopasowac skrzynie, sprzeglo i wal zeby to wszystko dzialalo w rwd
a 1.9tdi to jeden z lepszych diesli jaki zostal popelniony
i wycisniecie z tego silnika mocy 240km to na prawde nie jest rzadna sztuka... i to dalej bedzie palic bardzo przyzwoicie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
misiekwwl
Nawiedzony COLTMANIAK ;)
Nawiedzony COLTMANIAK ;)


Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 2340
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Wołomin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.04.28 21:45:48    Temat postu:

Ictus napisał:

ktos sie wogole zastanowil ze wsadzic silnik, ktory normalnie jest poprzecznie, wzdluznie to nie jest taka prosta spiewka.


1.9 TDI jest umieszczony wzdłużnie a nie poprzecznie Wink


a niech sobie bedzie i najlepszy ale dla VW nie do mitsu Razz
Tu powinno byc 3.0 twin turbo Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ictus
Szalony COLTMANIAK ;)
Szalony COLTMANIAK ;)


Dołączył: 27 Kwi 2008
Posty: 863
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Olsztyn
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.04.28 22:34:38    Temat postu:

misiekwwl napisał:

1.9 TDI jest umieszczony wzdłużnie a nie poprzecznie Wink

alez ozywiscie krolu zloty Hrm


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
misiekwwl
Nawiedzony COLTMANIAK ;)
Nawiedzony COLTMANIAK ;)


Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 2340
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Wołomin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.04.28 22:53:54    Temat postu:

no panie tak to możemy Wink a z jakiego to passata ??


i czy mi powiesz że to tez jest poprzeczny ??
passat B5 po lifcie 1.9 Tdi 130 km


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez misiekwwl dnia 2009.04.28 22:56:47, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mefi100
Szalony COLTMANIAK ;)
Szalony COLTMANIAK ;)


Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 1065
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Zabrze CITY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.04.28 22:56:51    Temat postu:

Ictus ma racje wystarczy spojzec na logo ktore jest na pokrywie
tylko jest jedno ale jak patrze na to foto to watpliwa jest jakosc wykonania


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Mefi100 dnia 2009.04.28 23:00:09, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kleju
MitsuFanatic


Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 2408
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Opole - Milicz

PostWysłany: 2009.04.29 09:00:09    Temat postu:

Silniki tdi były wkładane i poprzecznie i wzdłużnie, zależnie od marki.

A wyciśniecie tych 240koni też nie jest takie proste. A na pewno kosztowne.
Wiem bo kumpel mial 1.9tdi (110koni) i dojście do 170 koni jeszcze jest względnie tanie. Ale następny próg mocy już jest dość kosztowny, co równa się z dużą wymianą części seryjnych.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Koyocik
Prawdziwy COLTMANIAK
Prawdziwy COLTMANIAK


Dołączył: 06 Paź 2008
Posty: 374
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Bibiela
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.04.29 09:45:01    Temat postu:

A jak się ma takie podniesienie mocy do trwałości tych jednostek?
Pytam, bo na klekotach to ja nie bardzo.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kleju
MitsuFanatic


Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 2408
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Opole - Milicz

PostWysłany: 2009.04.29 14:59:57    Temat postu:

Koyocik napisał:
A jak się ma takie podniesienie mocy do trwałości tych jednostek?
Pytam, bo na klekotach to ja nie bardzo.


Sama zmiania oprogramowania nie wpływa negatywnie na jednostkę, często nawet oprócz wzrostu dynamiki jest też mniejsze spalanie.
Wszystko też zależy jaki silnik będziesz ulepszał czy będzie to 1.9tdi o oznaczeniu ASV, AFN czy na pompowtryskach już AVF lub AWX. Te na pompowtryskach spokojnie wytrzymują około 250-300koni na seryjnych gratach (tłoki, wał, korbowody), wiadomo że przy takiej mocy trzeba już zmienić wtryski, wydech, IC, turbo itp...
Ale są to bardzo rozwojowe silniki Smile Nie to co mitsu Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majorkca
Rasowy COLTMANIAK
Rasowy COLTMANIAK


Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 267
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: 2009.04.29 20:19:20    Temat postu:

a 4g63 tez nie ejst rozwojowy gdzie moce przy podobnych nakladch beda wynosic 300 koni Razz Razz i tak wole moje nie rozwojowe 4g92 niz 1.9 tdi :d

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    Zobacz poprzedni temat : Zobacz następny temat  
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum COLTMANIA.PL Strona Główna -> TUNING & RACING / Tuning mechaniczny Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Regulamin