Forum COLTMANIA.PL Strona Główna

SWAP

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum COLTMANIA.PL Strona Główna -> TUNING & RACING / Tuning mechaniczny
Autor Wiadomość
rafal_szczecin
frajerzyna ze Szczecina


Dołączył: 05 Paź 2007
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/7
Skąd: Szczecin

PostWysłany: 2008.08.22 20:21:58    Temat postu: SWAP

mam pytanie
co bedzie mniej " rzezbobiorcze "
wlozenie silnika 1,6 z anglika ( kupno uderzonego w tyl ) czy tez wlozenie silnika 1,6 z CAO (europejczyka)

co musialbym zmieniac przy okazji swapa ?
wszelkie rady mile widziane


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kleju
MitsuFanatic


Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 2408
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Opole - Milicz

PostWysłany: 2008.08.22 20:27:50    Temat postu:

Moze wiecej precyzji w temacie...
Po temacie nic nie wiadomo...
Nie wiadomo jaki masz teraz silnik (czy 1.3 czy uszkodzony 1.6)

A co zmienic przy okazji to juz bylo chyba na forum...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rafal_szczecin
frajerzyna ze Szczecina


Dołączył: 05 Paź 2007
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/7
Skąd: Szczecin

PostWysłany: 2008.08.22 20:51:52    Temat postu:

jak sama nazwa wskazuje ma byc to swap ,czyli zmiana na wiekszy/inny ,a nie taki sam .

w tej chwili mam 1,3 .
jest okazja kupna tanio CAO 1,6 (silnik i podzespoly z przodu sprawne )
tylko jak wiadomo , silnik 1,6 w CJO jest obrocony o 180* wzgledem tego ktory siedzi w CAO , oraz jego moc ( w CJO ) jest obnizona na 90 lub 100 koni .

i teraz pytanie . co bedzie latwiej wsadzic - z czym bedzie mnie rzezby ( co lepiej kupic )
1,6 CAO z kierownica po naszej stronie
czy tez
1,6 CJO tylko, ze anglika .

jak wiadomo silnik w CAO ma 113 KM


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kleju
MitsuFanatic


Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 2408
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Opole - Milicz

PostWysłany: 2008.08.22 21:09:39    Temat postu:

Ale dalej sie nie zrozumielismy. MAsz silnik 1.3 ale w jakiej budzie? Kurde kocham takie wypowiedzi, gdzie trzeba wyciagac informacje bo nie wiadomo co autor ma na mysli... Hrm Albo szukac po forum czym autor sie porusza...
A poza tym jest kolosalna roznica!!! Jesli masz cao i chcesz wpakowac silnik z cjotki bez sensu i odwrotnie. Calkiem inne komory. I rzezbienia sporo.

Wiec jesli jest cao to silnik z cao itd.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Czerwien
Prawdziwy COLTMANIAK
Prawdziwy COLTMANIAK


Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 333
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Gdynia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2008.08.22 21:28:46    Temat postu:

Tak jak mówi kolega wyżej...dodam od siebie,że gyd wkładasz silnik z Anglika jest problem z wiązką...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rafal_szczecin
frajerzyna ze Szczecina


Dołączył: 05 Paź 2007
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/7
Skąd: Szczecin

PostWysłany: 2008.08.22 22:42:08    Temat postu:

z tego co mi sie wydaje. wszystko idzie dowiedziec sie czytajac dokladnie tresc postu
mam CJO 1,3
chcialbym cos mocniejszego. czyli co panowie, tak zle , i tak nie dobrze ?
kupujac 1,6 CJO anglika mam problem z wiazka (bo kupic walniete w tyl CJO 1,6 przystosowane do naszego ruchu to ceny hooo hooo hooo ), natomiast 1,6 CAO duzo roboty z mocowaniem silnika ?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez rafal_szczecin dnia 2008.08.22 22:42:55, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Czerwien
Prawdziwy COLTMANIAK
Prawdziwy COLTMANIAK


Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 333
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Gdynia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2008.08.22 22:49:35    Temat postu:

rafal_szczecin napisał:
z tego co mi sie wydaje. wszystko idzie dowiedziec sie czytajac dokladnie tresc postu
mam CJO 1,3
chcialbym cos mocniejszego. czyli co panowie, tak zle , i tak nie dobrze ?
kupujac 1,6 CJO anglika mam problem z wiazka (bo kupic walniete w tyl CJO 1,6 przystosowane do naszego ruchu to ceny hooo hooo hooo ), natomiast 1,6 CAO duzo roboty z mocowaniem silnika ?

Zauważ,że w CA0 masz wszystko po odwrotnej stronie...musiałbyś zrobić pod maską lustrzene odbicie:)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kleju
MitsuFanatic


Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 2408
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Opole - Milicz

PostWysłany: 2008.08.22 22:53:54    Temat postu:

rafal_szczecin napisał:
z tego co mi sie wydaje. wszystko idzie dowiedziec sie czytajac dokladnie tresc postu
...


Sorki ze sie czepiam ale gdzie masz wczesniej napisane ze masz silnik 1.3 i w budzie CJ0???
rafal_szczecin napisał:
mam pytanie
co bedzie mniej " rzezbobiorcze "
wlozenie silnika 1,6 z anglika ( kupno uderzonego w tyl ) czy tez wlozenie silnika 1,6 z CAO (europejczyka)

co musialbym zmieniac przy okazji swapa ?
wszelkie rady mile widziane
...


nie ma Razz


rafal_szczecin napisał:
...chcialbym cos mocniejszego. czyli co panowie, tak zle , i tak nie dobrze ?
kupujac 1,6 CJO mam problem z wiazka, natomiast 1,6 CAO duzo roboty z mocowaniem silnika ?


A teraz do rzeczy. Jesli chcesz zrobic swapa na 1.6 z anglika to jak wspomnial czerwien - wiazka. Czyli od dawcy trzeba całą przelozyc. Z doswiadczenia wiem tez ze stacyjkę bedzie trzeba przełozyc (zabiezpieczenia, immobiliser) Teraz jesli chodzi o bezpiecenstwo - hamulce. Jeśli bedziesz mial kompletnego dawce, wszystko jest do zrobienia i bez wielkiej rzezby.

Gorzej jak chcesz wpakowac silnik z cao. Tutaj bez powazniejszych modow sie nie obejdzie. Inne lapy silnika. Czyli będzie trzeba spawac nowe. A nigdy nie masz pewnosci jak z wytrzymaloscia. Do tego sadze tez ze wiazka i komp do wymiany. Wspomniane hamulce i zawieszenie tez bedzie trzeba zrobic. Zapomnij tez o jakiejkolwiek klimie i poduszkach jesli przelozysz z cao. NIe wiem tez jak sprawa sie ma z półosiami bo watpię że beda pasowac z cao albo z cjo (ale nie jestem pewien) No i oczywiscie wydech... i poprzenoszenie niektorych rzeczy na strone lewa/prawa (180st) Wiec roboty jest, kasy tez pojdzie i Ci oplaca Ci sie placic za te dodatkowe 23 konie tyle kasy? Czy jednak 90 (100) wystarczy? A jak sie bawic w swapa to konkretnie Wink Czyli silnik z evo IV, skrzynia z fto i smigasz Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kleju dnia 2008.08.22 22:56:33, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kampi
Ojciec Dyrektor ;)
Ojciec Dyrektor ;)


Dołączył: 27 Mar 2006
Posty: 2057
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Okolice Wa-wy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2008.08.22 22:59:10    Temat postu:

Dodam jeszcze że Anglicy to leniwe 'dupy' i większość Coltów angielskich jakie spotkałem u nas (te z silnikiem 1.6) miały skrzynię automatyczną.
Więc i to trzeba brać od pod uwagę... (chyba że wolisz automat).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    Zobacz poprzedni temat : Zobacz następny temat  
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum COLTMANIA.PL Strona Główna -> TUNING & RACING / Tuning mechaniczny Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Regulamin