Forum COLTMANIA.PL Strona Główna

[CA0 1.3] silnik sie dusi przy przejściu na gaz

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum COLTMANIA.PL Strona Główna -> TECHNICZNE / SILNIK
Autor Wiadomość
wrona25
COLTMANIAK


Dołączył: 18 Gru 2008
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Knurów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.02.14 13:39:04    Temat postu: [CA0 1.3] silnik sie dusi przy przejściu na gaz

Witam!
Mam problem podczas przejścia z benzyny na gaz i odwrotnie z gazu na benzynę.W momencie przejścia silnik się dusi jak by nie był zasilany paliwem powstaje tzw. dziura w gazie.Trzeba przegazować bo inaczej silnik zgaśnie czy ktoś zna przyczynę.Co zrobić aby przejście było płynne?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kleju
MitsuFanatic


Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 2408
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Opole - Milicz

PostWysłany: 2009.02.14 14:16:08    Temat postu:

Z tego co piszesz, wynika że jak przełączasz na gaz albo na benzyne to przez chwilę pracuje i na tym i na tym. Czyli krótko mówiać zalewa się Very Happy TO jest Twoj problem. Nie wiem jaką masz instalację, nie napisałeś tego.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wrona25
COLTMANIAK


Dołączył: 18 Gru 2008
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Knurów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.02.14 14:42:30    Temat postu:

instalację mam jakąś zwykłą i najprostszą nie sekwencja nawet nie wiem jakiej firmy zakładał ją w 2004 r. poprzedni właściciel a w papierach nie ma nazwy jest jeszcze taki problem że silnik musi być dosyć ciepły bo inaczej nie będzie chodził na gazie albo bardzo nierówno jeździłem autami na gaz i wystarczyło że silnik się trochę zagrzeje tu natomiast musi się mocno zagrzać nie wiem czy te dwa problemy mają jedną przyczynę ale jak ktoś wie to proszę piszcie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
woody
Starszy COLTMANIAK
Starszy COLTMANIAK


Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Brzesko

PostWysłany: 2009.02.14 18:23:35    Temat postu:

mam tak samo jak Ty kolego ale nic z tym nie robię, poczekaj aż silnik się troche nagrzeje i wtedy zmieniaj na gaz, zawsze Ci sie zrobi jakaś przerwa w dostawie paliwa najlepiej jedź na trochę wyższych obrotach i nie dodawaj gazu wtedy jest to mniej uciążliwe

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
uczen79
COLTMANIAK


Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: 2009.02.15 22:59:02    Temat postu:

Wasz problem może być spowodowany kilkoma rzeczami.
Najprawdopodobniej to kwestia regulacji i/lub zastosowanych podzespołów do budowy instalacji.
Jeśli chodzi o regulacje to za mało powietrza w stosunku do paliwa.
Zdarza się też walnięty jeden z elektrycznych elementów instalacji i opóźniona reakcja sondy.
Warto też przy tym zadbać o świece.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
LordV1000
w krainie wiecznych COLTÓW...


Dołączył: 23 Kwi 2007
Posty: 1749
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.02.16 19:52:40    Temat postu:

U mnie sam się przeżuca po jakichś 10 min jak jest zimno i po 3-4 jak jest ciepło i zawsze powyżej 2,5tyś obrotów. A dławi ci się dlatego że za szybko przełączasz na gaz. Jak temperatura osiągnie środek to poczekaj ze 2 min i dopiero przeżuć przy 3tyś, i zobacz czy szarpie albo czy się dławi. Jeśli tak to jedź do gazownika na ustawienie gazu. wydasz ze 20zł i będziesz miał spokój.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krecik86
Sprzedał Colta...


Dołączył: 09 Lip 2007
Posty: 139
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Siemiany-Sulejówek
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.02.16 23:19:10    Temat postu:

Witam najprawdopodobniej jest to zawór odpowiadający za odcięcie paliwa i dopływ gazu i na odwrót w zależności na co przechodzimy (lpg - bp )

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    Zobacz poprzedni temat : Zobacz następny temat  
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum COLTMANIA.PL Strona Główna -> TECHNICZNE / SILNIK Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Regulamin