Forum COLTMANIA.PL Strona Główna

C50 1,5i 12V - 1991 - Brak impulsu na wtryskach

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum COLTMANIA.PL Strona Główna -> TECHNICZNE / SILNIK
Autor Wiadomość
Bajowski
Nowy użytkownik


Dołączył: 03 Lis 2007
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: 2008.10.24 21:54:53    Temat postu: C50 1,5i 12V - 1991 - Brak impulsu na wtryskach

Mam problem ( strasznie duży bo to autko żony), jeżdziłem bez problemu, licznik nabijał km, aż tu wczoraj przyjechałem do domu i rano przy próbie odpalenia lipa, sprawdzam świece są ok iskra taka że mogla by konia zabić, więc biorę się za wtryski i okazuje się że po zdjęciu listwy paliwo nie tryska (nie działają wtryski), podaję na krótko 12V i tryskają (czyli nie zatarte), proszę o pomoc skąd idzie impuls na wtryski, wiem że z aparatu zapłonowego, ale jeszcze nie zdejmowałem i nie wiem co za niespodzianka mnie tam spotka.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bajowski dnia 2008.10.24 22:28:08, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majorkca
Rasowy COLTMANIAK
Rasowy COLTMANIAK


Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 267
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: 2008.10.25 07:18:21    Temat postu:

hm moze sie okazac ze padl ci apart zaplonowy lub poprostu elektronika od niego (w crx kumpla byl ten problem nie wiem jak jest w colcie i w ktorym miejscu u niego bylo to po lewej stronie jak kierownica troche powyzej bezpiecznikow uklad poprostu sie spitolil)lub poprostu nawet mogl sie przerwac przewod Razz

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez majorkca dnia 2008.10.25 07:18:45, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bajowski
Nowy użytkownik


Dołączył: 03 Lis 2007
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: 2008.10.25 07:36:20    Temat postu:

Co do aparatu to nie otwierałem go jeszcze, iskra jest ok tylko niema impulsu na wtryski, muszę dorwać schemat by cokolwiek zacząć działać, co do urwanego przewodu to wątpię ponieważ nic nie było grzebane.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
herc
100%-towy COLTMANIAK
100%-towy COLTMANIAK


Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 546
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: rawa mazowiecka

PostWysłany: 2008.10.25 09:12:20    Temat postu:

Sprawdz błędy na ecu.tzn komputerze.

pod lewą nogą masz złącze robisz kabelek i diodę na 12v i sprawdzasz dobrze jest opisane na stronce Darka z mitsumaniaków.

Często jest tak że w starszysz modelach mitsubishi wylewa sie elektrolit z kondestorów
i robi bałagan w ecu.wyjmij komputer(znajdziesz go z prawej strony na słupku przy nogach pasażera)rozkręć i sprawdz czy nie ma przepalonej ścieżki.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majorkca
Rasowy COLTMANIAK
Rasowy COLTMANIAK


Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 267
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: 2008.10.25 09:58:45    Temat postu:

hm jezli tylko kondensatory to 5 min roboty i troche zdolnosci manualnych noi oczywiscie lutownica Razz a tak jak wyzej sprawdz bledy moze sie okazac ze to calkiem co innego a co do przewodu to nie musiales nawet grzebac moze na lucie gdzies zasniedzialy lub na zlaczce

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bajowski
Nowy użytkownik


Dołączył: 03 Lis 2007
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: 2008.10.25 13:15:21    Temat postu:

Dzięki biorę się do grzebania, forum Mitsumaniaków nie chodzi ;-((
od kilku dni.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bajowski dnia 2008.10.25 13:18:59, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
herc
100%-towy COLTMANIAK
100%-towy COLTMANIAK


Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 546
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: rawa mazowiecka

PostWysłany: 2008.10.25 16:12:31    Temat postu:

Już działą forum.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    Zobacz poprzedni temat : Zobacz następny temat  
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum COLTMANIA.PL Strona Główna -> TECHNICZNE / SILNIK Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Regulamin