Forum COLTMANIA.PL Strona Główna

[Proton 313] brak oleju po 5 tys. kilometrów

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum COLTMANIA.PL Strona Główna -> TECHNICZNE / SILNIK
Autor Wiadomość
Onyx
Starszy COLTMANIAK
Starszy COLTMANIAK


Dołączył: 10 Mar 2009
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Zgorzelec
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.03.14 02:16:30    Temat postu: [Proton 313] brak oleju po 5 tys. kilometrów

Problem jak w temacie...
Nie wiem czy tak żre ten olej, czy po prostu cieknie. Pod maske zaglądałem i widąc troche wycieków...ale żeby aż tyle ciekło???? Shocked
Filtr oleju sprawdzany- nic nie cieknie, miska olejowa również czysta.
Co moge jeszcze sprawdzic bąź zrobic żeby usunąć problem??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rafamalk
GTi power


Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 3863
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Olsztyn
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.03.14 14:11:01    Temat postu:

Brak tzn ile go jest, bo nie wierzę, że nia ma nic Wink

Kopci na niebiesko lub ogromną chmurą?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez rafamalk dnia 2009.03.14 14:11:31, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tresorex
Nawiedzony COLTMANIAK ;)
Nawiedzony COLTMANIAK ;)


Dołączył: 28 Wrz 2007
Posty: 2019
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Poznań / Suchy Las
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.03.14 20:07:28    Temat postu:

Opisz gdzie widać wycieki

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majorkca
Rasowy COLTMANIAK
Rasowy COLTMANIAK


Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 267
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: 2009.03.14 20:30:44    Temat postu:

hm to muszisz kopcic ladnie albo masz zatypiasty wyciek a jak stoisz np na parkingu to tano masz plame albo cos ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Onyx
Starszy COLTMANIAK
Starszy COLTMANIAK


Dołączył: 10 Mar 2009
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Zgorzelec
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.03.14 21:26:04    Temat postu:

Sprawdzałem na bagnecie i było na 1/4cz. minimum. Wycieki widać za kolektorem, w okolicach skrzyni a dalej to juz ciezko mi określić. Nic nie kopci...tylko rano leci taka jakby para, ale to chyba normalne, no nie??Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tresorex
Nawiedzony COLTMANIAK ;)
Nawiedzony COLTMANIAK ;)


Dołączył: 28 Wrz 2007
Posty: 2019
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Poznań / Suchy Las
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.03.14 21:40:48    Temat postu:

Jeśli masz wyciek w narożniku silnika między blokiem a głowicą do pękła uszczelka pod głowicą i wywala olej na zewnątrz. Trzeba wymienić uszczelkę i po kłopocie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rafamalk
GTi power


Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 3863
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Olsztyn
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.03.14 21:44:05    Temat postu:

a zostawia plamę na parkingu?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawela
Nawiedzony COLTMANIAK ;)
Nawiedzony COLTMANIAK ;)


Dołączył: 28 Maj 2007
Posty: 2021
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.03.15 11:39:15    Temat postu:

nie koniecznie pękła
znam z 10 coltów w których poci się spod głowicy przy skrzyni. Jest tam kanał olejowy, a zdaniem lubelskiego speca od mitsu niemal każdy tam cieknie - wada fabryczna.
Jeśli masz zalaną skrzynię to do weryfikacji uszczelka pod głowicą, może ją wydmuchało, oraz uszczelka pod aparatem zapłonowym - też lubi pocieknąć.


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kuczan
Starszy COLTMANIAK
Starszy COLTMANIAK


Dołączył: 26 Lis 2007
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Żyrardów

PostWysłany: 2009.03.15 13:37:09    Temat postu:

Jeśli nie wiesz skąd cieknie umyj silnik pojeżdzij troche i napisz dokładnie skąd leci

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
art3city
Średni COLTMANIAK
Średni COLTMANIAK


Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: 2009.03.15 14:59:50    Temat postu:

No to mnie zasmuciliście bo w moim Cj0 góra skrzyni tez jest trochę zaolejona...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Onyx
Starszy COLTMANIAK
Starszy COLTMANIAK


Dołączył: 10 Mar 2009
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Zgorzelec
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.03.15 18:59:14    Temat postu:

Uszczelka pod głowica mówicie...hmm...będę musiał podjechac do znajomego na kanał i obczaimy dokladnie co i jak...ma sama myśl juz sie boje Sad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Onyx
Starszy COLTMANIAK
Starszy COLTMANIAK


Dołączył: 10 Mar 2009
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Zgorzelec
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.03.16 16:07:16    Temat postu:

Byłem u mechanika znajomego i sprawa wygląda następująco:
Poci się spod głowicy i przy aparacie. Powiedział co trzeba zrobić:
Wymiana uszczelki pod głowicą i pod aparatem zapłonowym, planowanie głowicy i mówi żeby od razy wymienić w rozrządzie rolki, pasek i napinacze, żeby później nie było juz z tym problemu, bo może się okazać że po naprawie będzie piszczało.
Cały koszt oszacował w okolicach 500zł. Tylko nie wiem czy łącznie z rozrządem czy bez...
Co o tym sądzicie??

Edit: Aha...i Pawela, plus dla Ciebie za trafną uwagę Very Happy i sprecyzowanie mojego problemu. Dużo to dało bo wiedzielismy gdzie zacząć Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Onyx dnia 2009.03.16 16:08:58, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tresorex
Nawiedzony COLTMANIAK ;)
Nawiedzony COLTMANIAK ;)


Dołączył: 28 Wrz 2007
Posty: 2019
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Poznań / Suchy Las
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.03.16 16:14:16    Temat postu:

Cena wydaje mi się przystępna bo u mnie sama wymiana paska z rolką i pompą wyszła ok 300 zł - teraz nie pamiętam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rafamalk
GTi power


Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 3863
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Olsztyn
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.03.16 16:16:20    Temat postu:

Nie ma biedy a ceną Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Onyx
Starszy COLTMANIAK
Starszy COLTMANIAK


Dołączył: 10 Mar 2009
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Zgorzelec
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.03.16 16:16:37    Temat postu:

A i jeszcze zapomniałem dodać...trzeba kupic nowy simering(??)...Confused
Tanio bo znajomy...mówi że zwykle za wymiane uszczelki pod głowicą i planowanie mechanicy biorą ponad 300zl...ale ile w tym prawdy to nie wiem bo pierwszy raz bede to robił.
Wiec za takie pieniądze opłaca sie to robić??
Zresztą...tak czy siak to trzeba to zrobić...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawela
Nawiedzony COLTMANIAK ;)
Nawiedzony COLTMANIAK ;)


Dołączył: 28 Maj 2007
Posty: 2021
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.03.16 16:18:52    Temat postu:

hehe nie od dziś się ma nie jednego colta Wink

500zł za całość z wymianą rozrządu to cena całkiem odpowiednia
wymiana rozrządu to zazwyczaj 100-200zł (choć to na tyle proste, że dla mnie 100max)
uszczelka pod aparatem - to chyba zrobisz sam Wink
uszczelka pod głowicą - ze zdjęciem i planowaniem 300-400 ok
co do uszczelki pod głowicą - albo originał Mitsubishi, a jak zamienniki to Elring, bądź Ajusa

simmerigi są taniutkie, choć ja wyznaję zasadę: nie cieknie - nie dotykam


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pawela dnia 2009.03.16 16:20:07, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Onyx
Starszy COLTMANIAK
Starszy COLTMANIAK


Dołączył: 10 Mar 2009
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Zgorzelec
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.03.16 16:23:33    Temat postu:

Mówił że simeringi tez by się przydało wieć dmucham na zimne i wymienie.
Patrzyłem na allegro, to rozrząd-tj pasek + rolka 150zł. No a pod głowicę to raczej oryginał Wink
Ja nie będe juz sobie rączek brudził ;P jak juz on bedzie robił to odrazu wymieni po aparatem Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Onyx
Starszy COLTMANIAK
Starszy COLTMANIAK


Dołączył: 10 Mar 2009
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Zgorzelec
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.03.16 18:22:02    Temat postu:

pawela, jednak miales racje co do zasady. Nie cieknie- nie dotykam... Jednak aparatu nie ruszamy Wink Rozrząd juz zamówiony Very Happy
Tylko zastanawia mnie jedno...czy nie splanować bardziej głowicy niż zamierzamy:D Jednak to cos daje, no nie??Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawela
Nawiedzony COLTMANIAK ;)
Nawiedzony COLTMANIAK ;)


Dołączył: 28 Maj 2007
Posty: 2021
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.03.16 21:21:28    Temat postu:

dopuszcza się tylko 0,7 mm z tego co pamiętam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
yakuza1987
Prawdziwy COLTMANIAK
Prawdziwy COLTMANIAK


Dołączył: 20 Lip 2008
Posty: 382
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/7
Skąd: RADOM
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.03.16 21:37:51    Temat postu:

a odnośnie rozrządu to nie wymienia sie i pompy wody ??

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez yakuza1987 dnia 2009.03.16 21:43:00, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
art3city
Średni COLTMANIAK
Średni COLTMANIAK


Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: 2009.03.17 00:14:20    Temat postu:

Ja wymieniłem pompe. Mimo ze była suchutka to po zdjęciu okazało się, że wyje jak szalona

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Onyx
Starszy COLTMANIAK
Starszy COLTMANIAK


Dołączył: 10 Mar 2009
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Zgorzelec
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.03.17 00:31:40    Temat postu:

Skoro stwierdził że nie trzeba to w moim przypadku sie nie wymienia;)
Pawela, a jak splanuje sie więcej to co wtedy?? Przecież 0,7mm to jest gołym okiem niewidoczne Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawela
Nawiedzony COLTMANIAK ;)
Nawiedzony COLTMANIAK ;)


Dołączył: 28 Maj 2007
Posty: 2021
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.03.17 13:16:16    Temat postu:

bo tu bardziej chodzi o spolerowanie z niej resztek kleju itp. Co się może stać? Np zawory spotkają się z tłokami...... Skutków wyjaśniać nie muszę. Stopie sprężania zwiększy się niezauważalnie, więc nie ma sensu więcej planować

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Onyx
Starszy COLTMANIAK
Starszy COLTMANIAK


Dołączył: 10 Mar 2009
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Zgorzelec
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.03.17 13:23:48    Temat postu:

Skutki juz można sobie samemu wyobrazić co sie stanie Confused
Słyszałem że po splanowaniu autko jest bardziej dynamiczne...Więc na planowanie sie godze jak najbardziej Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
art3city
Średni COLTMANIAK
Średni COLTMANIAK


Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: 2009.03.17 17:00:24    Temat postu:

OnyxProton napisał:
Skutki juz można sobie samemu wyobrazić co sie stanie Confused
Słyszałem że po splanowaniu autko jest bardziej dynamiczne...Więc na planowanie sie godze jak najbardziej Very Happy


szczerze watpie czy da to jakakolwiek zauważalną różnicę


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Onyx
Starszy COLTMANIAK
Starszy COLTMANIAK


Dołączył: 10 Mar 2009
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Zgorzelec
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.03.17 23:27:50    Temat postu:

Więc jeśli różnica jest niezauważalna, to po co niektórzy zrzucaja głowicę (mimo tego ze wszystko jest u nich ok) i planują?? Confused

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawela
Nawiedzony COLTMANIAK ;)
Nawiedzony COLTMANIAK ;)


Dołączył: 28 Maj 2007
Posty: 2021
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.03.18 12:15:26    Temat postu:

jak pisałem:

bo tu bardziej chodzi o spolerowanie z niej resztek kleju itp.

Przy okazji idealne wyrównanie jej powierzchni styku z uszczelką.
U nas akurat można tylko 0.7mm

Ale kiedyś sam planowałem głowicę w motocyklu, z tego co pamiętam o 2,2 mm. Wymieniłem cylinder z 80 na 110ccm, z kompresji 11,5 zrobiliśmy coś koło 15. Dało wiele, ALE TYLKO W POŁĄCZENIU Z WYMIANĄ KOMPUTERA SILNIKA NA SPORTOWY, ZESTROJONYM UKŁADEM PALIWOWYM ( w tym przypadku nie problem - większe dysze gaźnika) I CAŁYM PRZELOTOWYM WYDECHEM
Z 10KM fabrycznych uzyskałem 17, albo 19, nie pamiętam, w każdym razie prędkość max zwiększyła się o przeszło 40km/h. Ale to gówienko było podatne na mody.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Onyx
Starszy COLTMANIAK
Starszy COLTMANIAK


Dołączył: 10 Mar 2009
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Zgorzelec
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.03.18 15:04:50    Temat postu:

Czyli musiałbym np. tez wymieniać wtryski na wieksze itd zeby cos odczuc?? No i komputer rowniez...ale z komputerem to by nie było problemu bo chyba mógłbym podłączyc ten od 1.6 Very Happy
Bądź co bądź...po naprawie napisze jak to wszystko sie sprawuje i ile ostatecznie wyniosła mnie ta naprawa Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawela
Nawiedzony COLTMANIAK ;)
Nawiedzony COLTMANIAK ;)


Dołączył: 28 Maj 2007
Posty: 2021
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.03.18 15:15:55    Temat postu:

Ja pisze o kompleksowych zmianach. Komp od 1.6 nic nie da, a wręcz przeciwnie - podejrzewam, że nie uruchomiłbyś nawet auta

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Onyx
Starszy COLTMANIAK
Starszy COLTMANIAK


Dołączył: 10 Mar 2009
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Zgorzelec
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.03.18 16:38:36    Temat postu:

Nie no...tak naprawde to czerwiec/lipiec zamierzam zmienic autko, więc nie opłaca mi sie za bardzo aż tak w niego inwestowac żeby podnosic moc itd.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Onyx
Starszy COLTMANIAK
Starszy COLTMANIAK


Dołączył: 10 Mar 2009
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Zgorzelec
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.03.27 13:59:51    Temat postu:

Proton nie zjechał z kanału. Wszystko wymienione, tj. uszczelka pod głowica, uszczelniacze zaworów, kompletny rozrząd. Głowica splanowana. Jeszcze cos robili przy zaworach bo nie było ciśnienia ( ???). Chodzi jak zegarek, ale...
Chcialem go wyprobowac i po przejazdzce (dosc ostrej) zaczelo sie dymic spod maski. Zobaczylem co to i dymiło sie przy chłodnicy. Czy to wina tego ze był spuszczany płyn zniej i musi sie najpierw napompowac?? Czy moze kolejna awaria?? Confused Jak juz to oby to pierwsze...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tresorex
Nawiedzony COLTMANIAK ;)
Nawiedzony COLTMANIAK ;)


Dołączył: 28 Wrz 2007
Posty: 2019
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Poznań / Suchy Las
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.03.27 14:05:00    Temat postu:

teraz nie powinieneś go katować przez ok 1000km i po ich przejechaniu dokręcić głowicę! Dymić mógł parujący płyn z chłodnicy który przy spuszczaniu został na elementach pod maską

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Onyx
Starszy COLTMANIAK
Starszy COLTMANIAK


Dołączył: 10 Mar 2009
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Zgorzelec
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.03.27 18:31:16    Temat postu:

Ok...to bede jezdzil spokojnie Wink chociaz bedzie ciezko Very Happy
A czy to jest konieczne zeby dokrecic?? Jesli tak nie zrobie to co wtedy sie stanie??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tresorex
Nawiedzony COLTMANIAK ;)
Nawiedzony COLTMANIAK ;)


Dołączył: 28 Wrz 2007
Posty: 2019
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Poznań / Suchy Las
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.03.27 19:24:24    Temat postu:

Uszczelka musi się ułożyć między blokiem a głowicą. Jak nie dokręcisz to może wyciekać olej albo płyn spod uszczelki. Ja dokręcałem swoją po zmianie po 1000km i jeszcze o ok 45 st dało się obrócić śruby.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Onyx
Starszy COLTMANIAK
Starszy COLTMANIAK


Dołączył: 10 Mar 2009
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Zgorzelec
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.03.27 23:20:16    Temat postu:

Ok. W takim razie tak zrobie Smile Dzieki za pomoc i mozna zamknąć temat Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    Zobacz poprzedni temat : Zobacz następny temat  
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum COLTMANIA.PL Strona Główna -> TECHNICZNE / SILNIK Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Regulamin