Forum COLTMANIA.PL Strona Główna

[CA1A 1.3] Białe spaliny

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum COLTMANIA.PL Strona Główna -> TECHNICZNE / SILNIK
Autor Wiadomość
Schabek
Młody COLTMANIAK
Młody COLTMANIAK


Dołączył: 18 Paź 2008
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Szczecin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2008.10.19 09:36:57    Temat postu: [CA1A 1.3] Białe spaliny

Witam. Szukam na forum tematu gdzie znalazłbym odpowiedź na dymiąco na biało spaliny? Colt 1,3 94 rok. Może mnie ktoś skieruje do takiego topiku, a może ktos również miał taki problem. Autko jeździ poprawnie, obroty nie skaczą nic nie cieknie (sprawdzałem wode w chłodnicy czy powstają bombelki i jednak nie) Nie wiem co to może być wiec bede wdzięczny za jakieś wskazówki.

proszę o zakładanie tematów zgodnie z TUTORIALEM: -> http://www.coltmania.fora.pl/zasady-forum-pomysly-pytania-i-inne-kwestie-organizacyjne,18/tutorial-jak-dobrze-napisac-posta-w-dziale-technicznym,3233.html
pawela


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kleju
MitsuFanatic


Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 2408
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Opole - Milicz

PostWysłany: 2008.10.19 09:47:01    Temat postu:

Biale spaliny oznaczaja ze gdzies zasysa wode. Chyba ze jest to rano przy niskiej temperaturze Wink Muisz zobaczyc czy nie ubywa Ci plynu chlodniczego, jesli zgasisz auto weze od chlodnicy powinny być miekkie (bez podcisnienia)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Schabek
Młody COLTMANIAK
Młody COLTMANIAK


Dołączył: 18 Paź 2008
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Szczecin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2008.10.19 09:56:13    Temat postu:

A jak węże od chłodnicy bedą twarde to co to bedzie oznaczać? Wode w zbiorniczku wyrównawczym mam. A rano wiem że troche dymi ale mnie zastanawia czemu przy rozgrzanym silniku także;/ Przyznam że ostatnio zapaliła mi się lampka CE zrobiłem reseta, nie wiem czy bawić sie w sprawdzanie ECU itp. na początku wolałbym poznać jakieś opinie;-)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawel
Średni COLTMANIAK
Średni COLTMANIAK


Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Działdowo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2008.10.19 10:42:17    Temat postu:

A temperatura silnika? Jak się zachowuje? Normalnie się nagrzewa? Nie przegrzewa się silnik? Może to są objawy padającej uszczelki pod głowicą. Może zalałeś jakieś trefne paliwo lub jak masz lpg? - gas. Może nic się złego nie dzieje. Olej to po prostu na jakiś czas i sprawdzaj stany wszystkich płynów oraz zachowania się samochodu. Może nawet daj mu ostro w pi.... Może pomoże może nie. Pozdrawiam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Schabek
Młody COLTMANIAK
Młody COLTMANIAK


Dołączył: 18 Paź 2008
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Szczecin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2008.10.19 11:09:26    Temat postu:

Temperatura silnika w normnie. Powiem szczerze że szukałem po internecie już czy ktoś cos podobnego miał. Przeczytałem że niktorzy z tym jeżdzą i tyle;-) Co do uszczelki to by chyba na niebiesko dymił a nie na biało. Do tego jeszcze zapach spalin ktore wąchałem;-) sa chyba normalne bo benzyną smierdzi;-P (a nie mam LPG- bo nie lubie) Poprostu mnie ciekawi co to może byc. Bo jak pisałem wcześniej nie mam żadnych problemów z pracą silnika. Aha zalewam raczej na Shel-u V-power'ke. Dzieki za posty, może ktoś jeszcze coś na ten temat powie. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawela
Nawiedzony COLTMANIAK ;)
Nawiedzony COLTMANIAK ;)


Dołączył: 28 Maj 2007
Posty: 2021
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2008.10.19 11:43:33    Temat postu:

na niebiesko dymiłby, gdyby spalał olej. Na biało dymi jeśli do komór spalania dostaje się woda...
ALE jeśli dymi teraz, gdy jest zimno, nie przejmowałbym się. To normalne, podczas niskich temperatur powstaje para wodna. Poza tym wydech w CA0 jest skierowany poziomo, co wzmaga efekt 'dymienia'


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rafi81
Średni COLTMANIAK
Średni COLTMANIAK


Dołączył: 28 Kwi 2008
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Częstochowa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2008.10.19 23:43:47    Temat postu:

Nic sie nie przejmuj u mnie też tak jest ( na początku też się lekko "zmartwiłem" jak zobaczyłem białą chmure za autkiem Wink ) , przy obecnych temperatuarach po prostu tak będzie... pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lysy25
Napisał pare postów...


Dołączył: 23 Lip 2008
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2008.10.22 22:10:29    Temat postu:

Mój Colt też tak kopci na biało, płynu z chłodnicy nie bierze na pewno. Na początku się martwiłem jak widziałem biały dym w lusterku, więc zacząłem jeździć bardzo szybko i już żadnego dymu nie widzę Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rafamalk
GTi power


Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 3863
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Olsztyn
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2008.10.23 09:03:16    Temat postu:

W zimne dni, rano, zaraz po odpaleniu i przez około 1-2km zawsze będzie kopcił na bioło...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Schabek
Młody COLTMANIAK
Młody COLTMANIAK


Dołączył: 18 Paź 2008
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Szczecin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2008.10.24 11:10:33    Temat postu:

dzieki wszystkim za odpowiedzi. już sie tak nie martwie;-) Choć przyznam że irytuje mnie fakt kopcenia z tyłu. Powiem jeszcze że dowiedziałem sie od znajomego, że w autach z katalizatorem biały dym oznacza skraplanie sie wody i tyle że do atmosfery wylatują przyjazne dla środowiska spaliny hehe;-) Cos w tym rodzaju ale pewnie nie powiem tego tak profesjonalnie jak moj znajomy;-) Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
walus8701
Jednopostowiec


Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: 2008.12.01 22:10:03    Temat postu:

Witam wszytskich u mnie identyczna sytuacja dymił na biało ale dziwiło mnie to iz na zimnym silniku nic nie dymiło po rozgrzaniu dym jakby papieża wybrali ...Smile ostatnio skonczyl zywotnosc termostat wraz z czujnikiem wiec wymienilem oba elementy. nie minał tydzien jak mu dalem troche w kosc ( wczesniej jechalem dosc ekonomicznie Smile i zaczął cieknąć sobie olej ..........Sad diagnoza mechanika .....uszczelka pod glowicą ....za kompletna robocizne ( wszystkie usczelki szflifowanie ) chce 1000zl co o tym myslicie ?

Tomek
CA4A 1.6 16v


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
viktorpl
Zaczyna się rozkręcać


Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: 2008.12.02 23:30:21    Temat postu:

troszkę drogo jak 1000zł ... za 700zł można robić w przeciętnym warsztacie. Pewnie oprócz planowania nawet nie prześwietli ci głowicy czy czasem nie nadaje się do wymiany Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mefi100
Szalony COLTMANIAK ;)
Szalony COLTMANIAK ;)


Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 1065
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Zabrze CITY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2008.12.03 00:18:45    Temat postu:

walus8701 napisał:
za kompletna robocizne ( wszystkie usczelki szflifowanie ) chce 1000zl co o tym myslicie ?

Tomek
CA4A 1.6 16v

Uszczelki komplet to jakies 150-200zeta filtr 20-30zl oliwa 100-150 od bidy pasek rozrz i rolka jakies 150-200zl szlif glowicy 80zl razem okolo 650zl liczac najdrozej jak znam zycie kupi najtansze czesci i za robote liczy 450 hmmm
Ja wymienialem w CJ1A 1.3 razem z mechem ("Znajomy") i wiem ze troche dlubaniny jest ale to wedlog mnie zadrogo poszukaj innego mecha
A potrzebne czesci kup sam przynajmniej bedziesz wiedzial co masz wsadzone. Ja bym tyle niedal


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    Zobacz poprzedni temat : Zobacz następny temat  
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum COLTMANIA.PL Strona Główna -> TECHNICZNE / SILNIK Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Regulamin