Forum COLTMANIA.PL Strona Główna

[C50 1.5]Odpaliłem Colciaka!Problem z automatem?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum COLTMANIA.PL Strona Główna -> TECHNICZNE / SILNIK
Autor Wiadomość
gilmaly
Już się udziela


Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2008.10.22 16:52:15    Temat postu: [C50 1.5]Odpaliłem Colciaka!Problem z automatem?

Po bojach i trudach odpaliłem.Po okresie uczenia się silnik wydaje się chodzić w miarę równo,jakby na obroty też niźle wchodzi.Więc noga na hamulec ,automat na D i d*pa samochód ledwie jedzie,jak się mocniej przyciśnie na gaz to tak jakby chciał a nie mógł i w konsekwencji zdycha.Gdyby to była skrzynia manualna to bym powiedział że zachowuje się tak jak by ruszać co najmniej z trójki.Na L trochę jakby lepiej ruszał.Może ktoś z kolegów jeżdżących automatem ma jakiś pomysł?
Acha,jeszcze jedno,szarpie jak włącza się bieg.

proszę o zakładanie tematów zgodnie z tutorialem:
http://www.coltmania.fora.pl/zasady-forum-pomysly-pytania-i-inne-kwestie-organizacyjne,18/tutorial-jak-dobrze-napisac-posta-w-dziale-technicznym,3233.html
ostatni raz bez ostrzeżenia
Co to za Colt? C50, CA0, CJ0. 1.3 czy 1.6?
pawela


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez gilmaly dnia 2008.10.22 23:56:10, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawela
Nawiedzony COLTMANIAK ;)
Nawiedzony COLTMANIAK ;)


Dołączył: 28 Maj 2007
Posty: 2021
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2008.10.22 21:15:03    Temat postu:

to nie silnik. To skrzynia. Są 2 scenariusze:
1: Stary olej, stracił właściwości. Wymiana ok 400zł
2: W skrzyni padł konwenter. Naprawa to 2000-3000zl więc nieopłacalna. Zmieniaj na MT.
Do dziś rana miałem w swoim CA0 automat. Teraz robi się manual z GTi.
Do zmiany potrzeba:
-skrzynię
-sprzęgło
-półosie
-koło zamachowe
-pedały
-pompę sprzęgła z przewodami
-lewarek z mocowaniem i cięgnami
wziąłem też linkę prędkościomierza, sanki i poduszki z MT, na wszelki wypadek


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pawela dnia 2008.10.22 21:29:48, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tomusn
Prawdziwy COLTMANIAK
Prawdziwy COLTMANIAK


Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Żnin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2008.10.22 21:51:02    Temat postu:

a pali na wszystkie gary?
wystarczy że nie pali na jeden cylinder i po wrzuceniu D lub R obroty spadają za nisko , miałem tak jak mechanik nie ustawił poprawnie zaworów przy wymianie uszczelniaczy
a to że szarpie to sie nie martw, na zimnym będzie jak obroty spadają z 1300 na 650 to nie dziw. gorzej jakby tak robił na rozgrzanym oleju.

napisz co było robione, sprawdź przewody czy nie zamienione i świece


auto to Plymouth Colt kombi czyli europejski Lancer kombi z lat 1984-1992


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez tomusn dnia 2008.10.22 22:05:26, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    Zobacz poprzedni temat : Zobacz następny temat  
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum COLTMANIA.PL Strona Główna -> TECHNICZNE / SILNIK Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Regulamin