| Autor | Wiadomość | 
	
		| damianrally Prawdziwy COLTMANIAK
 
  
 
 Dołączył: 11 Mar 2007
 Posty: 364
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 4 razy
 Ostrzeżeń: 0/7
 Skąd: jastrzebie
 
 | 
			
				|  Wysłany: 2008.03.06 00:39:50    Temat postu: colt TURBO :) |  |  
				| 
 |  
				| witam   moze  ktos  sie  zainteresuje   
 [link widoczny dla zalogowanych]
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   |  | 
       |  | 
    
	
		| Kleju MitsuFanatic
 
 
 Dołączył: 11 Wrz 2006
 Posty: 2408
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 52 razy
 Ostrzeżeń: 0/7
 Skąd: Opole - Milicz
 
 | 
			
				|  Wysłany: 2008.03.06 00:48:12    Temat postu: Re: colt TURBO :) |  |  
				| 
 |  
				|  	  | damianrally napisał: |  	  | witam   moze  ktos  sie  zainteresuje   
 [link widoczny dla zalogowanych]
 | 
 
 hehe na allegro juz z pol roku, projekt drut
  nie polecam. nawet na MM juz kiedys o nim pisali. A jakie koles zdjecia daje  jak sie pali gume, no na pewno bym kupil takie auto   
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| Kampi Ojciec Dyrektor ;)
 
  
 
 Dołączył: 27 Mar 2006
 Posty: 2057
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 17 razy
 Ostrzeżeń: 0/7
 Skąd: Okolice Wa-wy
 Płeć:
   
 | 
			
				|  Wysłany: 2008.03.06 00:53:38    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| hmm, to jednak ktoś robił uturbianie COLTA, z tym że na silniku Hyundaia... 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| damianrally Prawdziwy COLTMANIAK
 
  
 
 Dołączył: 11 Mar 2007
 Posty: 364
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 4 razy
 Ostrzeżeń: 0/7
 Skąd: jastrzebie
 
 | 
			
				|  Wysłany: 2008.03.06 01:04:09    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| nie  kampi  to  colt  mirage  produkowany  na  rynek  USA . a  na  MM  czytałem  o nim  i  pamietam  jego  ale  fajny  colt  do  reanimacji  (podobno  strasznie  zaniedbany  ,a z  tym  paleniem  gumy  to  świadczy  ze  colt  jest  dojechany  bo colt   1,3  potrafi  to  lepiej  ) 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| Muchacho 100%-towy COLTMANIAK
 
  
 
 Dołączył: 15 Cze 2007
 Posty: 610
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 2 razy
 Ostrzeżeń: 0/7
 Skąd: Warszawa - Bemowo
 
 | 
			
				|  Wysłany: 2008.03.09 19:25:47    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Tu kolejny colt GTi turbo 300KM   [link widoczny dla zalogowanych]
 
 Post został pochwalony 0 razy
 
 Ostatnio zmieniony przez Muchacho dnia 2008.03.10 22:41:41, w całości zmieniany 9 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| privateer87 Nawiedzony COLTMANIAK ;)
 
  
 
 Dołączył: 12 Lip 2007
 Posty: 1470
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 18 razy
 Ostrzeżeń: 0/7
 Skąd: Zielona Góra
 Płeć:
   
 | 
			
				|  Wysłany: 2008.03.09 21:39:53    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| 300km tylko na przednia oś? nigdy takim nie jezdziłem (168km z napedem na przód to był max co jezdziłęm) ale ale wydaje mi się ze
 trzeba naprawde umieć wystartować zeby nie spalić kapciuszków...
 
 Post został pochwalony 0 razy
 
 Ostatnio zmieniony przez privateer87 dnia 2008.03.09 21:41:08, w całości zmieniany 1 raz
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| Kleju MitsuFanatic
 
 
 Dołączył: 11 Wrz 2006
 Posty: 2408
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 52 razy
 Ostrzeżeń: 0/7
 Skąd: Opole - Milicz
 
 | 
			
				|  Wysłany: 2008.03.09 21:44:34    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				|  	  | privateer87 napisał: |  	  | 300km tylko na przednia oś? nigdy takim nie jezdziłem (168km z napedem na przód to był max co jezdziłęm) ale ale wydaje mi się ze
 trzeba naprawde umieć wystartować zeby nie spalić kapciuszków...
 | 
 
 250KM to maximum na przedni naped, jeszcze o ile sie ma szpere
  BO bez szpery to taka moc mija sie z celem. Auto nie jest w stanie przekazac mocy. 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| damianrally Prawdziwy COLTMANIAK
 
  
 
 Dołączył: 11 Mar 2007
 Posty: 364
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 4 razy
 Ostrzeżeń: 0/7
 Skąd: jastrzebie
 
 | 
			
				|  Wysłany: 2008.03.09 22:45:31    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| no  w  rajdach  jeżdziły  280 kM  kit  cary  i były  w  stanie  wygrywac  nawet  z  WRC  tylko  ze  one  miały  układ  napedowy  zeszperowany 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| privateer87 Nawiedzony COLTMANIAK ;)
 
  
 
 Dołączył: 12 Lip 2007
 Posty: 1470
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 18 razy
 Ostrzeżeń: 0/7
 Skąd: Zielona Góra
 Płeć:
   
 | 
			
				|  Wysłany: 2008.03.10 19:09:17    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| co to jest ta szpera? 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| Kleju MitsuFanatic
 
 
 Dołączył: 11 Wrz 2006
 Posty: 2408
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 52 razy
 Ostrzeżeń: 0/7
 Skąd: Opole - Milicz
 
 | 
			
				|  Wysłany: 2008.03.10 21:34:17    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				|  	  | privateer87 napisał: |  	  | co to jest ta szpera? | 
 
 Ciocia Wiki pomoze
  (wikipedia.pl) 
 Szpera (z niemieckiego: Sperrdifferenzial) - odmiana mechanizmu różnicowego o konstrukcji zapobiegającej przekazywaniu całości momentu napędowego na jedno koło lub oś.
 
 Działanie szpery realizowane jest przez:
 
 zablokowanie mechanizmu różnicowego
 ograniczenie różnicy w prędkościach obrotowych (uślizgu) w mechanizmie różnicowym
 
 Blokowany mechanizm różnicowy stosowany jest często w samochodach terenowych do poruszania się w trudnym terenie. Jego działanie polega na całkowitym zablokowaniu mechanizmów różnicowych, tak, aby niezależnie od przyczepności kół do podłoża moment napędowy przekazywany był jednakowo na każde z nich. Zablokowanie mechanizmu różnicowego powoduje wzrost oporów toczenia - szczególnie podczas jazdy po łuku - spowodowany tarciem kół o nawierzchnię. Samochody terenowe bywają wyposażone w międzyosiowy mechanizm różnicowy z blokadą.
 
 
 Mechanizm o ograniczonym uślizgu stosowany jest najczęściej w sporcie samochodowym gdzie istotne jest jak najskuteczniejsze przeniesienie momentu napędowego na koła, a zwiększone opory toczenia jak w przypadku blokowanego mechanizmu różnicowego są niepożądane. Mechanizm ten także charakteryzuje się zwiększonymi oporami ruchu, jednak są one w efekcie istotnie mniejsze niż w przypadku blokowanego mechanizmu różnicowego.
 
 Niektóre rozwiązania mechanizmu o ograniczonym uślizgu:
 
 
 A tak na prosty rozum
  moc z silnika jest przekazywana na obydwa kola. Bo w zwyklym aucie moc jest zawsze przekazywana na kolo ktore ma lżej. Chodzi w duzej mierze o spalanie. Bo gdy dwa kola ciagna to wiadomo ze spalanie wzrosnie. W BMW bardzo prosto mozna zablokowac ten mechanizm  Spawa sie do siebie saetelitki (zebatki male) i dwa kola kreca sie jednakowo. Ale pomyslcie co sie dzieje jak takim autem wchodzi sie w zakret np 90stopni  Jakie przeciazenia ukladu i zawsze lekka nadsterownosc 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| Hubeeert Współtwórca COLTMANII
 
  
 
 Dołączył: 03 Kwi 2006
 Posty: 206
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 6 razy
 Ostrzeżeń: 0/7
 Skąd: Enniskillen/NI/UK
 
 | 
			
				|  Wysłany: 2008.03.10 22:00:27    Temat postu: Re: colt TURBO :) |  |  
				| 
 |  
				|  	  | damianrally napisał: |  	  | witam   moze  ktos  sie  zainteresuje   
 [link widoczny dla zalogowanych]
 | 
 
 
  	  | Hubeeert na mm napisał: |  	  |  	  | JACA_1978 napisał: |  	  | witam jest kolejny GTI Turbo w troszke lepszym stanie niz poprzedni chyba warty uwagi dla kolekcjonera ??
 [link widoczny dla zalogowanych]
 nie wklejam zdjec bo malo czasu mam praca
 | 
 
 [link widoczny dla zalogowanych]
 Nowa chłodnica, poobijany zderzak i połamana atrapa a do tego brak ori obrysówek
   [link widoczny dla zalogowanych]
 Tył zeżarty przez rdze,
 Wydech zmieniony na jakąś prostą wydumkę - pewnie ryczy jak wściekły
 [link widoczny dla zalogowanych]
 Na wiatraku chłodnicy olej
 [link widoczny dla zalogowanych]
 Tylko pokrywa zaworów jest z Hyundaia - czyżby ori ucierpiała przy dzwonie?
 [link widoczny dla zalogowanych]
 1,1 bara to pompował chyba w gumową lalkę - 0,86 to wszystko co fabryka przewidziała
 Słabo gumę pali
 [link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
 
 
 
 To trzeba obejrzeć ale wygląda na skarbonkę jak mój.
 
 Rada - za 1000zł max na części.
 | 
 
 
  	  | White Rims na mm napisał: |  	  |  	  | Hubeeert napisał: |  	  | JACA_1978 napisał/a: witam jest kolejny GTI Turbo
 w troszke lepszym stanie niz poprzedni chyba warty uwagi dla kolekcjonera ??
 [link widoczny dla zalogowanych]
 nie wklejam zdjec bo malo czasu mam praca
 
 
 Nowa chłodnica, poobijany zderzak i połamana atrapa a do tego brak ori obrysówek
 Tył zeżarty przez rdze
 Na wiatraku chłodnicy olej
 Tylko pokrywa zaworów jest z Hyundaia - czyżby ori ucierpiała przy dzwonie?
 1,1 bara to pompował chyba w gumową lalkę - 0,86 to wszystko co fabryka przewidziała
 Słabo gumę pali
 Wydech zmieniony na jakąś prostą wydumkę - pewnie ryczy jak wściekły
 
 
 To trzeba obejrzeć ale wygląda na skarbonkę jak mój.
 
 Rada - za 1000zł max na części.
 | 
 
 Ogladałem tego Colta na żywo w poniedziałek (05.11.2007) stan masakra do tej pory niemoge zrozumieć jak można zniszczyć tak fajne autko.
   Wnetrze połamane całkowicie, praktycznie każdy plastik jest albo ułamany albo poryswany albo podziurawiony.
 Blacha na każdym elemencie "purchle" rdza dziury itd.
 Silnik zalany olejem (tak samo jak i wykładzina w środku
  )i niezbyt równo pracuje na wolnych obrotach. Przeguby do wymiany (oba) strzelaja nawet przy jeździe na wprost co do wydechu to nawet jest cichy. Max co moge dać za to auto to 1500zl i to jest i tak za duzo. Sprzedawca sie niezgodził wiec poczekam jakis tydzień moze dwa i złoże mu jeszcze raz taką propozycje ponieważ chce uratować to cudo przed złomowaniem ponieważ teoretycznie tam powinno już być. | 
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| Hubeeert Współtwórca COLTMANII
 
  
 
 Dołączył: 03 Kwi 2006
 Posty: 206
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 6 razy
 Ostrzeżeń: 0/7
 Skąd: Enniskillen/NI/UK
 
 | 
			
				|  Wysłany: 2008.03.10 22:13:26    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| kurde czy ten link trzeba było tak wstawić żeby rozjechać całą stronę??? nie można korzystać  z [url=link ]opis [/url ]
 
 Nieważne
   
 [link widoczny dla zalogowanych]
 Z tych zdjęć mało widać ale
 1. Wywalił fabryczny filtr powietrza z CAI po to, żeby wstawić go za reflektory a płyn do spryskiwacza i do chłodnicy przenieść za silnik. O ile w przypadku zbiorniczka z płynem do spryskiwaczy skrócił drogę płynu to dla chłodniczego zdecydowanie ja wydłużył. Sztuka dla sztuki - wystarczyła dedykowana wkładka do puszki.
 [link widoczny dla zalogowanych]
 Dziura w masce jest świetna. Akurat nad silnikiem - woda leje się na świece. Gratuluję głupoty.
 [link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
 czerwone szyby są szczytem. Sam nie wiem czego ale nie dobrego smaku.
 Dodatkowo te tablice są o ile wiem dla tylko dla czasowe dopuszcznia do jazdy.
 
  	  | Cytat: |  	  | Limousine, Gebrauchtfahrzeug 
 Kilometerstand: 130.000 km
 Leistung: 221 kW / 300 PS
 Kraftstoffart: Benzin
 Getriebe: Schaltgetriebe
 Erstzulassung: 12/1992
 Farbe: Rot
 
 Ausstattung:
 El. Wegfahrsperre, Leichtmetallfelgen, Xenonscheinwerfer, Zentralverriegelung
 
 Fahrzeugbeschreibung:
 1/4 Meile Auto Turbo Umbau jetzt ca 300 PS ca. 30000km elek. verstellbare Zündung Bow-Off Benzinregler Mitsub. Glant Bremsanlage xenon 16 Zoll Aluf. Servolenkung ZV-FB Edelstahlauspuff dazu gibt es alten Turbo mit ca 2000km 1 Kolben defekt Neu-Lack 2006 Frontspoiler Heckklappe Clean km ca. 130000
 
 | 
 Wszystko pięknie tylko o ile zrozumiałem stopił tłok na pierwszym cylindrze czy korbę zgiął...
 
 Jak ktoś lubi to czemu nie. W USA bardzo popularna jest przekładka silnika 4G63T z Eclipse do C53A. To jeździ nawet jak ma 400kucy
  . A jak? Wężykiem   
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		|  |