Forum COLTMANIA.PL Strona Główna

Poszerzanie, jdm, przerobki [temat wydzielony]

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum COLTMANIA.PL Strona Główna -> TUNING & RACING / Tuning optyczny
Autor Wiadomość
privateer87
Nawiedzony COLTMANIAK ;)
Nawiedzony COLTMANIAK ;)


Dołączył: 12 Lip 2007
Posty: 1470
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Zielona Góra
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2008.02.27 19:48:20    Temat postu:

dzięki RazzRazz szczerość do bólu Razz mi się to podoba, ale gdzies pisałęm ze to jest kwestia gustu Wink pozatym dowiedziałem się ze ta moja okleina nie jest z tesco tylko to było dodatkowe wyposazenie Wink

tak wogóle Kleju i bgs... hmm... chyba wam się nie spodoba co chce zrobić ze swoim coltem... a szkoda Razz no bo lubicie seryjne auta? chce poszerzyc colta... z głową, nie o pół metra Razz takie 5-6cm na strone... załoze dystanse pod alu itp...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez privateer87 dnia 2008.02.27 20:41:42, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bgs
Rasowy COLTMANIAK
Rasowy COLTMANIAK


Dołączył: 24 Wrz 2007
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Gdynia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2008.02.27 21:30:14    Temat postu:

Nie chodzi o serie, ja lubię jdm i w ten sposób "traktuje" swoje auto.

Wiesz jest parę gadżetów dostępnych jako opcja, ale nie wszystkie są trafione.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
privateer87
Nawiedzony COLTMANIAK ;)
Nawiedzony COLTMANIAK ;)


Dołączył: 12 Lip 2007
Posty: 1470
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Zielona Góra
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2008.02.27 22:09:27    Temat postu:

bgs napisał:
Nie chodzi o serie, ja lubię jdm i w ten sposób "traktuje" swoje auto.


co to jest jdm? a co sądzisz o poszerzeniu? zakładając ze wszystko bedzie perfekcyjnie spasowane pomalowane itp


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez privateer87 dnia 2008.02.27 22:09:45, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bgs
Rasowy COLTMANIAK
Rasowy COLTMANIAK


Dołączył: 24 Wrz 2007
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Gdynia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2008.02.27 22:18:55    Temat postu:

Japan Domestic Market styl tuningowania aut - poczytaj w internecie np. na [link widoczny dla zalogowanych] albo google.pl .

Co do poszerzenia, cóż raz widziałem takiego colta CJO nie wyglądał źle, ba nawet fajnie, ale to nie dla mnie. Co do CAO w ogóle nie widzę go w poszerzeniu - ogólnie ma budowę "jajka" więc imo nie będzie to dobrze wyglądać.

Tutaj fotka auta, o którym pisałem:


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
privateer87
Nawiedzony COLTMANIAK ;)
Nawiedzony COLTMANIAK ;)


Dołączył: 12 Lip 2007
Posty: 1470
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Zielona Góra
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2008.02.27 22:24:28    Temat postu:

dzieki Wink wiesz, dalej myślę ze spróbuję go poszerzyc, jak nie wyjdzie albo bedzie naprawde kaszana to wróce do stanu seryjnego Wink jeszcze raz dzięki Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kleju
MitsuFanatic


Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 2408
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Opole - Milicz

PostWysłany: 2008.02.27 22:28:40    Temat postu:

hehe widze ze bgd nadaje na tych samych falach co ja Wink Tez uwielbiam jdm

A co to jest jdm?:
czarpniete z forum [link widoczny dla zalogowanych] gdzie jestem juz zalogowany z jakies 2 lata.
"JDM to skrót od Japanese Domestic Market, czyli japoński rynek krajowy. Pojęcie to nie jest niczym nadzwyczajnym. Terminu tego używa się aby opisać rynek z jakiego pochodzi zakupiony przedmiot, rzecz lub na jaki rynek został on wyprodukowany. Najczęściej termin ten stosuje się w przemyśle motoryzacyjnym, ale nie tylko. Oprócz JDM istnieje USDM, czy EDM. Końcówka DM, czyli domestic market oznacza rynek krajowy, a poprzedzające litery sugerują docelowy rynek. Przykłady: J - Japan(Japonia), US - United States(Stany Zjednoczone) i E - Europe(Europa). W skrócie można powiedzieć, że produkt JDM, jest czystej krwi produktem japońskim, co dla wielu oznacza najwyższą jakość, do której przyzwyczaiła Nas japońska gospodarka. Produkt, do którego wytworzenia użyto najlepszych surowców i zastosowano najlepsze technologie produkcyjne, oraz spełniający bezwzględną japońską politykę jakości.

To była techniczna definicja, ale jak z czasem zobaczycie te trzy literki oznaczają zdecydowanie dużo więcej. Dziś JDM stało się kultem, a nawet dla niektórych sposobem na życie! Oczywiście pierwsi jak zwykle byli Amerykanie, którzy masowo już teraz handlują gorącymi częściami prosto z Kraju Kwitnącej Wiśni, bo tak naprawde JDM nabiera wartości dopiero poza granicami swojego kraju, ponieważ dla Japończyków są to gadżety łatwo dostępne, a inni muszą się o nie mocno starać! Kolejną sprawą jest to, że owe części produkowane są tylko dla jednego kraju, co już samo stanowi o małej liczbie egzemplarzy! Wystarczy dla Japonii, ale dal reszty świata już nie i niegdy nie miało. Rzadkość powoduje, że import takich części i tak już utrudnoiny, przez japonskie prawo jest bardzo kosztowny. Do tego dochodzi wartość kolekcjonerska i otrzymujemy strasznie wysokie sumy za przedmioty, które same z siebie nie mają dużej wartości.

Czemu tak bardzo chcemy mieć te produkty? Po części już o tym pisałem, że chodzi o jakość wyróżniającą rodzime japońskie wyroby na tle innych. Jest jednak jeszcze inny powód, a mianowicie taki, że Japończycy mimo, że weszli na inne rynki Świata, to co najlepsze zawsze zostawiali dla siebie. Dlatego po dziś dzień nie możemy kupić Nissana Skyline z kierownicą po lewej stroni(choć ma się to zmienić z nadejściem następcy), dlatego topowe silniki Hondy mają mniejszą moc i to nie ze względu na wysoko oktanowe, lepsze paliwo. Auta na japońskim rynku wyróżniały się bogatszym wyposażeniem, o czym świadczy fakt, że już pod koniec lat 80 i początku 90 np. w ich autach oferowano nawigację satelitarną i to, że auta miały pare bajerów stylistycznych nie dostęonych w światowych odpowiednikach takie, jak ciekawsze zegary, dodatkowe schowki we wnętrzu auta, itp. Takich przykładów jest masa. Wszystko zależy od marki i modelu.

Do popularyzacji JDM przyczynili się także kultowi juz japońscy tunerzy. Firmy takie jak Nismo, Mugen, Spoon, Toda, TRD, HKS, Jun i wiele, wiele innych swoimi produktami wzbogacali i tak już bardzo dobre parametry aut, że stosunkowo tanie auta w konfrontacji na torze, czy ulicy biły na głowe samochody z górnych półek cenowych! Na koniec napisze, że według mnie nie ma w 100% okreslenia jak powinno wyglądać auto JDM! Jedno jest pewno, że auto JDM musi spełniać jedno podstawowe założenie. Zawsze na pierwszym miejscu jest funkcjonalność auta, a potem jego wygląd. Na forum zobaczycie wiele fotek, ale też wiele z nich będzie z autami "JDM po amerykańsku", czyli jednak też przepych i chęć pokazania się. Ja uważam, że niema w tym nic złego, bo każdemu z Nas od urodzenia towarzyszy chęć imponowania innym i pokazania się jak najlepiej! Trzeba tylko pamietać, by nie przesadzać ze stylistyką, tylko przede wszystkim podnosić wartość użytkową auta i aby instalowane elementy działały progresywnie na parametry auta, a nie odwrotnie. "


Ale co masz na mysli o poszerzaniu?? blotniki? szerokie kola?


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
privateer87
Nawiedzony COLTMANIAK ;)
Nawiedzony COLTMANIAK ;)


Dołączył: 12 Lip 2007
Posty: 1470
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Zielona Góra
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2008.02.27 22:45:54    Temat postu:

chcę zrobic cos mniej wiecej takiego jak pokazał bgs na fotce, szersze nadkola, szersze fele i dystanse do nich (jakie dac najwieksze zeby nie przesadzic? 50mm nie bedzie za duzo?)... a za taki opis powinienes dostac z 10 plusów Razz

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez privateer87 dnia 2008.02.27 22:47:15, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bgs
Rasowy COLTMANIAK
Rasowy COLTMANIAK


Dołączył: 24 Wrz 2007
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Gdynia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2008.02.27 22:50:35    Temat postu:

Kleju nie spodziewałem się, że spotkam tutaj kogoś zainteresowanego jdm Very Happy
fakt - colt to raczej niszowe auto w tej dziedzinie, tym bardziej cieszę się jeszcze bardziej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kleju
MitsuFanatic


Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 2408
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Opole - Milicz

PostWysłany: 2008.02.27 22:59:28    Temat postu:

privateer87 napisał:
...dystanse do nich (jakie dac najwieksze zeby nie przesadzic? 50mm nie bedzie za duzo?)...


montaz tarcz grubszych niz 3cm nie prowadzi do niczego dobrego Hrm
- znacznie szybciej beda sie zuzywac łozyska
- a po drugie jest duze niebiezpieczenstwo ze peknie taki element Hrm co wiadomo nie skonczy sie dobrze...


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
privateer87
Nawiedzony COLTMANIAK ;)
Nawiedzony COLTMANIAK ;)


Dołączył: 12 Lip 2007
Posty: 1470
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Zielona Góra
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2008.02.28 00:34:54    Temat postu:

Kleju napisał:
montaz tarcz grubszych niz 3cm nie prowadzi do niczego dobrego Hrm
- znacznie szybciej beda sie zuzywac łozyska
- a po drugie jest duze niebiezpieczenstwo ze peknie taki element Hrm co wiadomo nie skonczy sie dobrze...


kurde jak narazie masz u mnie same plusy Razz dobrze ze mówisz... człowiek sie uczy całe zycie Smile moze cos jeszcze powiesz na temat mojego poszerzenia? Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kleju
MitsuFanatic


Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 2408
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Opole - Milicz

PostWysłany: 2008.02.28 00:46:02    Temat postu:

privateer87 napisał:
Kleju napisał:
montaz tarcz grubszych niz 3cm nie prowadzi do niczego dobrego Hrm
- znacznie szybciej beda sie zuzywac łozyska
- a po drugie jest duze niebiezpieczenstwo ze peknie taki element Hrm co wiadomo nie skonczy sie dobrze...


kurde jak narazie masz u mnie same plusy Razz dobrze ze mówisz... człowiek sie uczy całe zycie Smile moze cos jeszcze powiesz na temat mojego poszerzenia? Razz


poszerzenie rzecz gustu Wink wiec nie bede sie wypowiadal, jak cos to od strony technicznej moge sie wypowiedziec Wink

Bo jeszcze trzeba miec na uwadze to ze jak chcesz zrobic to poszerzenie to z jakiego materialu? zywica, blacha? bo jesli to bedzie klejone i szpachlowane to na naszych drogach dlugo to sie nie utrzyma, popeka itd


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
privateer87
Nawiedzony COLTMANIAK ;)
Nawiedzony COLTMANIAK ;)


Dołączył: 12 Lip 2007
Posty: 1470
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Zielona Góra
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2008.02.28 00:55:21    Temat postu:

Kleju napisał:
bo jesli to bedzie klejone i szpachlowane to na naszych drogach dlugo to sie nie utrzyma, popeka itd


no niestety mam tego świadomosć... martwie sie co najpierw robic, kupic alu dystanse i pod tym kątem poszerzac nadwozie?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kleju
MitsuFanatic


Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 2408
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Opole - Milicz

PostWysłany: 2008.02.28 01:16:59    Temat postu:

privateer87 napisał:
Kleju napisał:
bo jesli to bedzie klejone i szpachlowane to na naszych drogach dlugo to sie nie utrzyma, popeka itd


no niestety mam tego świadomosć... martwie sie co najpierw robic, kupic alu dystanse i pod tym kątem poszerzac nadwozie?



a moze tylko ranty nadkoli wyciagnij troche na zewnatrz?

u jakie alu chcesz tam wsadzic? bo mniejsze niz 17 cali w poszerzonych nadkolach beda wygladaly nieproporcjonalnie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
privateer87
Nawiedzony COLTMANIAK ;)
Nawiedzony COLTMANIAK ;)


Dołączył: 12 Lip 2007
Posty: 1470
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Zielona Góra
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2008.03.02 13:59:59    Temat postu:

hmm... nowa koncepcja Razz zmieniam zdanie jak rękawiczki...
sprzedam obecnego colta, dołoze troszeczke, kupie CAO 1,6 wygląd pozostawie seryjny (jedynie jakas lotka i alu), ale tehnicznie bedzie troszke poprawiony Smile rozpórki, niższe zawieszenie, całokowicie przelotowy wydech (razem z kolektorem) dolot i takie tam Smile bedzie troszke szybszy i stablniejszy od seryjnego lecz nadal bedzie tak niepozornie wyglądał Smile i przy tym zdaniu chyba pozostane Smile wszystko po trochu, powoltuku, i napewno do tego dojde Smile

ps tak troche off-topic robimy, mam nadzieje ze kampi nie bedzie zły Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kleju
MitsuFanatic


Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 2408
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Opole - Milicz

PostWysłany: 2008.03.02 19:56:05    Temat postu:

w sumie to ja tu sprzatam Wink

privateer87 teraz to piszesz bardzo dobrze Smile Wiesz wyglad to nie wszystko. Lepiej niech bedzie taki cicho-ciemny Wink

A co do wydechu, to nie bedzie tak prosto Hrm wydech w colcie jest bardzo dobrze policzony, i kazde zwiekszanie srednicy moze zle wplynac na osiagi colta. Wywalic kata i wspawac rurke o tej samej srednicy. A i powiedz mi jak moze byc przelotowy kolektor? Wink bo chyba mala pomylka


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
privateer87
Nawiedzony COLTMANIAK ;)
Nawiedzony COLTMANIAK ;)


Dołączył: 12 Lip 2007
Posty: 1470
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Zielona Góra
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2008.03.03 11:31:15    Temat postu:

Kleju napisał:
A i powiedz mi jak moze byc przelotowy kolektor? Wink bo chyba mala pomylka


no wiesz... jest coś takiego jak sportowy kolektor wydechowy, ta firma [link widoczny dla zalogowanych] wykona kolektor praktycznie do kazdego auta, ale niestety biedze za to naprawde wielka kase Hrm no i jesli miałbym wydac 2000zł zeby mieć nowe świecidełko pod masko to musiałbym byc... Smile hmm... troche poczytałem w internecie i piszą ze taki kolektor moze podnieść moc... jak to się ma do rzeczywistości? mówisz ze wydech jest dobrze policzony? skąd to wiesz? Smile wiesz ja mam tyle doczynienia z wydechami co sobie poczytam, kiedys nawet w poprzednim auce wymieniłem seryjny końcowy tłumik na "basowy" który kostował 60zł Laughing wiecej tego błędu nie zrobie... to co z tym kolektorem? Razz on cos daje czy raczej nie?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kleju
MitsuFanatic


Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 2408
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Opole - Milicz

PostWysłany: 2008.03.03 11:55:43    Temat postu:

To nie jest przelotowy kolektor tylko sportowy Wink hmm taki kolektor daje cos jak bedzie dobrze policzony. Nie mialem stycznosci z ta firma co piszesz, wiem np ze do hondy jest duzo zamiennikow (kolektorow) ktore naprawde podnosza moc o pare koni. Wiec jesli by to DOBRZE policzyli (z gwarancja!!!, zeby pozniej sie nie okazalo ze taki kolektor zabiera Ci moc) to jak najbardziej. Co do wydechu to opieram sie tylko na wiedzy z roznych for. Sam tylko testowalem wyciagniecie katalizatora.
Ale tak na rozumienie Wink colt ma 113 koni, wiec skas te konie musza sie brac Wink a jak wiemy wydech nie jest tylko odpowiedzialny za "wydalanie" spalin. Tam bardzo duzo role odgrywa srednica (inaczej jest w silnikach z turbina, tam jak najwieksza srednica tym lepiej) poniewaz chodzi tez o cisnienie i ilosc spalin ktore wpadaja do wydechu, co jest powiazane z komora spalania. W silnikach atmosferycznych, zwlaszcza tak "podkreconych" jak colt wydech wg mnie jest policzony optymalnie. Zwiekszanie srednicy moze tylko zaburzyc optymalny przeplyw spalin i pogorszyc osiagi silnika. Nie powiem bo w niektorych silnikach wymiana wydechu pomaga, mozna zyskac pare dodtakowych koni, czesto w silnikach V6 pomaga zwiekszanie srednicy. Ale podkreslam ze ta sa moje tylko spostrzezenia i wiedza z neta. Wiec moze nie wszystko prawda Wink Sam nie sprawdzalem.

Moim zdaniem zmiana dolotu, wyciecie kata i wstawienie tlumika sportowego (ale jakiegos firmowego Smile ) moze polepszyc osiagi. Tak mysle w granicach okolo +5KM. A to juz duzo jak na colta. A najtanszy sposob na konie to oproznienie auta Wink okolo 70kg mniej to mozesz juz urwac okolo 1s do setki Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bgs
Rasowy COLTMANIAK
Rasowy COLTMANIAK


Dołączył: 24 Wrz 2007
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Gdynia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2008.03.03 12:08:43    Temat postu:

sportowy kolektor, a kolektor przelotowy tak jak to napisałeś, to dwie różne sprawy.

Kolektor jak pewnie wiesz to część dolotu, wygląda mniej więcej tak:



Podobnie jak z wydechem - o czym mówił kleju - musi być bardzo dobrzy policzony, aby dostarczyć jakiejś dodatkowej mocy. W innym przypadku może nam nawet obciąć parę koni.
Nie słyszałem o firmie robiącej doloty do coltów, a tej o której piszesz nie znam, także ciężko coś powiedzieć. Jeśli wystawiają gwarancję na swoje produkty to myślę, że nie ma się czego bać.

/edit.
sorki spóźniłem się Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bgs dnia 2008.03.03 12:09:15, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damianrally
Prawdziwy COLTMANIAK
Prawdziwy COLTMANIAK


Dołączył: 11 Mar 2007
Posty: 364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: jastrzebie

PostWysłany: 2008.03.03 20:32:25    Temat postu:

no no widze ze tutaj sie omawia bardzo ciekawe tematy Smile ten żłóty cjo wygląda cudnie ,jeszcze dobrze by było miec w tekim colcie silniczek i cały uklad napędowy z evo 5 Smile ,co do poszerzeń nadkoli ,najbardziej racjonalnie by było wygięcie rantów nadkoli na zewnątrz i myśle ze zastosowanie żywicy i włókna szklanego ,ewentualnie na sam konie cienka warstwa szpachli

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bgs
Rasowy COLTMANIAK
Rasowy COLTMANIAK


Dołączył: 24 Wrz 2007
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Gdynia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2008.03.03 22:03:26    Temat postu:

Przeróbki w tym żółtym cjo były wykonane tylko i wyłącznie za pomocą blachy - żadnych żywic.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damianrally
Prawdziwy COLTMANIAK
Prawdziwy COLTMANIAK


Dołączył: 11 Mar 2007
Posty: 364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: jastrzebie

PostWysłany: 2008.03.06 22:40:42    Temat postu:

tak cjo wygląda super a co do żywicy miałem na myśli jak najprościej poszerzyć błotniki u privatera Wink zle mnie zrozumiałeś bgs

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
privateer87
Nawiedzony COLTMANIAK ;)
Nawiedzony COLTMANIAK ;)


Dołączył: 12 Lip 2007
Posty: 1470
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Zielona Góra
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2008.03.07 11:02:08    Temat postu:

nie nie ja nie bede poszerał... rozmyśliłem sie Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kleju
MitsuFanatic


Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 2408
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Opole - Milicz

PostWysłany: 2008.03.07 11:48:41    Temat postu:

privateer87 napisał:
nie nie ja nie bede poszerał... rozmyśliłem sie Smile


no i dobrze wybrales Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    Zobacz poprzedni temat : Zobacz następny temat  
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum COLTMANIA.PL Strona Główna -> TUNING & RACING / Tuning optyczny Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Regulamin