Forum COLTMANIA.PL Strona Główna

zestaw turbo do 4G92

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum COLTMANIA.PL Strona Główna -> TUNING & RACING / Tuning mechaniczny
Autor Wiadomość
misiekwwl
Nawiedzony COLTMANIAK ;)
Nawiedzony COLTMANIAK ;)


Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 2340
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Wołomin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2008.08.06 18:19:52    Temat postu: zestaw turbo do 4G92

[link widoczny dla zalogowanych] szperając po necie znalazłem cos takiego to jest jakiś zetaw do uturbienia LANCERA z silnikem 4G92 co o tm sądzicie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kleju
MitsuFanatic


Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 2408
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Opole - Milicz

PostWysłany: 2008.08.06 21:33:22    Temat postu:

hmm jeszcze brakuje troche czesci Wink

kolektor pod turbo (chyba ze to male nad turbo to kolektor wydechowy, ale na oczy jeszcze nie widzialem zeby taki krotki byl...)
downpipa

Straszne male przekroje rur, tak samo wydechowe rury strasznie cienkie...
a czym to bedzie wystreowane? (moze niby tym: Mapa jednostki (black box) )

a teraz ciekawe jak to zniesie silnik Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kuba_195
Średni COLTMANIAK
Średni COLTMANIAK


Dołączył: 31 Lip 2008
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/7
Skąd: Iława
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2008.08.16 21:06:28    Temat postu:

nie chce zakładac nowego tematu więc napisze tu.
Planuję uturbic mojego miśka ale delikatnie i mam kilka pytań odnośnie dostępności części i z kąd je wziąc.Planuję dmuchnąc lekko ok 0.4Bara Turbinę planuję kupic of uno 1.4 turbo, której wydajnośc wynosi do 0.85Bara więc można ją skręcic do 0.4 bez problemu. Ic będę miał najprawdopodobniej od mercedesa 2.7tdi jutro powinienem miec, spory IC może spowodowac większą turbodziurę, ale będzie bezpieczniej. Podkreślę że nie chcę zakówac silnika, są to zbyt duże koszta jak dla mnie. następnie seria wtryskiwacze i seria komp tylko Fmu dołożę i powinno wystarczyc przy takim doładowaniu w zupełności. wydech 2' lub 2.25' przelotowy z tłumikiem końcowym. kolektor będzie dorobiony na zamówienie.
Mam jeszcze kilka pytań do znawców tematu

-uszelke pod głowicę odprężającą silnik gdzie mogę kupic? a także wzmacniane szpilki głowicy? widziałem takie uszczelki do hondy po 300zł oryginalne w niemczech ale Mitsubishi niee:/
-czy smarowanie turbiny może miec takie ciśnienie jak w układzie smarowania silnika czy wydmuchnie uszczelkę w turbinie, jakaś redukcja ciśnienia???
-czy pompa paliwa musi byc mocniejsza czy seria podoła przy takim niewielkim doładowaniu?
Prosze o sugestie w temacie bo wiadomo nie chce popełnic błędu bo po co.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kleju
MitsuFanatic


Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 2408
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Opole - Milicz

PostWysłany: 2008.08.16 21:36:51    Temat postu:

No przykre co napisze Wink Ale temat nie warty swieczki!!!

Przerabiany juz 1000x razy.

Chcesz sprobowac OK, ale silnik "podobno" tego nie wytrzyma. Nawet takie softowe dmuchniecie jak 0.4b.

Po drugie ZERO czesci do takich przerobek!!! Nic kutego, nic wzacnianego nic!!!

Do tego wtryski beda za male...

Tak to w skrocie telegraficznym wyglada. Reszte mozna wyczytac na forum. Tylko trzeba poszukac.

Silniki sa wytrzymale ale tylko na swoja moc, dmuchniecie ustami nawet w dolot ukreci korbowody Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kuba_195
Średni COLTMANIAK
Średni COLTMANIAK


Dołączył: 31 Lip 2008
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/7
Skąd: Iława
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2008.08.16 23:20:01    Temat postu:

nie wiem dlaczego wszyscy mówia że miśki są słabe do uturbiania, akurat one:) ale i tak zrobie swoje tylko kwestia czasu:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kleju
MitsuFanatic


Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 2408
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Opole - Milicz

PostWysłany: 2008.08.16 23:27:19    Temat postu:

kuba_195 napisał:
nie wiem dlaczego wszyscy mówia że miśki są słabe do uturbiania, akurat one:) ale i tak zrobie swoje tylko kwestia czasu:)


byle Ci sie udalo. Ale wiesz swoja droga nie ma takich projektow... Wiec to tez cos znaczy... Nie lepiej te pieniadze przeznaczy na wymiane silnika. Ewentualnie zmiane auta? Bo wydaje mi sie ze pieniadze sa wyrzucone w bloto...

A jaki masz model i jaki silnik?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
misiekwwl
Nawiedzony COLTMANIAK ;)
Nawiedzony COLTMANIAK ;)


Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 2340
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Wołomin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2008.08.16 23:29:25    Temat postu:

to bardzo dobrze bedziemy cie dopingować Wink mam nadzieje że przedstewisz nam jak prace bedą postępować krok po kroku .Życze sukcesu Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kuba_195
Średni COLTMANIAK
Średni COLTMANIAK


Dołączył: 31 Lip 2008
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/7
Skąd: Iława
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2008.08.16 23:46:48    Temat postu:

od czego mogę podpasowac wtryski?? wydajniejsze od jakiegoś 2l miśka?? znalazłem korby wmzacniane za 1600zł i tłoki podobna cena. Z kąd te insynuacje że sa słabe silniki? ja też wszedzie czytam ze slabe, ale nigdy jeszcze nie widziałem żeby ktoś miał i się rozpadł. powoli będę skupował części. Powiedz czy tłoki dają 'dupy' czy korby pękają czy co się dzieje?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kleju
MitsuFanatic


Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 2408
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Opole - Milicz

PostWysłany: 2008.08.17 00:15:44    Temat postu:

kuba_195 napisał:
...znalazłem korby wmzacniane za 1600zł i tłoki podobna cena...


Do colta z silnikiem 4g92? Nie wydaje mnie sie Wink

kuba_195 napisał:
Z kąd te insynuacje że sa słabe silniki? ja też wszedzie czytam ze slabe, ale nigdy jeszcze nie widziałem żeby ktoś miał i się rozpadł. powoli będę skupował części. Powiedz czy tłoki dają ''dupy'' czy korby pękają czy co się dzieje


kurde jestes tutaj nowy, wiec wez usiadz i przejzyj forum. Wszystko co potrzebujesz znajduje sie w tym dziale!!!
Bez sensu mamy pisac jeszcze raz to samo, co juz jest napisane.
Temat zawsze mozesz kontynuowac w innym watku.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Muchacho
100%-towy COLTMANIAK
100%-towy COLTMANIAK


Dołączył: 15 Cze 2007
Posty: 610
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Warszawa - Bemowo

PostWysłany: 2008.08.20 15:58:52    Temat postu:

A ile kosztuje ten caly zestaw do uturbienia co jest podany w linku ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
LSA69
Sprzedał Colta...


Dołączył: 09 Sty 2008
Posty: 255
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: 2008.08.20 19:30:49    Temat postu:

Prędzej upchniecie W CA0 silnik 3.0-225KM od 3000GT niż wam wytrzyma uturbiniony 4g92... Pozdr.... Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
White
Prawdziwy COLTMANIAK
Prawdziwy COLTMANIAK


Dołączył: 15 Kwi 2008
Posty: 429
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Koronowo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2008.08.20 22:17:10    Temat postu:

Nie wiem czy mowiac ze nie idzie uturbic colta chodzi wam o silnik 4g92 czy o wszystkie, ale przeszukujac google znalazlem ciekawy projekt Colta CA0 1.8t nie wiem jak to sie odnosi do tego ale zerknijcie na to
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kleju
MitsuFanatic


Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 2408
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Opole - Milicz

PostWysłany: 2008.08.20 22:29:00    Temat postu:

White napisał:
Nie wiem czy mowiac ze nie idzie uturbic colta chodzi wam o silnik 4g92 czy o wszystkie, ale przeszukujac google znalazlem ciekawy projekt Colta CA0 1.8t nie wiem jak to sie odnosi do tego ale zerknijcie na to
[link widoczny dla zalogowanych]


Kolektor dolotowy na pewno nie jest z silnika 1.8gti... Ale jestem spostrzegawaczy. Nie wiem czy to nie jest silnik z lancera protoplasty evo... ale nie jestem pewien. Jak cos to mnie poprawcie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
LSA69
Sprzedał Colta...


Dołączył: 09 Sty 2008
Posty: 255
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: 2008.08.21 08:32:18    Temat postu:

Jak dla mnie to wygląda na Swap-a z Evo III, POzdr.... Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kleju
MitsuFanatic


Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 2408
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Opole - Milicz

PostWysłany: 2008.08.21 13:59:46    Temat postu:

LSA69 napisał:
Jak dla mnie to wygląda na Swap-a z Evo III, POzdr.... Very Happy


Jak moze byc z evo jak to jest silnik 1.8? Rolling Eyes


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
LSA69
Sprzedał Colta...


Dołączył: 09 Sty 2008
Posty: 255
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: 2008.08.21 14:47:13    Temat postu:

Może koleś tylko napisał ze jest 1.8 proste, silnik wygląda identycznie jak ten z Evo III.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Czerwien
Prawdziwy COLTMANIAK
Prawdziwy COLTMANIAK


Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 333
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Gdynia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2008.08.21 14:56:20    Temat postu:

To jest silnik 4g93T-nie jakieś EVO3-swoją drogą nie podoba mi się ta robota:)

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kleju
MitsuFanatic


Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 2408
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Opole - Milicz

PostWysłany: 2008.08.21 15:08:28    Temat postu:

LSA69 napisał:
Może koleś tylko napisał ze jest 1.8 proste, silnik wygląda identycznie jak ten z Evo III.


Nie takie proste Razz Bo to nie z evo. I nie jest wcale identyczny. Prosze nie wprowadzac w blad ludzi Wink

Tak wyglada z Evo:
[link widoczny dla zalogowanych]

A tak wersja 1.8 4g93T
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
LSA69
Sprzedał Colta...


Dołączył: 09 Sty 2008
Posty: 255
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: 2008.08.22 17:52:21    Temat postu:

Ooo czyli 4g93 daje radę z turbo Smile Swoją droga ładnie się prezentują Smile Ale i tak bardziej utwierdza mnie swap jakiś niż uturbinić 4g92

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
White
Prawdziwy COLTMANIAK
Prawdziwy COLTMANIAK


Dołączył: 15 Kwi 2008
Posty: 429
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Koronowo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2008.08.22 18:06:50    Temat postu:

Wydaje sie wam ze z evo bo tam sa czesci dolotu itd z evo Smile
tak mi sie wydaje z tego co wyczytalem


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kleju
MitsuFanatic


Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 2408
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Opole - Milicz

PostWysłany: 2008.08.22 18:17:22    Temat postu:

White napisał:
Wydaje sie wam ze z evo bo tam sa czesci dolotu itd z evo Smile
tak mi sie wydaje z tego co wyczytalem


Kurde przeciez napisalem i czerwien tez ze to nie jest silnik z evo Rolling Eyes

Jakie czesci dolotu??? Sugerujesz sie napisem na kolektorze "turbo"? zobacz sobie ze to sa dwa rózne modele.

Poza tym pokrywa od zaworow, tak ciezko ja odroznic, nawet patrzac co jest na niej napisane... Rolling Eyes
A poza tym nie bylo silników z evo (I, II, III) z tak mala moca jak 205 koni.

A niektore czesci ma z evo... a nie silnik


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kleju dnia 2008.08.22 18:18:46, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kuba_195
Średni COLTMANIAK
Średni COLTMANIAK


Dołączył: 31 Lip 2008
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/7
Skąd: Iława
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2008.08.22 23:58:00    Temat postu:

Panowie ja jestrem cżłowiekiem który musi sprubowac, i założe to co planuję. powiedzcie mi tylko od czego mogę podpasowac większe wtryskiwacze, lub jak z nich odczytac jaką mają przepustowośc? Kleju głównie do Ciebie to kieruję.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kleju
MitsuFanatic


Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 2408
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Opole - Milicz

PostWysłany: 2008.08.23 09:11:55    Temat postu:

kuba_195 napisał:
Panowie ja jestrem cżłowiekiem który musi sprubowac, i założe to co planuję. powiedzcie mi tylko od czego mogę podpasowac większe wtryskiwacze, lub jak z nich odczytac jaką mają przepustowośc? Kleju głównie do Ciebie to kieruję.


Szukalem po necie i nic nie znalazlem. A sam nie wiem jaka wydajnosc...
Sa dwie drogi bo albo bedziesz szukal dodatkowych wtryskiwaczy zeby je zamontowac przed przepustnica, albo wiekszych ale nie wiem od czego podpasuja...
Tylko jest jeden problem czym bedziesz chcial ten silnik wysterowac. I tutaj pojawia sie problem bo w colcie jest komp nie programowalny... Nie wiem czy da sie to wysterowac jakas swinka (ecumaster) A bez konkretnego wysterowania silnika to jest wieksza szansa uszkodzenia go niz trafienie 6 w totka.
Bo wlasnie tez nie wiadomo nic o tych wtryskach. Tak juz mniej wiecej wiedzialoby sie jaka maja wartosc max, wtedy ewentualnie mozna dodatkowe wtryski wysterowac... Ale to juz duze ryzyko.
Wiec czy sie oplaca?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
White
Prawdziwy COLTMANIAK
Prawdziwy COLTMANIAK


Dołączył: 15 Kwi 2008
Posty: 429
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Koronowo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2008.08.23 20:37:12    Temat postu:

Kleju napisał:
White napisał:
Wydaje sie wam ze z evo bo tam sa czesci dolotu itd z evo Smile
tak mi sie wydaje z tego co wyczytalem


Kurde przeciez napisalem i czerwien tez ze to nie jest silnik z evo Rolling Eyes

Jakie czesci dolotu??? Sugerujesz sie napisem na kolektorze "turbo"? zobacz sobie ze to sa dwa rózne modele.


Sorki Kleju za blad ale pisalem to na szybko
napisalem ze dolot z evo bo wyczytalem ze jakies czesci z evo a nie doczytalem do konca Embarassed moja wina

Cytat:
A niektore czesci ma z evo... a nie silnik


nie napisalem ze silnik Smile

Cytat:
Poza tym pokrywa od zaworow, tak ciezko ja odroznic, nawet patrzac co jest na niej napisane...
A poza tym nie bylo silników z evo (I, II, III) z tak mala moca jak 205 koni.

nie bylo chyba nawet 1.8 evo Smile ale moge sie mylic

Cytat:
Tylko jest jeden problem czym bedziesz chcial ten silnik wysterowac. I tutaj pojawia sie problem bo w colcie jest komp nie programowalny... Nie wiem czy da sie to wysterowac jakas swinka (ecumaster) A bez konkretnego wysterowania silnika to jest wieksza szansa uszkodzenia go niz trafienie 6 w totka.


A SMT6 nie szlo by wysterowac?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kleju
MitsuFanatic


Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 2408
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Opole - Milicz

PostWysłany: 2008.08.23 20:45:57    Temat postu:

Spoko White Very Happy

SMT6, ecumaster i swinka to jedno i to samo Smile

No wlasnie jesli komp w cao jest nieprogramowalny to nie mozna dopisac/zmienic mu nic. Czyli nowe mapy, wydajnosc nie wchodza w gre.
Nie chce nic wiecej pisac bo o kompie z cao nie wiem za duzo...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kuba_195
Średni COLTMANIAK
Średni COLTMANIAK


Dołączył: 31 Lip 2008
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/7
Skąd: Iława
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2008.08.23 21:10:32    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]
myślałem o tym do sterowania komputerem ale jak mówisz ze sie nie da to nie wiem?? a FMU nie wystarczy przy doładowaniu ok 0.4?? wydawało mi się że tak przynajmniej w hondzie wystarcza.
A powiedz mi jak taki dodatkowy wtryskiwacz zsynchronizowac? pod co podłączyc? Powiedy mi jesycye gdyie dokadnie ynajdzuj sie numerz na silniku.
odnośnie kutych tłoków to znalazłem i kosztują 1650zł a korby 1450zł pzdr


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kleju
MitsuFanatic


Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 2408
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Opole - Milicz

PostWysłany: 2008.08.23 21:28:19    Temat postu:

Wszystko fajnie pieknie, tez pisalem o ecumasterze ale nie podlaczysz go pod kompa z misia. Nie programowalny, czyli nie podatny na zadne zmiany. Nie wprowadzisz nowych zmian, jedynie mozesz odczytac informacje.

Hondy to jest oddzielny temat. I w zadnym wypadku nie mozna go tutaj porownywac.

Dodatkowy wtryskiwacz zazwyczaj sie steruje wlasnie przez FMU (ale tylko do soft turbo do 0.4b wprowadzajac do seryjnego kompa niewielkie zmiany) albo przez stand alone czyli zewnetrzna swinke.

Cytat:
odnośnie kutych tłoków to znalazłem i kosztują 1650zł a korby 1450zł

Sorki ale nie uwierze Ci. Nie widzialem jeszcze nigdy do 1.6 kutych bebechow!!! Po prostu nie ma ich na 99%. Jesli masz taka aukcja a boisz sie zeby ktos Ci nie odkupil to pozaklejaj dane i pokaz chociaz skan tego.
Silnik to jest model 4G92!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
LSA69
Sprzedał Colta...


Dołączył: 09 Sty 2008
Posty: 255
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: 2008.08.23 22:18:42    Temat postu:

Myślę tak samo jak Kleju ze nic Kutego do tego auta nie ma bo z założenia nie miał być to samochód przeznaczony pod Tuning, ale załóż sobie to Turbo i jeżeli po przejechaniu 10.000km nic ci nie strzeli z większych rzeczy możesz to uznać za sukces Smile Powodzenia Very Happy POzdr....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kuba_195
Średni COLTMANIAK
Średni COLTMANIAK


Dołączył: 31 Lip 2008
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/7
Skąd: Iława
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2008.08.24 00:40:58    Temat postu:

na stronie której link podałem znajdują się czesci, tzn tłoki i korby, napisałem do nich e-mail i odpisali mi że właśnie tyle kosztują i sa dostępne więc chyba są, chyba... już kupiłem IC:) będziemy kombinowac:) kleju jak możesz napisz mi dokładniej coś o "śwince" na pw.pzdr.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kleju
MitsuFanatic


Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 2408
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Opole - Milicz

PostWysłany: 2008.08.24 19:52:40    Temat postu:

kuba_195 napisał:
na stronie której link podałem znajdują się czesci, tzn tłoki i korby, napisałem do nich e-mail i odpisali mi że właśnie tyle kosztują i sa dostępne więc chyba są, chyba...


JAk jeszcze polska firma Ci pisze ze to maja to juz jestem pewien ze na 100% to nie do silnika 1.6. Pewnie sa to kute bebechy do silnika 4g63


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kuba_195
Średni COLTMANIAK
Średni COLTMANIAK


Dołączył: 31 Lip 2008
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/7
Skąd: Iława
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2008.08.24 22:19:32    Temat postu:

wIESZ moze Kleju jakie ciśnienie daje pompa paliwa w miśku?? na listwie wtrysku jakie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kleju
MitsuFanatic


Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 2408
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Opole - Milicz

PostWysłany: 2008.08.25 15:34:23    Temat postu:

kuba_195 napisał:
wIESZ moze Kleju jakie ciśnienie daje pompa paliwa w miśku?? na listwie wtrysku jakie?


nie wiem Rolling Eyes Ale pompa pewnie jak kazda w aucie cos okolo 2-3 atm.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
śliwek
Zwariowany COLTMANIAK ;)
Zwariowany COLTMANIAK ;)


Dołączył: 12 Mar 2008
Posty: 761
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Pyrlandia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2008.08.25 15:38:13    Temat postu:

jestem ciekaw tych kutych gratów do 4g92???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kuba_195
Średni COLTMANIAK
Średni COLTMANIAK


Dołączył: 31 Lip 2008
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/7
Skąd: Iława
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2008.09.01 20:10:48    Temat postu:

podałem strone na której "oferuje" koleś tłoki ale czy są? nie wiem wiem że powoli gromadzę części i będę kontynuował swój plan. pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kleju
MitsuFanatic


Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 2408
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Opole - Milicz

PostWysłany: 2008.09.01 20:26:01    Temat postu:

kuba_195 napisał:
podałem strone na której "oferuje" koleś tłoki ale czy są?...


No wiec ten koles chce cie naciagnac na kase Cool

Kurcze naprawde nie rozumiem Twojego postepowania Rolling Eyes

Pisze Ci to kolejny raz (nie tylko ja) ze nie ma kutych gratow do tego silnika, a ty jakbys mial klapki na oczach... Ale Twoja sprawa chcesz wydawac kase? prosze bardzo...

Ciekawe jak rozwiazesz kwestie chlodzenia turbiny przez olej, o wttryskach nie wspomne, sterowanie itp.
Widzialem ze juz nawet temat na elektroda.pl napisales i tam tak samo Ci ludzie odradzaja a Ty dalej swoje Rolling Eyes

Czasem warto posluchac kogos kto chce Ci pomoc. Chcesz sie bawic w uturbianie, nie ma sprawy ale nie na tym silniku bo na dobre Ci to nie wyjdzie ($$$$$$$$) Ale zrobisz jak bedziesz chcial. Mam nadzieje ze drugi silnik masz? Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ictus
Szalony COLTMANIAK ;)
Szalony COLTMANIAK ;)


Dołączył: 27 Kwi 2008
Posty: 863
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Olsztyn
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2008.09.01 22:23:48    Temat postu:

a co za problem zamowic tloki i korby "na zamowienie" tylko ze cena nie bedzie na pewno wtedy taka jak podales

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kleju
MitsuFanatic


Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 2408
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Opole - Milicz

PostWysłany: 2008.09.01 23:40:33    Temat postu:

Ictus napisał:
a co za problem zamowic tloki i korby "na zamowienie" tylko ze cena nie bedzie na pewno wtedy taka jak podales


zaden problem. A cena bedzie cos okolo 10tys za komplet (4szt), juz sie kiedys tym interesowalem Cool


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
nast
COLTMANIAK


Dołączył: 25 Sie 2008
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Wrocław/Opole
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2008.09.03 23:17:36    Temat postu: Zdrowy rozsądek

Elo!

Jestem kolejną osobą, która uważa, że turbo w silniku z tytułu to nieporozumienie. Modyfikacja da niewiele dodatkowej mocy w tej wersji silnika i na 100% nie jest warta pieniędzy, które na to muszą zostać przeznaczone. Znacznie tańszy jest swap z eclipse-a 2.0. Tam już możliwości są znacznie większe. I cała góra części do modyfikacji. 300PS w 4G63 to pikuś do wyciągnięcia a i 600 się spotyka. W każdym razie trzeba podjąć męską decyzję i przestać się łudzić. Albo swap na konkretną podstawę (4G63) albo zmiana auta na eclipse-a, evo czy galanta vr-4 z owym silnikiem. Najtańsza rozsądna opcja samochodu to Eclipse. Polecam.
Silnik 4G62 zostaw w spokoju i tak daje radę tym co prezentuje. Szkoda byłoby go zamęczyć.

Pozdrawiam i polecam szklankę zimnej wody Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kleju
MitsuFanatic


Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 2408
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Opole - Milicz

PostWysłany: 2008.09.04 07:43:02    Temat postu: Re: Zdrowy rozsądek

nast napisał:
...Silnik 4G62...


Dla scisłości silnk 4g92 Cool Taki jest w colcie 1.6 CAO


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Immortal
Starszy COLTMANIAK
Starszy COLTMANIAK


Dołączył: 23 Cze 2008
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2008.09.04 12:19:10    Temat postu:

Kleju jeśli chłopak chce to niech uturbia, kazdy mu tłumaczy ze silnik tego nie wytrzyma, ale to jego sprawa, szkoda nerwów, skoro wie lepiej to niech sie do tego zabiera. Mnie natomiast interesuje to co napisał nast. Chciałbym aby ktos kto sie zna opisał mi w miare co trzeba wymienaic przy swapie na 2.0 z eclipse. szczerze nie znam sie na tym i dla mnie swap kojarzy sie z przełożeniem silnika i elektryki. Co dokladnie sie wymienia przy takiej operacji i ile to moze kosztowac na oko

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
śliwek
Zwariowany COLTMANIAK ;)
Zwariowany COLTMANIAK ;)


Dołączył: 12 Mar 2008
Posty: 761
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Pyrlandia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2008.09.04 12:35:14    Temat postu:

no oko tp 10tys. powinno starczec

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Immortal
Starszy COLTMANIAK
Starszy COLTMANIAK


Dołączył: 23 Cze 2008
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2008.09.04 12:43:35    Temat postu:

zdaje sobie sprawe ze to nie bedzie tanie, ale wiedziec warto, za jakis czas szykuje sie wyjazd do niemiec wiec z sianem nie powinno byc problemu, gorzej z czesciami

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
śliwek
Zwariowany COLTMANIAK ;)
Zwariowany COLTMANIAK ;)


Dołączył: 12 Mar 2008
Posty: 761
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Pyrlandia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2008.09.04 12:46:51    Temat postu:

najlepiej kupic jakiegos rozbitka,wtedy odpada az taki szukanie gratów,swap to nie sam silnik ofkoz tez zawiecha i hamulce wypadałoby przełozyc;)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
LSA69
Sprzedał Colta...


Dołączył: 09 Sty 2008
Posty: 255
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: 2008.09.04 13:43:16    Temat postu:

Może bardziej zainteresuj się tym iż jeżeli zrobisz takiego swapa z Ecli 2.0 czy Galanta 2.0, samochód będzie miał kopa ale będzie tak obciążony przód ze będzie się nadawał jedynie na Dragi,o ściganiu się po torze zapomnij, samochód będzie wcale nie wyważony, chyba ze sobie będzie woził 60kg worek piachu w bagażniku, dla rozłożenia masy Very Happy POzdr...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kleju
MitsuFanatic


Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 2408
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Opole - Milicz

PostWysłany: 2008.09.04 15:50:42    Temat postu:

Immortal napisał:
...Mnie natomiast interesuje to co napisał nast. Chciałbym aby ktos kto sie zna opisał mi w miare co trzeba wymienaic przy swapie na 2.0 z eclipse. szczerze nie znam sie na tym i dla mnie swap kojarzy sie z przełożeniem silnika i elektryki. Co dokladnie sie wymienia przy takiej operacji i ile to moze kosztowac na oko



HEhe tez juz sie tym interesowalem Wink

Otoz prawie wszystko jest inne. Najgorsze ze mocowania silnika sa inne Hrm Wiec spawanie i ciecie. Tak jak ktos juz wspomnial jest to ciezki silnik. Wiec w zakretach bedzie walka Wink
Zawieszenie bedzie trzeba zmienic. Wiazke, kopma itp.
Wiec najlepiej zeby miec kompletnego dawce. Bo zapupic tylko silnik z osprzetem to mija sie z celem. A w polsce jak patrzylem duza czesc tych aut najlepsze ma juz za soba...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ictus
Szalony COLTMANIAK ;)
Szalony COLTMANIAK ;)


Dołączył: 27 Kwi 2008
Posty: 863
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Olsztyn
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2008.09.04 17:16:00    Temat postu:

oprocz silnika i calej elektryki idzie skrzynia poloski...customowy wydech no i przydal by sie zawias wzmocnic i hebel
natomiast co do wagi to zawsze mozna powalczyc... jezeli juz trzeba dorabiac mocowania to zawsze mozna wystrugac z 5-10cm i posadzic silnik glebiej... do tego przeniesc akku, do bagaznika, zrobic maske z laminatu i juz powinno byc rozlozenie mas jak w GTIku


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ictus dnia 2008.09.04 17:18:53, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Immortal
Starszy COLTMANIAK
Starszy COLTMANIAK


Dołączył: 23 Cze 2008
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2008.09.04 18:40:30    Temat postu:

podejrzewam ze taka operacja w 10tys się nie zamknie.
Kleju dawce można dostać za naprawdę małe pieniądze, tylko trzeba szukać z silnikiem 4g63 ponieważ zdarzają się wersje amerykańskie z silnikami 420A jeśli dobrze pamiętam, co do ciężaru to idzie to jakoś rozwiązać, silnik posadzić niżej, maska do wymiany, część gratów na tył auta tak jak napisał Ictus. Wiadomo, że jak się zabiera za takie coś to trzeba wszystko 2 razy przemyśleć za nim się zacznie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
nast
COLTMANIAK


Dołączył: 25 Sie 2008
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Wrocław/Opole
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2008.09.04 18:57:27    Temat postu: Re: Zdrowy rozsądek

Kleju napisał:
nast napisał:
...Silnik 4G62...


Dla scisłości silnk 4g92 Cool Taki jest w colcie 1.6 CAO


Przyznaję rację, walnąłem się Wink

Tak na zdrowy rozum to kompletnie się nie opłaca inwestować w przeróbkę. Cena operacji powyżej 10tysięcy wyniesie tak czy inaczej. Lepiej dołożyć 3-5 tyś i szarpnąć się na Eclipse-a G2... Wszystko dopasowane i nawet śmiga w standardzie. Dozbierać potem kilka tysięcy i modyfikować. Wtedy to ma sens.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kleju
MitsuFanatic


Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 2408
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Opole - Milicz

PostWysłany: 2008.09.04 20:09:33    Temat postu: Re: Zdrowy rozsądek

nast napisał:
...
Tak na zdrowy rozum to kompletnie się nie opłaca inwestować w przeróbkę. Cena operacji powyżej 10tysięcy wyniesie tak czy inaczej. Lepiej dołożyć 3-5 tyś i szarpnąć się na Eclipse-a G2... Wszystko dopasowane i nawet śmiga w standardzie. Dozbierać potem kilka tysięcy i modyfikować. Wtedy to ma sens.


Ale ten silnik z eclipsa 1g to juz pozniej tez mozna modyfikowac latwo. I moce jak z EVO nie sa juz niemozliwe Smile A poza tym kto kocha colta to zostanie przy colcie.

A co do klipsa 2g napisze tylko to: crankwalk i juz wszystko jasne dlaczego silnik z 1g jest lepszy Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Immortal
Starszy COLTMANIAK
Starszy COLTMANIAK


Dołączył: 23 Cze 2008
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2008.09.05 08:01:53    Temat postu: Re: Zdrowy rozsądek

Kleju napisał:
A poza tym kto kocha colta to zostanie przy colcie.


I właśnie o to tu chodzi, Kleju z ust mi to wyjąłeś, druga sprawa: postaw koło siebie colta z silnikiem 2.0 z ecli i samą ecli. Eclipse nie będzie miała żadnego podejścia do colta. Moim zdaniem tutaj nie siano sie liczy tylko chęć zrobienia auta które będziesz miał tylko Ty i każdego nim zaskoczysz, pewnie ze można zmienić auto, ale osobiście wole wydać kasę na colta i swap niż go sprzedawać, siano sie nie liczy przy takich rzeczach, wiadomo ze jeśli sie nie ma czasu i zapału do takich rzeczy to wtedy auto lepiej zmienić na mocniejsze.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Muchacho
100%-towy COLTMANIAK
100%-towy COLTMANIAK


Dołączył: 15 Cze 2007
Posty: 610
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Warszawa - Bemowo

PostWysłany: 2008.09.05 10:09:07    Temat postu:

Z tego co pamietam mamy kolege na forum ktory przekladal silnik od ecllipsa do CA0 prace jeszcze wtedy trwaly, nie wiem jak prace przebiegaja poniewaz malo sie wypowadal na ten temat.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Muchacho dnia 2008.09.05 10:10:21, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    Zobacz poprzedni temat : Zobacz następny temat  
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum COLTMANIA.PL Strona Główna -> TUNING & RACING / Tuning mechaniczny Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Regulamin