Forum COLTMANIA.PL Strona Główna

Co lepsze techniczne? Japan vs Europa ;)

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum COLTMANIA.PL Strona Główna -> TUNING & RACING / Tuning mechaniczny
Autor Wiadomość
śliwek
Zwariowany COLTMANIAK ;)
Zwariowany COLTMANIAK ;)


Dołączył: 12 Mar 2008
Posty: 761
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Pyrlandia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2008.07.22 12:23:08    Temat postu:

Cytat:
no i co z tą specyfiką silników mitsu?..
ja naprawdę chętnie się dowiem o ich niezwykłości, porównaniu do jednostek europejskich..



specyfikacja jest taka ze wiekszosc bardzo duza wiekszosc(w tej klasie pojemnosci)traci oddech w wyzszych partiach obrotów,gdzie inne wymiekaja,jedzie dalej zwawo az do odcinki.jednostki europejskie zawsze były w tyle za konstukcjami japonskimi.posiadam 113km z 1.6 z 1992r. pokaz mi jakikolwiek wolnossacy silnik seryjny o tej pojemnosci w bmw,oplu,vw,cytrynie itp. z tego okresu???pomine niezawodnosc tych jednostek,pokaz mi w ktoryms z wyzej wymienionych brak wycieku oleju przy 200tys.


tak na marginesie,to kazda zwiekszajaca nawet delikatnie moc modyfikacja wpływa na trwałosc silnika wprost proporcjonalnie do wykonanych prac.fizyki sie nie oszuka:)))[/quote]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rafi81
Średni COLTMANIAK
Średni COLTMANIAK


Dołączył: 28 Kwi 2008
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Częstochowa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2008.07.22 12:41:26    Temat postu:

śliwek napisał:


specyfikacja jest taka ze wiekszosc bardzo duza wiekszosc(w tej klasie pojemnosci)traci oddech w wyzszych partiach obrotów,gdzie inne wymiekaja,jedzie dalej zwawo az do odcinki.jednostki europejskie zawsze były w tyle za konstukcjami japonskimi.posiadam 113km z 1.6 z 1992r. pokaz mi jakikolwiek wolnossacy silnik seryjny o tej pojemnosci w bmw,oplu,vw,cytrynie itp. z tego okresu???pomine niezawodnosc tych jednostek,pokaz mi w ktoryms z wyzej wymienionych brak wycieku oleju przy 200tys.
[/quote]

Powiadasz 1.6 16V, z europejskich hmm np. Peugeot 106 s16 moc 120KM, może nie z 92roku ale niewiele młodszy... znajomy ma takiego, silnik blisko 200tys km, słownie zero wycieków oleju, na pewno nie dostaje zadyszki na wyskoch obrotach... niestety ale colt 1.6 16V zostaje daleko z tyłu za nim.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
śliwek
Zwariowany COLTMANIAK ;)
Zwariowany COLTMANIAK ;)


Dołączył: 12 Mar 2008
Posty: 761
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Pyrlandia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2008.07.22 13:12:44    Temat postu:

Cytat:
Powiadasz 1.6 16V, z europejskich hmm np. Peugeot 106 s16 moc 120KM, może nie z 92roku ale niewiele młodszy... znajomy ma takiego, silnik blisko 200tys km, słownie zero wycieków oleju, na pewno nie dostaje zadyszki na wyskoch obrotach... niestety ale colt 1.6 16V zostaje daleko z tyłu za nim.


nie chodziło mi o kontretny przykład tylko o całokształt(napisałem wiekszosc przeciez)peugeot jest lzejszy,o ile sie nie myle w wersji s16ma 118km,ale czy colciak zostaje w daleko w tyle to bym sie kłocił,peugeot ok.8.7 do 100 ja colciakiem bez naginania sie osiagam taki rezultat,ale niestety nie miałem jescze przyjemnosci z tym autem.chetnie bym sie sprawdził.

kurcze ten temat schodzi nie na temat:)

Cytat:
Cytat:
Pomiary na hamowni:
seryjnie: 136KM/6800obr/min, 180Nm/4400Nm
Po modyfikacjach:
31.08.2006 - 161KM/6470obr/min, 203Nm/4880obr/min

ps.tak na marginesie kleju co to za autko????

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez śliwek dnia 2008.07.22 13:21:44, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dedis
Zwariowany COLTMANIAK ;)
Zwariowany COLTMANIAK ;)


Dołączył: 07 Sie 2007
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Chorzów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2008.07.22 14:22:46    Temat postu:

nie chodzi o "nowoczesność" silników japońskich czy francuskich, ale o jakość wykonania głowic, kanałów, kolektorów itd
bo jeśli tylko modyfikacjami czyli poprawianiem głowicy (dalej nie wiem co było robione) osiągnęło się takie przyrosty to fajnie, ale w japońskich autach ciężko o coś takiego bo są na tyle dokładnie wykonane, że nie ma za bardzo co poprawiać, a jeśli jest to na pewno nie przybędzie 20 koni tylko przy takich modach.

tak na marginesie rozwiązania technologiczne aut europejskich są daleko w tyle za japończykami. przynajmniej jeśli chodzi o benzynówki. wg. mnie jest to różnica ok 10 lat rozwoju. nie mam na myśli Nissana bo to renault i mazdy bo to ford. mitsu to teraz już nie wiadomo co.
została honda i toyota... ostatnio suzuki sie obudziło ale jakoś bez rewelacji.

pzdr


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rafi81
Średni COLTMANIAK
Średni COLTMANIAK


Dołączył: 28 Kwi 2008
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Częstochowa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2008.07.22 15:07:21    Temat postu:

Panowie przecież nie twierdzilem że osiagnięcie dużo większych mocy w N/A jest nie możliwe Confused co za problem zrobić choćby z popularnego oplowskiego c20xe 200koni?? żaden.. odpowiedni zasób gotówki i jest.
Co do przytoczenia przykładu turbo diesla to nie mam pojęcia czemu jest nie na miejscu?? Miał na celu pokazanie że istnieją jednak bonusy w fabrycznych autach Rolling Eyes Następnie kolego Kleju odnośnie Miveca dobrze wiem że istaniały takie wersje a przykład Peugeota 106 s16 przytoczyłem bo miało byc auto porównywalne z Coltem 1.6 16V 113KM wiec nie wiem o co Ci chodzi z tą Moją kleską Rolling Eyes . Co do Hond jeździłem zarówno zdrowo wygrzebanymi Esi jak i seryjnymi Vti i według mnie zapitala to ładnie, musisz się jednak zgodzić że te auta a szczególnie Vti ładnie jeździ pod warunkiem że silniczek jest zdrowy a znaleść teraz takie cudo to jak znaleść igłe w stogu siana Rolling Eyes aha co do wagi 106 s16 nie jest wcale takie lekke, ważylismy ten eglemplarz i wyszło 1020kg bez koła zapasowego z około 10l paliwa w baku. pozdro panowie i no offense Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adolvo
Potencjalny COLTMANIAK


Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: W-wa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2008.07.22 23:20:26    Temat postu:

śliwek napisał:

specyfikacja jest taka ze wiekszosc bardzo duza wiekszosc(w tej klasie pojemnosci)traci oddech w wyzszych partiach obrotów,gdzie inne wymiekaja,jedzie dalej zwawo az do odcinki.jednostki europejskie zawsze były w tyle za konstukcjami japonskimi.posiadam 113km z 1.6 z 1992r. pokaz mi jakikolwiek wolnossacy silnik seryjny o tej pojemnosci w bmw,oplu,vw,cytrynie itp. z tego okresu???pomine niezawodnosc tych jednostek,pokaz mi w ktoryms z wyzej wymienionych brak wycieku oleju przy 200tys.


Rafi81 podał Tobie całkiem dobry przykład.. choćby 1.6 z VTS-a..
z tym traceniem oddechu to też nieprawda.. przede wszystkim,
praktycznie każda jednostka 16V z tamtego okresu zaczynała "jechać" powyżej 4 tys obr/min..
tylko czy dobrze jeździ się takim autem na co dzień?.. po co zaczęto stosować zmienne fazy rozrządu?..

Dedis napisał:
nie chodzi o "nowoczesność" silników japońskich czy francuskich, ale o jakość wykonania głowic, kanałów, kolektorów itd
bo jeśli tylko modyfikacjami czyli poprawianiem głowicy (dalej nie wiem co było robione) osiągnęło się takie przyrosty to fajnie, ale w japońskich autach ciężko o coś takiego bo są na tyle dokładnie wykonane, że nie ma za bardzo co poprawiać, a jeśli jest to na pewno nie przybędzie 20 koni tylko przy takich modach[

no to ja przewrotnie spytam, czy w takim razie technologiczni jednostki europejskie zdecydowanie lepsze,
skoro przy dużo gorszym wykonaniu osiągają podobne moce,
tzn. że jeśli np. silnik Renaulta wykonaliby Japończycy od razu miałby 120KM..
Cytat:
tak na marginesie rozwiązania technologiczne aut europejskich są daleko w tyle za japończykami. przynajmniej jeśli chodzi o benzynówki. wg. mnie jest to różnica ok 10 lat rozwoju. nie mam na myśli Nissana bo to renault i mazdy bo to ford. mitsu to teraz już nie wiadomo co.
została honda i toyota... ostatnio suzuki sie obudziło ale jakoś bez rewelacji.

po czym zauważasz tę różnicę?.. po tym, że są to wysookobrotowe jednostki?..
nic dziwnego skoro wywodzą się z silników motocyklowych..
jest tylko jedno ale..
do codziennego użytkowania nie są to przyjazne jednostki..
miałem okazję jechać Hondą S2000 (240KM), Civiciem VTEC (169KM).. to są fantastyczne silniki..
ale bardzo uciążliwe w normalnym ruchu.. gwarantuje Wam, że do 5,5-6 tys obr/min wiele aut zostawi S2000 w tyle..
piszesz, że Nissan be, bo to Renault.. otóż w klasie 3.0 L, silnik Nissana (V6 190KM),
przez kilka dobrych lat zdobywał nagrodę najlepszego silnika w tej klasie!..
a auta typu 350Z czy moim zdaniem najlepsze auto świata obecnie czyli nowy GT-R,
to pojazdy niesamowite..

Kleju napisał:
Bo po pierwsze jak Ci chyba nie wiadomo ale byl silnik w colcie 1.6 MIVEC (w budzie cao i cjo) I tam ten silnik rozwija moc 175 koni mechanicznych!!! Nie ma takiego silnika w europie ktory rozwijal taka moc w tamtych latach (92-2002) A co powiesz o hondzie tez ma bardzo dobre silniki i np 1.6vti (160 koni)

niestety znowu wraca temat mocy.. VTi ma 160KM i moment 150Nm/7000..
moment na poziomie najbanalniejszego silnika 1.6 i to przy takich obrotach..
do utrzymania jako takiej dynamiki potrzeba obrotów jak z motocykla..

żeby była jasność.. ja jestem zwolennikiem japońskiej techniki i niezawodności,
właśnie dlatego wybrałem Colta spośród całej rzeszy aut tej klasy..
ale na Boga.. spróbujcie zauważyć, że istnieje coś innego niż tylko Japonia..
każdy z producentów ma w swojej ofercie coś fajnego..
każdy poszedł inną drogą..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
śliwek
Zwariowany COLTMANIAK ;)
Zwariowany COLTMANIAK ;)


Dołączył: 12 Mar 2008
Posty: 761
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Pyrlandia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2008.07.23 08:41:25    Temat postu:

Cytat:
praktycznie każda jednostka 16V z tamtego okresu zaczynała "jechać" powyżej 4 tys obr/min..
tylko czy dobrze jeździ się takim autem na co dzień?


owszem jezdzi sie bardzo przyjemnie i napewno wiekszosc to potwierdzi,nie musze przekraczac 4tys zeby bardziej niz płynie sie poruszac.a powyzej 4tysi zaczyna sie zabawa.


Cytat:
każdy z producentów ma w swojej ofercie coś fajnego..
każdy poszedł inną drogą..


tu musze sie zgodzic w 101procentach


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dedis
Zwariowany COLTMANIAK ;)
Zwariowany COLTMANIAK ;)


Dołączył: 07 Sie 2007
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Chorzów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2008.07.23 09:47:24    Temat postu:

Adolvo napisał:
śliwek napisał:

specyfikacja jest taka ze wiekszosc bardzo duza wiekszosc(w tej klasie pojemnosci)traci oddech w wyzszych partiach obrotów,gdzie inne wymiekaja,jedzie dalej zwawo az do odcinki.jednostki europejskie zawsze były w tyle za konstukcjami japonskimi.posiadam 113km z 1.6 z 1992r. pokaz mi jakikolwiek wolnossacy silnik seryjny o tej pojemnosci w bmw,oplu,vw,cytrynie itp. z tego okresu???pomine niezawodnosc tych jednostek,pokaz mi w ktoryms z wyzej wymienionych brak wycieku oleju przy 200tys.


Rafi81 podał Tobie całkiem dobry przykład.. choćby 1.6 z VTS-a..
z tym traceniem oddechu to też nieprawda.. przede wszystkim,
praktycznie każda jednostka 16V z tamtego okresu zaczynała "jechać" powyżej 4 tys obr/min..
tylko czy dobrze jeździ się takim autem na co dzień?.. po co zaczęto stosować zmienne fazy rozrządu?..

Dedis napisał:
nie chodzi o "nowoczesność" silników japońskich czy francuskich, ale o jakość wykonania głowic, kanałów, kolektorów itd
bo jeśli tylko modyfikacjami czyli poprawianiem głowicy (dalej nie wiem co było robione) osiągnęło się takie przyrosty to fajnie, ale w japońskich autach ciężko o coś takiego bo są na tyle dokładnie wykonane, że nie ma za bardzo co poprawiać, a jeśli jest to na pewno nie przybędzie 20 koni tylko przy takich modach[

no to ja przewrotnie spytam, czy w takim razie technologiczni jednostki europejskie zdecydowanie lepsze,
skoro przy dużo gorszym wykonaniu osiągają podobne moce,
tzn. że jeśli np. silnik Renaulta wykonaliby Japończycy od razu miałby 120KM..
Cytat:
tak na marginesie rozwiązania technologiczne aut europejskich są daleko w tyle za japończykami. przynajmniej jeśli chodzi o benzynówki. wg. mnie jest to różnica ok 10 lat rozwoju. nie mam na myśli Nissana bo to renault i mazdy bo to ford. mitsu to teraz już nie wiadomo co.
została honda i toyota... ostatnio suzuki sie obudziło ale jakoś bez rewelacji.

po czym zauważasz tę różnicę?.. po tym, że są to wysookobrotowe jednostki?..
nic dziwnego skoro wywodzą się z silników motocyklowych..
jest tylko jedno ale..
do codziennego użytkowania nie są to przyjazne jednostki..
miałem okazję jechać Hondą S2000 (240KM), Civiciem VTEC (169KM).. to są fantastyczne silniki..
ale bardzo uciążliwe w normalnym ruchu.. gwarantuje Wam, że do 5,5-6 tys obr/min wiele aut zostawi S2000 w tyle..
piszesz, że Nissan be, bo to Renault.. otóż w klasie 3.0 L, silnik Nissana (V6 190KM),
przez kilka dobrych lat zdobywał nagrodę najlepszego silnika w tej klasie!..
a auta typu 350Z czy moim zdaniem najlepsze auto świata obecnie czyli nowy GT-R,
to pojazdy niesamowite..

Kleju napisał:
Bo po pierwsze jak Ci chyba nie wiadomo ale byl silnik w colcie 1.6 MIVEC (w budzie cao i cjo) I tam ten silnik rozwija moc 175 koni mechanicznych!!! Nie ma takiego silnika w europie ktory rozwijal taka moc w tamtych latach (92-2002) A co powiesz o hondzie tez ma bardzo dobre silniki i np 1.6vti (160 koni)

niestety znowu wraca temat mocy.. VTi ma 160KM i moment 150Nm/7000..
moment na poziomie najbanalniejszego silnika 1.6 i to przy takich obrotach..
do utrzymania jako takiej dynamiki potrzeba obrotów jak z motocykla..

żeby była jasność.. ja jestem zwolennikiem japońskiej techniki i niezawodności,
właśnie dlatego wybrałem Colta spośród całej rzeszy aut tej klasy..
ale na Boga.. spróbujcie zauważyć, że istnieje coś innego niż tylko Japonia..
każdy z producentów ma w swojej ofercie coś fajnego..
każdy poszedł inną drogą..


a kto ci każe jeździć autem o mocy 120 koni z litra jakim jest S2000 (a nim też można się normalnie poruszać od 60kmh na 5tce...)

wsiądź do accorda 2.0 i-vtec 155 koni a potem do laguny 2.0 140koni...
różnica jest ogromna! accord idzie od 2tys jak laguna od 3tys i accord leci do 7200 jak głupi a laguna przy 6300 traci oddech. a to co najważniejsze laguna przy dynamicznej jeździe łyknie 11-12 a accord 9 a nawet 8. wiem z autopsji, jeździłem takim cały weekend.
jeździałem też civiciem 1.8 i-vtec 140 koni. jeździ jak 2.0 u konkurencji a pali jak 1.6! tym można spokojnie zrobić 7.5l w mieście! spróbuj osiągnąć taki wynik w golfie 5 2.0 fsi!

3 stopniowy vtec, płynna regulacja kątów otwarcia/zamknięcia i adaptacyjny komputer wtryskowy z 4 mapami paliwa. to jest high end! i żadna inna marka, przynajmniej w swoich klasach nawet się nie zbliżyła do tego poziomu!

mam w rodzinie civica 97 5D 1.5vtec 114ps i 130Nm (to jest tzw vtec econo - jedna z pierwszych cywilnych wersji vteca - tylko na zaworach dolotowych i tylko 2 stopniowy - zmiana krzywek przy 2700-3300obr)
taki civic waży 1100kg + 3 ludzi na pokładzie.
laguna 1 po lifcie 1.8 16V 120ps i 167Nm z kierowcą na pokładzie.
porównanie elastyczności na dowolnym biegu poza 5tym (nie było miejsca)
laguna zawsze zostawała w tyle!
oba auta zdrowe i seryjne. laguna prawdziwy przebieg 120tys civic 170 tys z tego 60 na LPG.

podobnie ma sie sprawa w wypadku np toyoty corolli 1.4 vvti 90koni. przy porównaniu do np golfa 1.4 16v 75 koni.
nie dość że toyotka jest o niebo elastyczniejsza, ma dużo lepsze osiągi i wyższą moc to pali mniej! przy okazji mniej się psuje.

to że europejskie marki osiągają te same moce z litra to jedno. jakby jeszcze przy tym paliły to samo i jeździły jak trzeba w takim zakresie jak japońskie...

mógłbym o tym pisać całe strony, ale nie o tym temat.

aha. co do mocnych vteców (sprzed prawie 20 lat lat) prawie 100 koni z litra...:
[link widoczny dla zalogowanych]
to jest tylko 1.6! vtec wchodzi do zabawy dopiero przy coś ok 5300rpm

i nie wiem czy wiesz że prawie 10 lat temu ktoś zrobił test elastyczności w klasie średniej. postawili same najmocniejsze wersje. większość V6, accorda nie mieli amerykańskiej wersji 3,0 więc postawili 2.2 vtec 212koni TypeR i.... wygrał całe zawody Smile

pzdr


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dedis dnia 2008.07.23 09:54:54, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
śliwek
Zwariowany COLTMANIAK ;)
Zwariowany COLTMANIAK ;)


Dołączył: 12 Mar 2008
Posty: 761
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Pyrlandia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2008.07.23 14:25:06    Temat postu:

mimowolnie stałem sie autorem tematu:)))a zaczeło sie od ostrej wymiany zdan adolvo,dedisa,kleja na temat filtrów stozkowych.coz takie zycie:)))
pzdr


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adolvo
Potencjalny COLTMANIAK


Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: W-wa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2008.07.23 12:03:53
PRZENIESIONY
2008.07.23 17:32:17    Temat postu:

no cóż.. bierzesz do porównania auta i silniki, które z góry są słabo porównywalne..
Civic - Laguna.. 1100kg - 1315kg..
Accord - Laguna.. podobna waga podobny moment obr, moc z przewagą 15KM..
choć z chęcią bym zobaczył wykres przebiegu momentu w Accordzie skoro max jest przy 4500obr/min
Corolla - Golf.. no tu już w ogóle przepaść.. 97KM - 75KM przy bardzo podobnej wadze..
no i elastyczność Accorda Type R.. ciekawy jestem jakie auta w tej klasie były w teście
tym bardziej, że były tam same V6 o poj. ok. 3.0L..
bo np. bardzo popularna w USA, Maxima 3.0V6.. albo nawet 2.5V6.. waży tyle samo co A Type R..
a moment ma o ponad 50Nm większy.. (215Nm vs. 266Nm).. przy obrotach niższy o ponad 1500obr/min
chyba nie chcesz mi wmówić, że Type R będzie elastyczniejszy..

ale tak jak już pisałem.. każdy poszedł inną drogą..
ponieważ japońskie jednostki wywodzą się z motocykli, wiadomo, że mają w tym doświadczenie
i tego nikt im nie odmówi..

inne firmy poszły w inne technologie.. choćby turbo..
firmy typu Audi nie poszły w obroty.. poszły w Turbo.. i co?..
spróbuj postawić Civica 1.8i obok np. Audi A3 1.8T.. 140KM/174Nm vs. 160KM/250Nm..

takich przykładów są tysiące.. kwestia wyboru..

podajesz przykład VTEC-a 1.6 160KM.. czy codziennie da się jeździć z rykiem silnika powyżej 5 tys obr?
bo poniżej tej wartości to auto objedziesz coltem 1.6..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
śliwek
Zwariowany COLTMANIAK ;)
Zwariowany COLTMANIAK ;)


Dołączył: 12 Mar 2008
Posty: 761
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Pyrlandia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2008.07.23 12:31:22
PRZENIESIONY
2008.07.23 17:33:42    Temat postu:

Cytat:
czy codziennie da się jeździć z rykiem silnika powyżej 5 tys obr?


oczywiscie ze sie da,tylko pokaz mi idiote ktory tak cały czas jezdzi????chyba ze ty w kazdym aucie zmieniasz biegi powyzej tej wartosci.to przepraszam,bo musi ci to przeszkadzac.


ta dyskusja jest bez sensu i juz chyba nie na temat.
załuzcie nowy temat japonce kontra reszta swiata


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adolvo
Potencjalny COLTMANIAK


Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: W-wa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2008.07.23 15:38:34
PRZENIESIONY
2008.07.23 17:39:27    Temat postu:

śliwek napisał:
Cytat:
czy codziennie da się jeździć z rykiem silnika powyżej 5 tys obr?

oczywiscie ze sie da,tylko pokaz mi idiote ktory tak cały czas jezdzi????


chyba się nie zrozumieliśmy.. ale nieważne..

absolutnie nie zamierzam udowadniać, że auta europejskie są lepsze niż japońskie!..
np. za moją namową mój brat kupił nowego Lancer 1.8..
zresztą wcześniej już napisałem, że za najlepsze auto uważam GT-R..
uważam po prostu, że Europa i Japonia i zapewne także USA mają swój wkład w motoryzację
i mają "rodzynki" pod maską..

pozdr. Cool


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
śliwek
Zwariowany COLTMANIAK ;)
Zwariowany COLTMANIAK ;)


Dołączył: 12 Mar 2008
Posty: 761
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Pyrlandia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2008.07.23 15:47:26
PRZENIESIONY
2008.07.23 17:39:54    Temat postu:

wiem,o co ci chodziło,spoko luz.

a gtr,swietne auto za rozsadna cene w porownaniu do konkurencji,z tego co sie orientuje w całej produkcji,na polske zostało przeznaczone 43 albo 48sztuk.wszystkie juz wyprzedane.moze za jakies 10lat sie skusze:))))))))))
pzdr


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    Zobacz poprzedni temat : Zobacz następny temat  
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum COLTMANIA.PL Strona Główna -> TUNING & RACING / Tuning mechaniczny Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Regulamin