Forum COLTMANIA.PL Strona Główna

Silniki vs SILNIKI (temat wydzielony)

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum COLTMANIA.PL Strona Główna -> TECHNICZNE / SILNIK
Autor Wiadomość
privateer87
Nawiedzony COLTMANIAK ;)
Nawiedzony COLTMANIAK ;)


Dołączył: 12 Lip 2007
Posty: 1470
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Zielona Góra
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2008.05.06 21:59:33    Temat postu: Silniki vs SILNIKI (temat wydzielony)

g0s1a napisał:
napewno wiecej mitsu nie kupie,


o a czemu?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dedis
Zwariowany COLTMANIAK ;)
Zwariowany COLTMANIAK ;)


Dołączył: 07 Sie 2007
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Chorzów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2008.05.07 06:58:32    Temat postu:

g0s1a napisał:
teraz juz wybrała bym silnik wysokoprezny


w życiu traktora...!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
witoo
Nawiedzony COLTMANIAK ;)
Nawiedzony COLTMANIAK ;)


Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 1788
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Cieszyn

PostWysłany: 2008.05.07 07:38:00    Temat postu:

Cytat:
g0s1a napisał:
teraz juz wybrała bym silnik wysokoprezny


w życiu traktora...!


teraz to traktory maja podobne osiagi do benzyniakow Very Happy chociaz sam tak kiedys myslalem ze nigdy diesla


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez witoo dnia 2008.05.07 07:40:05, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawela
Nawiedzony COLTMANIAK ;)
Nawiedzony COLTMANIAK ;)


Dołączył: 28 Maj 2007
Posty: 2021
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2008.05.07 11:49:15    Temat postu:

witoo napisał:
Cytat:
g0s1a napisał:
teraz juz wybrała bym silnik wysokoprezny


w życiu traktora...!


teraz to traktory maja podobne osiagi do benzyniakow Very Happy chociaz sam tak kiedys myslalem ze nigdy diesla
\
nie wiecie co piszecie Cool teraz diesle mają systemy common rail, z 2 litrów bez uszczerbku dla silnika wyciaga sie 200KM i więcej. Niejedno sportowe auto jest napędzane dieslem -> Audi A5, Pug 407 Coupe, Ibiza Cupra TDI. Sam ma w rodzinie drugiego diesla, najpierw byla CORROBA 1.9 TDI 90KM, powyzej 2000 kiedy właczalo sie turbo rwala jak glupia do 200km/h i nigdy nie spalila wiecej niz 6/100. Teraz mamy tez VOLVO V40 1.9 TD-I też 90KM. z racji wiekszej masy jest mniej dynamiczne, jechalismy nim 190km/h, ale plynniej rozwija moc i równiez spala 5,5-7 litra ON. I ma skore, Klime i wszystko co sie da Smile\

A wracajac do tematu:

Gdyby nie Colt (1.6 lub 1.8)to mial być CIVIC 5G 1.5 lub 1.6, Ibiza MkII 1.6, 1.8. 2.0 lub TDI, Madzia 323 F lub P 1.8 lub 2.0, Punto raczej 1.6 lub TD. Tych aut szukałem.
ALE.. z racji, że od małego jestem też motocyklistą szukałem tez Suzuki GS 500, HONDY CB 500 lub YAMAHY Diversion 600. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dedis
Zwariowany COLTMANIAK ;)
Zwariowany COLTMANIAK ;)


Dołączył: 07 Sie 2007
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Chorzów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2008.05.07 13:52:41    Temat postu:

jeździłem nie jednym klekotem i nie jedną benzyną i... klekotów po prostu nie uznaję... żadnego klekota nie pokręcisz na 7...8... tys rpm z rykiem silnika... żaden klekot nie ma tak dużego zakresu użytecznych obrotów jak dobra benzyna.dobra czyli taka z systemem zmiennych faz rozrządu VTEC VVTI MIVEC... to jest to! odpowiedni zapas momentu w zakresie niskich obrotów do spokojnej jazy a potem dopiero prawdziwa jazda...! takie marki jak VW które robią benzynówki które dalej są bardziej zacofane niż konstrukcje japońskie sprzed 20lat sie u mnie nie liczą... tam nie ma dobrych silników to sie kupuje klekota który niby mało pali (dobra instalka lpg do benzyny i sprawa załatwiona) ale rozwijanie mocy nigdy nie bedzie takie jak w benzynie a choćby nie wiem ile miał Nm to i tak przy tym samym stosunku moc/masa w porównaniu do benzyny szybszy NIE BEDZIE... klekoty są dobre dla emerytów którzy nie lubią zmieniać biegów później niż przy 3tys rpm...
no i abstrachuje już od kosztów napraw nowoczesnych traktorów z common rail'ami o ciśnieniach pow 2000 bar'ów... tzn wtryski, pompy i często turbiny. takie marki jak renault mają 70% zysków z serwisu a ich sprzedaż klekotów dochodzi też do 70% także to mówi samo za siebie... podobnie ford. w krótce też VW bo przechodzi na listwe zbiorczą zamiast pompowtrysków. mercedes już dawno cięgnie na zyskach z serwisów... i to nie tylko na naszych paliwach, bo te już nie odbiegają znacząco jakością od europy - to jest mit! to była prawda 10 lat temu!

tyle. klekot jest bleee dobra mocna benzyna ponad wszystko! Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawela
Nawiedzony COLTMANIAK ;)
Nawiedzony COLTMANIAK ;)


Dołączył: 28 Maj 2007
Posty: 2021
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2008.05.07 14:39:22    Temat postu:

Dedis napisał:
jeździłem nie jednym klekotem i nie jedną benzyną i... klekotów po prostu nie uznaję... żadnego klekota nie pokręcisz na 7...8... tys rpm z rykiem silnika... żaden klekot nie ma tak dużego zakresu użytecznych obrotów jak dobra benzyna.dobra czyli taka z systemem zmiennych faz rozrządu VTEC VVTI MIVEC... to jest to! odpowiedni zapas momentu w zakresie niskich obrotów do spokojnej jazy a potem dopiero prawdziwa jazda...! takie marki jak VW które robią benzynówki które dalej są bardziej zacofane niż konstrukcje japońskie sprzed 20lat sie u mnie nie liczą... tam nie ma dobrych silników to sie kupuje klekota który niby mało pali (dobra instalka lpg do benzyny i sprawa załatwiona) ale rozwijanie mocy nigdy nie bedzie takie jak w benzynie a choćby nie wiem ile miał Nm to i tak przy tym samym stosunku moc/masa w porównaniu do benzyny szybszy NIE BEDZIE... klekoty są dobre dla emerytów którzy nie lubią zmieniać biegów później niż przy 3tys rpm...
no i abstrachuje już od kosztów napraw nowoczesnych traktorów z common rail'ami o ciśnieniach pow 2000 bar'ów... tzn wtryski, pompy i często turbiny. takie marki jak renault mają 70% zysków z serwisu a ich sprzedaż klekotów dochodzi też do 70% także to mówi samo za siebie... podobnie ford. w krótce też VW bo przechodzi na listwe zbiorczą zamiast pompowtrysków. mercedes już dawno cięgnie na zyskach z serwisów... i to nie tylko na naszych paliwach, bo te już nie odbiegają znacząco jakością od europy - to jest mit! to była prawda 10 lat temu!

tyle. klekot jest bleee dobra mocna benzyna ponad wszystko! Very Happy

Mamy zupelnie inne poglady i trzymam sie swojej wersji. Widze ze wyznajesz zasade: mocne auto se kupie a jak bedzie duzo palic to zagazuje! Wspolczuje... Albo sie kupuje zeby posmigac, albo zeby oszczedzac, ale przeciez z definicji wiejskiego tuningu LPG POWER musi byc......
Dedis widze ze ty sie chyba nie rozwinales, albo nie podarzasz za duchem czasu. Zgadzam sie ze kiedys diesel byl autem dla emeryrta lub taksowkarza. Ale teraz diesle to zupelnie inna konstrucjia uklady wstryskowego, turbin. Podczas jazdy nie liczy sie moc, a moment obrotowt, a pod tym wzgledem diesle ZAWSZE NIE MIALY SOBIE ROWNYCH! Co z tego ze nie da sie go krecic pow 5000. To diesel, taka jego charakterystyka, ale gdybys sie znal to wiedzial bys ze za dynamike jazdy w duzym stopniu odpowiada zestopniowanie skrzyni biegow, a wiekszosc diesli ma tez 6 biegowe, nie dosc ze powalaja przyspieszenie i lepsza elastycznoscia, to jeszcze palą tyle co nic.
TYLE
Nie skomentuje twojej opini o niby zacofanych silnikach benz VW... Ktory tak sie zlozylo razem z audi jest teraz pionierem w budowie malych silnikow biturbo i bezposrednim wtryskiem...
Jakbym czytal komentarz 'zafffcy' 13-latka na jakiejs autokracie.pl


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pawela dnia 2008.05.07 14:44:05, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawela
Nawiedzony COLTMANIAK ;)
Nawiedzony COLTMANIAK ;)


Dołączył: 28 Maj 2007
Posty: 2021
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2008.05.07 18:25:16    Temat postu:

nie powiedzialem w twoją strone nic obraźliwego i nie mam zamiaru ciagnac tej dyskusji. Każdy ma swoje poglądy, mi akurat twoje wydają się bardzo stereotypowe, a ja nie uznaje i nie rozumiem jak mozna dusic silnik instalacją eLPeGie.......Tyle z mojej strony.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dedis
Zwariowany COLTMANIAK ;)
Zwariowany COLTMANIAK ;)


Dołączył: 07 Sie 2007
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Chorzów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2008.05.07 18:48:37    Temat postu:

tego sie spodziewałem... rzadko sie zdarzy żeby ktoś chciał konkretnie i inteligentnie pogadać... ale w sumie to OT. można o tym temat założyć. chętnie wymienie poglądy poparte jakąś tam wiedzą.

na koniec: tak jak ty nie rozumiesz jak można włożyć instalację LPG do auta (żeby było jasne nie jestem tego jakimś fanem - jestem nautralny w tym temacie - tylko dobre instalacje typu BRC PRINCE itp - i przy pałowaniu LPG OFF obowiązkowo - trzeba umieć używać - tak samo jak diesla) tak jak ja nie rozumiem jak można czerpać radość z jazdy autem z silnikiem diesla.
ot kolejna "mania" tyle że tym razem w grę wchodzi duża kasa koncernów motoryzacyjnych czerpiących z diesli dużo wyższe zyski (akurat mam styczność z przemysłem motoryzacyjnym na codzień, więc co nie co wiem na ten temat)

ok. koniec tego OT.
pozdro 4 all


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dedis dnia 2008.05.07 18:56:10, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
g0s1a
Sprzedał Colta...


Dołączył: 20 Gru 2007
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: 2008.05.07 20:36:56    Temat postu:

Cytat:

napewno wiecej mitsu nie kupie,


o a czemu?


ogromny kłopot z czesciami, gdyby nie trawor juz dawno colt byłby sprzedany. patrze na czesci do innch marek np corsa polo micra civic to na peczki nowych zamiennikow, a gdy pojechałam do JC po nowa przepustnice to smiali sie pod nosem. na dodatek gdy znajdzie sie juz jakas czesc to sprzedajacy chce za nia krocie jakby to byly merce klasy S. przykład niedawno ktos sprzedawał silniczek wycieraczek do CA0 za 100zł!!! gdy moj brat do swojej calibry za 10zł działąjacy dostał na allegro i jeszcze przebierał w ofertach. odradzam zakup auta tak malo popularnego, choc pięknego

co do diesli to jak najbardziej jestem za ze wzgledu na spalanie. a wszystkim ktorzy mowia ze benzyniaki kreca do 7 tys smieje sie w twarz i pytam po co katowac silnik, rozumiem na torze-wyscigi, ale na polskich drogach nawet przy wyprzedzaniu-poprostu głupota.

a lpg mam i polecam do coltów gdyz kilometr w miescie kosztuje mnie 20gr a nie jak poprzednio niecałe 50gr


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dedis
Zwariowany COLTMANIAK ;)
Zwariowany COLTMANIAK ;)


Dołączył: 07 Sie 2007
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Chorzów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2008.05.07 21:06:23    Temat postu:

nigdy nie miałem problemu z żadną częścią do colta. wszystko od zaraz lub na następny dzień. tylko oprawki migacza nie mozna było dostać, zmodyfikowalem oprawkę z cinquecento za 10 zeta Very Happy

"wszystkim ktorzy mowia ze benzyniaki kreca do 7 tys smieje sie w twarz i pytam po co katowac silnik"
przybliż co rozumiesz przez to co napisałaś. tak sie składa że silnik został zaprojektowany tak żeby osiągać swoją max moc przy np 6-6,5tys więc obroty jak najbardziej w normie. poza tym po coś jest odcięcie. nikt nie każe tak jeździć non stop. ja jak musze szybko wyprzedzić to kręce do odcięcia, bo... jak potrzebuje to mam - raczej wyprzedzanie szybkie = bezpieczne, więc nie wiem co nazywasz głupotą... kręcenie diesla już na 4tys rpm jest dla niego niebezpieczne z racji większych wykorbień wału - szybko padają panewki - wiele służbowych aut z niemiec ma taki defekt - ciągłe katowanie na autostradzie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bgs
Rasowy COLTMANIAK
Rasowy COLTMANIAK


Dołączył: 24 Wrz 2007
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Gdynia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2008.05.07 22:03:30    Temat postu:

g0s1a napisał:
ogromny kłopot z czesciami

Ja podobnie jak Dedis również nie spotkałem się z takim problemem, nie wiem z czego to wynika (?)

g0s1a napisał:
a wszystkim ktorzy mowia ze benzyniaki kreca do 7 tys smieje sie w twarz i pytam po co katowac silnik, rozumiem na torze-wyscigi, ale na polskich drogach nawet przy wyprzedzaniu-poprostu głupota

Głupotą jest chyba tego nie robienie Neutral na chłopski rozum wiadomo, że im szybsze wyprzedzanie - krótszy pobyt na drugim pasie - jazda "pod prąd" - tym bezpieczniej. Na co dzień - wiadomo tak się nie jeździ, ale ja zawsze około 4 - 5 tys. obrotów - silnik lepiej wtedy "reaguje" na pedał gazu i można jeździć dynamiczniej.

g0s1a napisał:
a lpg mam i polecam do coltów gdyz kilometr w miescie kosztuje mnie 20gr a nie jak poprzednio niecałe 50gr

Ja tam auta nigdy nie zagazuje choćby nie wiem ile miał mnie kosztować kilometr w mieście. Kupując auto z takim silnikiem byłem świadomy tego ile będzie palił, gdybym chciał płacić mniej kupiłbym jakieś 0,9 tico Neutral


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dedis
Zwariowany COLTMANIAK ;)
Zwariowany COLTMANIAK ;)


Dołączył: 07 Sie 2007
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Chorzów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2008.05.07 22:14:02    Temat postu:

"gdybym chciał płacić mniej kupiłbym jakieś 0,9 tico"

0,8 Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dedis dnia 2008.05.07 22:14:30, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bgs
Rasowy COLTMANIAK
Rasowy COLTMANIAK


Dołączył: 24 Wrz 2007
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Gdynia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2008.05.07 22:16:05    Temat postu:

Dedis napisał:
"gdybym chciał płacić mniej kupiłbym jakieś 0,9 tico"

0,8 Wink


Najlepiej rower - serio dziwne podejście. Kupować taki silnik na jaki kogoś nie stać.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
witoo
Nawiedzony COLTMANIAK ;)
Nawiedzony COLTMANIAK ;)


Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 1788
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Cieszyn

PostWysłany: 2008.05.07 22:21:46    Temat postu:

Cytat:
nie wiecie co piszecie teraz diesle mają systemy common rail, z 2 litrów bez uszczerbku dla silnika wyciaga sie 200KM i więcej. Niejedno sportowe auto jest napędzane dieslem -> Audi A5, Pug 407 Coupe, Ibiza Cupra TDI. Sam ma w rodzinie drugiego diesla, najpierw byla CORROBA 1.9 TDI 90KM, powyzej 2000 kiedy właczalo sie turbo rwala jak glupia do 200km/h i nigdy nie spalila wiecej niz 6/100. Teraz mamy tez VOLVO V40 1.9 TD-I też 90KM. z racji wiekszej masy jest mniej dynamiczne, jechalismy nim 190km/h, ale plynniej rozwija moc i równiez spala 5,5-7 litra ON. I ma skore, Klime i wszystko co sie da \


wlasnie o to mi chodzilo tylko w skrocie Very Happy, ja nie mam nic przeciw Dieslom, wrecz przeciwnie


Cytat:
tego sie spodziewałem... rzadko sie zdarzy żeby ktoś chciał konkretnie i inteligentnie pogadać... ale w sumie to OT. można o tym temat założyć. chętnie wymienie poglądy poparte jakąś tam wiedzą.


trza zalozyc inny temat zeby o tym pogadac Wink

Cytat:
na koniec: tak jak ty nie rozumiesz jak można włożyć instalację LPG do auta (żeby było jasne nie jestem tego jakimś fanem - jestem nautralny w tym temacie - tylko dobre instalacje typu BRC PRINCE itp - i przy pałowaniu LPG OFF obowiązkowo - trzeba umieć używać - tak samo jak diesla) tak jak ja nie rozumiem jak można czerpać radość z jazdy autem z silnikiem diesla.
ot kolejna "mania" tyle że tym razem w grę wchodzi duża kasa koncernów motoryzacyjnych czerpiących z diesli dużo wyższe zyski (akurat mam styczność z przemysłem motoryzacyjnym na codzień, więc co nie co wiem na ten temat)

jestemy cywilizowanymi ludzmi na cywilizowanym forum wiec szanujmy swoje prywatne poglady..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
privateer87
Nawiedzony COLTMANIAK ;)
Nawiedzony COLTMANIAK ;)


Dołączył: 12 Lip 2007
Posty: 1470
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Zielona Góra
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2008.05.07 22:28:21    Temat postu:

to ja tez sie podłącze Wink
chcesz osiągi - kup benzyne
chcesz ekonomie - kup diesla
chcesz niejechac - załoz lpg Very Happy
pracuje na bp od początku marca (tankuje gaz) i jak narazie i tak co 3-4 ma problem z odpaleniem (moze to przez przestazała/niesprawna instalacje?) a kilku w kwietniu wogole nie zapaliło Wink moze ten gaz jest felerny? <zarcik>


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bgs
Rasowy COLTMANIAK
Rasowy COLTMANIAK


Dołączył: 24 Wrz 2007
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Gdynia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2008.05.07 22:40:55    Temat postu:

Obecne diesle naprawdę ładnie ciągną - potwierdza się to przy co raz częstym używaniu tych silników w maszynach przeznaczonych to wyczynów na torze.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
janczas
Sprzedał Colta...


Dołączył: 09 Sty 2008
Posty: 438
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Sieradz (ESI)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2008.05.07 22:51:28    Temat postu:

wlasnie doczytalem ta dyskusje i powiem wam ze na codzien jezdze na nauce jazdy dieslem d4d 1.4 90 konnym i moglbym stawac w szranki z kazdym coltem 1.6 w benzynie przynajmniej na starcie, od czasu do czasu jezdze tez focusem 1.8 tdci mojej kobietki i nikt mi nie pwoei ze lpg jest lepsze od nowoczesnych diesli tymbardziej tych common rail... przy czym pali w miescie nie wiecej niz 6 litrow, wiem bo widze na codzien... a bgs zgadzam sie z toba ze jezlei ktos kupuje auto to chyba swiadomie wie na co sie pisze i kupuje nie tylko takie na jakie go stac przy zakupie ale przede wszystkim takie na jakie go stac w utrzymaniu... wydaje mi sie ze zywotnosc silnikow polaczonych z lpg jest duzo mniejsza, jakakolwiek nie bylaby to instalacja to gaz zawsze bedzie gazem, sucha mieszanka ktora nie jest plynna i nie zastapi w 100% etyliny... ale kazdy ma swoje upodobania wiec chyba tak klotnia jest bezsensu bo i tak entuzjastów lpg niczym nie przekonamy... sami sie przekonaja z biegiem czasu...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dedis
Zwariowany COLTMANIAK ;)
Zwariowany COLTMANIAK ;)


Dołączył: 07 Sie 2007
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Chorzów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2008.05.07 23:02:39    Temat postu:

proszę o wydzielenie tematu, bo to bez sensu...

co do diesli w sporcie... ten fakt (diesle na torze) promują koncerny motoryzacyjne... po co? żeby jeszcze zwiększyć sprzedaż dochodowego interesu!

janczas prosze cie... Very Happy opierdziele tą corolle (?) w 90konnym klekocie moim coltem z palcem w d... jak nie i coltem 1.3! mi laguna 2,2 dci (150koni i 330Nm) z dobrym kierownikiem nie daje rady!
poczytaj linki które wrzuciłem wcześniej. diesel oszukuje! tzn wydaje ci się że przy 100koniach ciągnie jakby miał ich 200, ale to złuda! w wyścigu liczą sie konie!!!!!!!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kleju
MitsuFanatic


Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 2408
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Opole - Milicz

PostWysłany: 2008.05.07 23:59:05    Temat postu:

Ja przytocze takie jedno zdnanie jak ktos madry kiedys powiedzial:
"konie mechaniczne pomoga Ci sprzedac auto a moment obrotowy wygrac wyscig"

Tylko wlasnie w autach tego typu jak colt, crx, civic moment naprawde nie jest duzy a te auta rwa do przodu.

Hmmm diesle. Dobry, nowoczesny silnik diesla to bardzo dobra baza do tuningu. Juz pancerny silnik 1.9tdi ASV z grupy VAG naprawde jest przyjemny. Kumpel ma dlubnietego leona z takim silnikem do 160 koni (seria 110koni i w serii zakuty silnik!!!) i przyjemnie to sie odpycha i do tego spala nieduzo.

Ale koniec nie bede sie rozpisywal o dieslach Very Happy

Kazdy kupuje to co chce i na co go stac!!!

Wiec kazda rozmowa co jest lepsze diesel czy benzyna jest BEZSENSU!!!
Sa to dwie oddzielne kwestie!!! Dwa rodzaje silnikow!!!
I trzeba zauwazyc ze diesle teraz maja TURBINY ktore im bardzo pomagaja!!! Wiec porownanie TD z benzyna jest troche nie teges...

Jak turbo diesel to porownanie z turbo benzyna


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kleju dnia 2008.05.08 00:00:20, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damianrally
Prawdziwy COLTMANIAK
Prawdziwy COLTMANIAK


Dołączył: 11 Mar 2007
Posty: 364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: jastrzebie

PostWysłany: 2008.05.08 00:26:33    Temat postu:

no no nareszcie sesowna wypowiedz kleju , podzielem tez wypowiedzi dedisa kiedy mitsu produkowało silniki na pełnym wtrysku vw nawet jeszcze nie wiedział co to jednopunktowy wtrysk ,dlatego twierdze japonczyki sa sporo przed europejczykami Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tomusn
Prawdziwy COLTMANIAK
Prawdziwy COLTMANIAK


Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Żnin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2008.05.08 00:59:19    Temat postu:

to Wam tylko dopiszę że nowy Lancer Sedan ma lepsze osiągi - na polu: przyspieszenie 0-100, prędkość maksymalna itp. właśnie i z silnikiem .... diesla
a Wy tu jakieś Laguny czy inne VAGi przytaczacie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
witoo
Nawiedzony COLTMANIAK ;)
Nawiedzony COLTMANIAK ;)


Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 1788
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Cieszyn

PostWysłany: 2008.05.08 07:26:46    Temat postu:

ja zmienilem zdanie o dieslach od czasu slynnego 1.9 TDI

Cytat:
Ja przytocze takie jedno zdnanie jak ktos madry kiedys powiedzial:
"konie mechaniczne pomoga Ci sprzedac auto a moment obrotowy wygrac wyscig"

Dokladnie.. konie pozwalaja pociagnac przyczepe.. a moment jw.

Cytat:
dlatego twierdze japonczyki sa sporo przed europejczykami


Prosty przyklad.. Prius I, kto wtedy o takich autach marzyl ??
chociaz w sprawac ekologi Tesla zaczyna wybiegac przed peleton


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez witoo dnia 2008.05.08 07:28:15, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
janczas
Sprzedał Colta...


Dołączył: 09 Sty 2008
Posty: 438
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Sieradz (ESI)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2008.05.08 07:34:33    Temat postu:

dedis to nie corolla tylko yaris, serio jak cos nie ma problemu jesli bedzie okazja mozemy sie zmierzyc kolego Smile Wink ona mnie za duzo nie oszuka bo patrze i widze co sie dzieje na liczniku takze raczej ciezko oszukac wzrok ludzki, mialem colta 1.6, fakt byl bardzo szybki ale sam moge sobie porownac i wyniki byly zblizone moze nie jednakowe ale bardzo bliskie... a zta laguna to az mi sie wierzyc nie chce, mimo iz laguna troche wazy to 150 kucy to juz troche jest no i ten moment... nie wie nie wiem Very Happy dobrze moze 1.6 powalczy ale juz nie przesadzajmy ze 1.3... nadal bede twierdzil ze nowoczesny diesel ma na starcie lepsze odejscie Smile ale tak jak mowi kleju o co my sie tu spieramy??? jezdzimy benzynami i niech tak zostanie Smile

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez janczas dnia 2008.05.08 07:40:11, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
g0s1a
Sprzedał Colta...


Dołączył: 20 Gru 2007
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: 2008.05.08 08:24:58    Temat postu:

Cytat:
ja jak musze szybko wyprzedzić to kręce do odcięcia, bo... jak potrzebuje to mam - raczej wyprzedzanie szybkie = bezpieczne, więc nie wiem co nazywasz głupotą.

Cytat:
na chłopski rozum wiadomo, że im szybsze wyprzedzanie - krótszy pobyt na drugim pasie - jazda "pod prąd" - tym bezpieczniej


co to znaczy musze szybko wyprzedzic, ten najtrudniejszy manewr wykonuje sie gdy jest to możliwe czyli gdy z naprzeciwka "daleko" nikogo nie widac. nigdy szybkie wyprzedzanie nie jest bezpieczne bo predkosc jest wlasnie tym czynnikiem ktory powoduje najwiecej wypadkow w polsce. wiec bezpieczne wyprzedzanie wiaze sie raczej ze zdrowym rozsadkiem. jeśli ma sie zdążyć z wyprzedzeniem o centymetry to lepiej poczekac chwile na wolne z naprzeciwka albo aż zobaczy sie drogę dalej a nie katowac silnik do odcięcia.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dedis
Zwariowany COLTMANIAK ;)
Zwariowany COLTMANIAK ;)


Dołączył: 07 Sie 2007
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Chorzów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2008.05.08 10:35:51    Temat postu:

tomusn ten diesel w lancerze to właśnie VAG (2,0 tdi)

diesel nigdy nie bedzie szybszy od benzyny w podobnej mocy!!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
jesteście kolejnymi którzy dają się nabrać...

tak janczas laguna 150konna w dieslu nie daje rady naszym coltom! Nm nic jej nie pomogą! odchodzi dopiero pow 180-200kmh bo ma przewagę mocy już później i większy Vmax

"konie mechaniczne pomoga Ci sprzedac auto a moment obrotowy wygrac wyscig"
absolutnie sie nie zgadzam. tym bardziej że teraz jest mania "niutków" która was też "ma" owszem moment jest ważny w niskich partiach obrotów żeby można było się bez stresu poruszać spokojnie, ale moment to jedynie składowa mocy. (moment x obroty = moc) w benzynie moment rośnie stopniowo lub jest stały w całym zakresie i można go pomnożyć raz obroty co daje moc = osiągi, w dieslu choćby było nie wiem ile Nm nie ma przez co je pomnożyć, więc moce są mizerne = osiągi słabe.
zobaczcie sobie testy w każdym auto świat itd. "test elastyczności 60-100kmh na IV biegu..." kto o zdrowych zmysłach wyprzedza z 60tki na 4 w benzynie?????!!!! wiadomo że w tych testach diesel bedzie masakrować benzyny! , ale każdy umiejący się posługiwać autem zredukuje do 3 albo i do 2 i but! zmierzcie sobie jakie macie czasy!
patrzcie:
[link widoczny dla zalogowanych]
to jest na 3ce wychodzi chyba poniżej 6sek 60-100 (na dwójce czas się skraca do okolic 4sekund!) i jakoś podobnie 80-120 (auto świat mierzy to już na 5tce!!!! idiotyzm!)
który diesel o stosunku moc/masa podobnym do colta czyli powiedzmy 8,3kg/km będzie znacząco szybszy? z racji gigantycznych przewag momentu powinien masakrować takie czasy...! pisałem już w takim temacie na innym forum... laguny (tata ma lagune) diesli tam masa i wszyscy twierdzili że rozwalą wszystkie benzyny łącznie z V6! kiedy napisałem żeby dali filmy do porównania... temat umarł śmiercią naturalną... czyżby nie było sie czym chwalić...????

poza tym widze że nikt nie poczyał linków które wrzucałem...

faktem jest że dieslem jest łATWIEJ szybko ruszyć, ale benzyna to po chwili odrabia. ostatnio pewna cytryna C5 kumpla chciała mi pokazać swoim 2,0HDI... kiedy on musiał wrzucić 2ke ja już miałem 4500rpm i sruuu... tyle go było widać...

pzdr


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dedis dnia 2008.05.08 10:39:46, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bgs
Rasowy COLTMANIAK
Rasowy COLTMANIAK


Dołączył: 24 Wrz 2007
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Gdynia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2008.05.08 17:31:45    Temat postu:

g0s1a napisał:
nigdy szybkie wyprzedzanie nie jest bezpieczne bo predkosc jest wlasnie tym czynnikiem ktory powoduje najwiecej wypadkow w polsce.

Jakieś dowody na to? Bo nigdy nie spotkałem się z takim stwierdzeniem popartym faktami.
Oczywiście gratuluje takie rozumowania i nie mam nawet sił, żeby z nim negocjować.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dedis
Zwariowany COLTMANIAK ;)
Zwariowany COLTMANIAK ;)


Dołączył: 07 Sie 2007
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Chorzów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2008.05.08 17:41:04    Temat postu:

w każdej szkole doskonalenia jazdy uczy się, żeby wyprzedzać z niskich biegów aby zapewnić jak najkrótszy pobyt na przeciwnym pasie, ale... g0s1a wie lepiej... auto o dobrych osiagach zawsze jest autem bezpieczniejszym. taka od zawsze była filozofia np volvo.

pzdr


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marecki338
Rasowy COLTMANIAK
Rasowy COLTMANIAK


Dołączył: 24 Maj 2007
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: bartoszyce

PostWysłany: 2008.05.08 21:17:41    Temat postu:

witam.
pracuje w serwisie ciągników z silnikami zasilanymi systemem coman rail i jedno sie mi zauważyło ze Polska jest w uni od ładnych kilku lat a jakość paliw pozostała w epoce PRL. ilość awari spowodowana przez paliwo złej jakości jest duża. doputy dopuki nie dogonimy europy w tym względzie nowoczesne diesle możemy sobie odpuscić . koszt 1 wtryskiwacza do coman reila przewyzsza nie jedno auto jakie mamy a moje to jeszczemusze dopłacić. pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dedis
Zwariowany COLTMANIAK ;)
Zwariowany COLTMANIAK ;)


Dołączył: 07 Sie 2007
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Chorzów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2008.05.08 22:05:18    Temat postu:

np w niemczech, też podstawowe awarie to awarie wtrysków i pomp i dzieje sie to z podobną częstotliwością

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
janczas
Sprzedał Colta...


Dołączył: 09 Sty 2008
Posty: 438
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Sieradz (ESI)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2008.05.09 07:30:24    Temat postu:

marecki338 napisał:
witam.
pracuje w serwisie ciągników z silnikami zasilanymi systemem coman rail i jedno sie mi zauważyło ze Polska jest w uni od ładnych kilku lat a jakość paliw pozostała w epoce PRL. ilość awari spowodowana przez paliwo złej jakości jest duża. doputy dopuki nie dogonimy europy w tym względzie nowoczesne diesle możemy sobie odpuscić . koszt 1 wtryskiwacza do coman reila przewyzsza nie jedno auto jakie mamy a moje to jeszczemusze dopłacić. pozdrawiam

tutaj sie zgodze z tobą, moj tata sprzedaje wlasnie maszyny rolnicze i np kombajny lub ciagniki trafiaja do serwisu najczesciej wykrywajac błąd w układzie paliwowym, na paliwo trzeba uwazac na polskich stacjach to jest fakt, mi kiedys katalizator zamarzl w zimie w lagunie po wizycie w jednej z sieradzkich stacji, a koledze poszla pompa...

a co do tego wyprzedzania, to podejmując manewr wyprzedzania i znajdując się na przeciwległym pasie ruchu masz obowiązek go jak najszybciej opuścić przy zachowaniu szczególnej ostrożności... to wynika z samego kodeksu drogowego... to raczej powolne wyprzedzanie stwarza wiele niebezpieczeństw na drodze...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez janczas dnia 2008.05.09 07:33:41, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
witoo
Nawiedzony COLTMANIAK ;)
Nawiedzony COLTMANIAK ;)


Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 1788
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Cieszyn

PostWysłany: 2008.05.09 11:45:59    Temat postu:

Cytat:

a co do tego wyprzedzania, to podejmując manewr wyprzedzania i znajdując się na przeciwległym pasie ruchu masz obowiązek go jak najszybciej opuścić przy zachowaniu szczególnej ostrożności... to wynika z samego kodeksu drogowego... to raczej powolne wyprzedzanie stwarza wiele niebezpieczeństw na drodze...


Dokładnie a jezeli chodzi o niebezpieczenstwo przy szybkim wyprzedzaniu, to wystepuje ono w miescie gdzie ktos moze wejsc na jezdnie itp (dlatego w miescie sie nie wyprzedza na "buta"), albo jezeli warunki pogodowe lub stan drogi stwarza niebezpieczenstwo

Cytat:
np w niemczech, też podstawowe awarie to awarie wtrysków i pomp i dzieje sie to z podobną częstotliwością


Mimo wszystko uwazam ze to jakosc paliw, a poza tym w tych statystykach nie uwzglenia nikt innych czynnikow wplywajacych na trwalosc tych elementow, z tego co sie orientuje to diesle sa trwalsze od benzyny ( no chyba ze chodzi o benzyniaka Mitsu Very Happy )


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dedis
Zwariowany COLTMANIAK ;)
Zwariowany COLTMANIAK ;)


Dołączył: 07 Sie 2007
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Chorzów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2008.05.09 14:40:37    Temat postu:

bebechy diesla są mocniejsze. czyli blok i układ korbowo-tłokowy, bo jest narażony na wyższe przeciążenia (wysokie momenty przy niskich obrotach i długie korby i duże wykorbienia) ale ich układ zasilania jest BARDZO AWARYJNY I NIE TRWAłY! mam na myśli nowoczesne diesle na common rail'u gdzie panują ciśnienia 1700bar wzwyż. pompowtryski są torszeczke trwalsze ale odchodzą do lamusa. niezajeżdżalne był pompy rotacyjne, ale to dawno temu było. ostatnie ok 96roku wg mojego info. nie wiem jak w konstrukcjach mitsu i nissana.

co do wyprzedzania... jeśli dać idiocie auto, któy bedzie wyprzedzał w niedozwolonych mejscach, np w mieście na pasach to wiadomo że to bedzie niebezpiesczne. ale to najgłupsze uzasadnienie że mocne auta są mało bezpieczne.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kleju
MitsuFanatic


Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 2408
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Opole - Milicz

PostWysłany: 2008.05.09 17:29:58    Temat postu:

Dedis napisał:
bebechy diesla są mocniejsze. czyli blok i układ korbowo-tłokowy, bo jest narażony na wyższe przeciążenia (wysokie momenty przy niskich obrotach i długie korby i duże wykorbienia) ale ich układ zasilania jest BARDZO AWARYJNY I NIE TRWAłY! mam na myśli nowoczesne diesle na common rail'u gdzie panują ciśnienia 1700bar wzwyż. pompowtryski są torszeczke trwalsze ale odchodzą do lamusa. niezajeżdżalne był pompy rotacyjne, ale to dawno temu było. ostatnie ok 96roku wg mojego info. nie wiem jak w konstrukcjach mitsu i nissana.

co do wyprzedzania... jeśli dać idiocie auto, któy bedzie wyprzedzał w niedozwolonych mejscach, np w mieście na pasach to wiadomo że to bedzie niebezpiesczne. ale to najgłupsze uzasadnienie że mocne auta są mało bezpieczne.


wiekszosc nowych diesli ma juz czesci silnika kute.

Pompowtryski wlasnie nie sa trwalsze bo jesli zalejemy paliwo gorszej jakosci to od razu "siadaja" starsze wtryski z silnikow tdi sa trwalsze. Wiem to z doswiadczenia bo czesto moj tato naprawia te silniki i te starsze konstrukcje (96-02 tdi) sa pancerne! Jesli dba sie o auto to przebiegi rzedu 600tys to norma (chodzi o wymiane filtrow zwlaszcza paliwa, oleju) Poza tym nie slyszalem zeby pompowtryski odchodzily do lamusa Rolling Eyes w autach grupy VAG caly czas sie je montuje.
Chyba ze juz sa wypierane przez piezoelektryczne wtryski...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dedis
Zwariowany COLTMANIAK ;)
Zwariowany COLTMANIAK ;)


Dołączył: 07 Sie 2007
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Chorzów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2008.05.09 18:28:27    Temat postu:

2,0 tdi które teraz wyjeżdżają z fabryki mają listwe

chodzi mi o to że pompowtryski są trwalsze od common railów


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
remix
Średni COLTMANIAK
Średni COLTMANIAK


Dołączył: 24 Maj 2007
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: 2008.05.10 12:20:35    Temat postu:

pompa rotacyjna była montowana jeszcze w 2003, potem wycofano, ze względu na normę euro IV.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kaleid
COLTMANIAK


Dołączył: 04 Maj 2008
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: 2008.05.13 14:57:51    Temat postu:

witoo napisał:
z tego co sie orientuje to diesle sa trwalsze od benzyny ( no chyba ze chodzi o benzyniaka Mitsu Very Happy )


Z tym to bywa różnie Smile Stare, nie wysilone silniki dieslowskie np Mercedesa, były faktycznie bardzo trwałe. Wspołczesne, wyżyłowane silniki TDI, już takie trwałe nie są.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
witoo
Nawiedzony COLTMANIAK ;)
Nawiedzony COLTMANIAK ;)


Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 1788
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Cieszyn

PostWysłany: 2008.05.13 15:05:10    Temat postu:

a za starymi dieslami idzie jeszcze oszczednosc Smile lejesz olej slonecznikowy z Biedronki i jezdzi Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
misiekwwl
Nawiedzony COLTMANIAK ;)
Nawiedzony COLTMANIAK ;)


Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 2340
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Wołomin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2008.05.13 15:19:06    Temat postu:

witoo napisał:
a za starymi dieslami idzie jeszcze oszczednosc Smile lejesz olej slonecznikowy z Biedronki i jezdzi Smile

tak i śmierdzi frytkami za toba Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dedis
Zwariowany COLTMANIAK ;)
Zwariowany COLTMANIAK ;)


Dołączył: 07 Sie 2007
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Chorzów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2008.05.13 17:00:43    Temat postu:

tak sie da w lato. w zimę paliwa "zastępcze" robią się za gęste i układ zasilania długo nie pociągnie. ale faktem jest że 20 lat temu diesel przepalił wszystko. teraz jest dokładnie na odwrót

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bobsley6
Zaczyna się udzielać...


Dołączył: 10 Maj 2008
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 2008.05.13 22:11:51    Temat postu:

Tak sie przyglądam wszym wypowiedziom i z pierwszej sprzeczki musze koledze Dedis przyznac racje. Benzyna ponad wszystko !!!!!!!!!! Zwłaszcza z silnikami wysoko obrotowymi. Co do rozwazan na temat diesli to moge powiedziec jedno z doświadczenia. Stare diesle niesmiertelne. Nowe diesle to czeste wymiany pomp lub pompowtryskiwaczy. Co do waszych wyścigów to duzo zalezy od tzw. "uszczelki" tzn. kierowcy. Ścigałem sie kolesiem samochodami i na dieslu i na benzynie go wyprzedzałem. Oczywiscie oba auta były te same tylko sie zamienialismy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dedis
Zwariowany COLTMANIAK ;)
Zwariowany COLTMANIAK ;)


Dołączył: 07 Sie 2007
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Chorzów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2008.05.13 22:28:57    Temat postu:

no właśnie. jeszcze kierowca musi umieć wykorzystać możliwości auta. tzn są tacy co na siłę chcą kręcić klekota po 4,5tys rpm (co jest zwykle bez sensu) i są tacy którzy w wysokoobrotowych VTECach zmieniają bieg przy 5-6tys rpm gdzie dopiero sie VTEC przełącza i powinno się cisnąć do 7-8tys rpm... trzeba jakieś pojęcie mieć.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    Zobacz poprzedni temat : Zobacz następny temat  
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum COLTMANIA.PL Strona Główna -> TECHNICZNE / SILNIK Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Regulamin