Forum COLTMANIA.PL Strona Główna

Jak wyjąć przegub ze skrzyni biegów?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum COLTMANIA.PL Strona Główna -> TECHNICZNE / SILNIK
Autor Wiadomość
Jelon
Rasowy COLTMANIAK
Rasowy COLTMANIAK


Dołączył: 27 Kwi 2007
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Ożarów Mazowiecki
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2007.05.29 13:15:11    Temat postu: Jak wyjąć przegub ze skrzyni biegów?

Czy przy demontazu skrzyni konieczne jest zdejmowanie opaski z osłony gumowej, żeby wyciągnąć przegub, czy może jest inna opcja na jego wyciągnięcie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Olek1222
Sprzedał Colta...


Dołączył: 25 Kwi 2007
Posty: 215
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Gubin k. Zielonej Góry

PostWysłany: 2007.05.29 14:08:38    Temat postu:

jak chcesz wyjac pol os ze skrzyni biegow to nic nie ruszasz z przegubem:) tylko odczepiasz pol os od strony kola i jak juz sie niczego nie trzyma to poprostu ja wyciagasz(wysowasz) ze skrzyni( gume od strony skrzyni musisz niestety odczepic z tej spinki okraglej). Po co czepiac sie przegubow:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lancerTata
Średni COLTMANIAK
Średni COLTMANIAK


Dołączył: 28 Gru 2006
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: oswiecim

PostWysłany: 2007.05.30 14:42:52    Temat postu:

generalnie w mitsu wystepuja dwa rodzaje przegubow wewnetrznych:
1 ma ksztalt walca
2 ma trzy widoczne wglebienia
1 stosowany w starszych Coltach i Lancerach a przedewszystkim z napedem 4wd posiada zabezpieczenie w formie drutu wiedz po wyciagnieciu z piasty przegobu zewnetrznego /i koncowki wieloklina/ wystarczy szarpnac i zabezpieczenie w skrzyni w formie drutu sprezynowego pusci
2 stosowane jako konstrukcja lzejsza wewnetrznie trzy rolki na lozyskach igielkowych bez koszczka
-- brak zabezpieczenia przed wysunieciem aby zdjac trzeba uzyc lyzki - brechy lub klocka drewnianego pobijanego mlotkiem z kanalu /wg manuala/ w obudowe zewnetrzna przegobu

Roznice konstrukcyjne : w wersji mocniejszej 1 element zabieraka w formie pieciu kul o srednicy ok 20mm w wersji lzejszej 1 zabierak na bazie rolek o plaszczyznie roboczej - zewnetrznie polokragle
/sferyczne/

kwestje smarne : jako praktyk zalecam stosowac polski smar grafitowy puszka na stacji CPN ok 12zl/1kg


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    Zobacz poprzedni temat : Zobacz następny temat  
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum COLTMANIA.PL Strona Główna -> TECHNICZNE / SILNIK Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Regulamin