Forum COLTMANIA.PL Strona Główna

[CJ1 1.3] Silnik podczas jazdy wylaczyl sie

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum COLTMANIA.PL Strona Główna -> TECHNICZNE / SILNIK
Autor Wiadomość
Mefi100
Szalony COLTMANIAK ;)
Szalony COLTMANIAK ;)


Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 1065
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Zabrze CITY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2008.10.20 20:04:42    Temat postu: [CJ1 1.3] Silnik podczas jazdy wylaczyl sie

Witam
Wracan dizs do domu po pracy, na prostej staram sie wyprzedzic autobus.
Nagle widze dwie czerwone kontrolki olej i akus, zut okiem na obroty naciskam gaz i nic. Wrzucilem na luz zeby zjechac na lewa po drodze dwie proby odpalenia silnika

pierwsza: Wylaczam stacyjke wlaczam swieci sie wszystko jak przy odpalaniu ale cisza rozrusznik nawet nie zajeczy

droga: podobnie jak wyzej teraz jednak rozrusznik kreci i od szczalu odpala jednak silkik pierdzi i gasnie.

Gdy zjechalem awaryjne proba odpalenia pierdzi i gasnie za drogim razem probuje dodac gazu ale efekt ten sam.
Trzecia proba nie kreci czwarta tez probuje przepchac auto w boczna uliczke na skrzyzowaniu czerwone wiec wsiadam wkurw... mnie dmuchawa, wylaczam ja i jeszcze raz probuje, silnik odpala wylaczam awaryjne zmiana swiatel i rura. Pod domem odpalam i gasze kilka razy odpala pez problemu
teraz tak
1. Aku nowy ma moze z piec dni
2. Sprawdzilem mocowanie klem trzymaja sie mocno
3. Paliwo jest Wink jakies 15-20 litrow
4. filtr paliwa wymieniany pol roku temu

male zapytanie z tydzien temu, bylem w warsztacie. Gdzie zakladac mi mial koles alarm, z pilotem i podlaczyc pod centralny. Jak chcial sprawdzic, zostawil klucze w stacyjce. Z pilota otwieral i zamykal drzwi,

Very Happy udalo sie trzy razy, znaczy zamknol otworzyl i zamknol z kluczami w srodku, i to by bylo na tyle. Zadzwonili po jakiegos kolesia, od otwierania zamkow, ale nie chcial otworzyc bez dowodu rejestracyjnego. Dlatego wiem ze taka akcja miala miejsce. Jak przyjechalem to otwarl w pol minuty, ale stacyjka byla przekrecona jak podczas jazdy. Nie wiem ile minimum poltorej max 2 godziny.
czy to moglo cos spierdzielic w autku?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawel
Średni COLTMANIAK
Średni COLTMANIAK


Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Działdowo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2008.10.20 20:52:02    Temat postu:

Teraz pytanie dotyczące kontrolek. Czy podczas jazdy zapaliła Ci się kontrolka od ładowania? Z tego postu zrozumiałem że jak wyłączyłeś dmuchawę to wszystko było ok. Może po prostu alternator padł lub jakiś kabelek się odłączył. Z tą dmuchawą to może być tak że pobierała ona energie z aku i nie było jej wystarczająco dużo do pracy silnika. No a jak alternator nie wspomaga to mogło tak właśnie być. Co do centralnego też może być coś nie tak ale na ten temat się nie wypowiadam bo po prostu się nie znam.

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mefi100
Szalony COLTMANIAK ;)
Szalony COLTMANIAK ;)


Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 1065
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Zabrze CITY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2008.10.20 22:02:45    Temat postu:

Z dmuchawa to nie koniecznie jest tak, to mogl byc przypadek i nie wiadomo. Bo jak bym tej dmuchawy, nie wylaczyl wcale nie jest powiedziane ze autko by niezapalilo. Odnosnie kontrolek, to i aku i olej swieca sie po wylaczeniu silnika . A te kontrolki swiecily tylko jak silnik zgasl przy probach odpalenia swiecila cala choinka. A po odpaleniu jakby nigdy nic bylo ciemno. Gdyby alternator padl to wydaje mi sie ze puzniej tez by niedzialal. A kontrolka ladowania juz nie swiecila.


Edit:

pawel napisał:
Teraz pytanie dotyczące kontrolek. Czy podczas jazdy zapaliła Ci się kontrolka od ładowania? Z tego postu zrozumiałem że jak wyłączyłeś dmuchawę to wszystko było ok. Może po prostu alternator padł lub jakiś kabelek się odłączył. Z tą dmuchawą to może być tak że pobierała ona energie z aku i nie było jej wystarczająco dużo do pracy silnika. No a jak alternator nie wspomaga to mogło tak właśnie być. Co do centralnego też może być coś nie tak ale na ten temat się nie wypowiadam bo po prostu się nie znam.

Zrobilem wczoraj moze powinienem sie jeszcze wstrzymac zeby sprawdzic ale pawel miales racje pasek klinowy byl za luzny i slizgal sie do tego szczelilo lozysko w alter... i chamowalo jak sprawdzilem Ladowanie podawal 11 volt wymienilem lozysko narazie jedno drogie mam zamowione.
Pawela sry za zmiane tema jak cos daj PW skasuje to i umieszcze inny watek
mam pytanie
1. Czy ktos odkrecal rolke paska na Alter.. bo ja napocilem sie przy tym jak diabli i troche ja pokiereszowalem
2. czy da sie dostac taka rolke i gdzie
3. czy spasi rolka z alter.. ze starszego modelu


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Mefi100 dnia 2008.10.22 21:43:10, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawel
Średni COLTMANIAK
Średni COLTMANIAK


Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Działdowo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2008.10.22 22:19:25    Temat postu:

Cieszę się że mogłem coś pomóc Smile. Jeżeli chodzi o alternator to zobacz czy nie będzie lepszą opcja kupno używanego na allegro.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mefi100
Szalony COLTMANIAK ;)
Szalony COLTMANIAK ;)


Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 1065
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Zabrze CITY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2008.10.23 12:18:57    Temat postu:

Nie no jedno lozysko mam juz wymienione te tylnie na drogie czekalem znaczy gosc mial sprowadzic ale.
Wedlug niego nie ma w katalogu i tu prosba czy ma ktos wymiary przedniego lozyska do alternatora w CJ1A 1.3 Wyjol bym je i zmierzyl ale auto musi jezdzic (nawal pracy) ale srobki sa miekkie i czuje ze bedzie z tym problem.

Pozatem caly czas borykam sie z piszczeniem paskow to juz trzeci jak jest napiety jak trza to rzezi jak poluzowany to piszczy i sa takie akcje jak wyzej.
Wymienie jeszcze pompe wody, i albo przeszlifuje albo gdzies kupie ta rolke z alter, bo troche ja pocharatalem jak prubowalem ja odkrecic
teraz mam jeszcze jedno pytanie jak dzis podregulowalem pasek tak by jak najmniej piszczal, przygazowalem i troche zadymilo mi sie z pod oslony paska rozrzadu. ma ktos jakies pomysly bo mnie juz rece opadaja i jak nie pomoze to szlak mnie trafi


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Mefi100 dnia 2008.10.23 12:32:42, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    Zobacz poprzedni temat : Zobacz następny temat  
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum COLTMANIA.PL Strona Główna -> TECHNICZNE / SILNIK Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Regulamin