Forum COLTMANIA.PL Strona Główna

[CJ0] swap eclips g2 2l dohc

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum COLTMANIA.PL Strona Główna -> TECHNICZNE / SILNIK
Autor Wiadomość
Maanius
Starszy COLTMANIAK
Starszy COLTMANIAK


Dołączył: 14 Mar 2008
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Gliwice

PostWysłany: 2008.09.29 23:57:02    Temat postu: [CJ0] swap eclips g2 2l dohc

Witam, po dlugiej przerwie (sesja) mam zapytanie o swap, tz jesli ktos sie zna czy mogl by mi podpowiedziec czy takie cos jak w temacie dalo by rade tzn. zamiana 1.3 na 2 , sohc na dohc, i genelranie prawie 2 razy wiecej km:] pomysl szalony troche, zgadzam sie, a jak przydzwonie to raz, no ale trudno, bedzie warto jesli bedzie lecial 250:P jak wygada kosztorys, jak szukac silnika sprawnego, co mozna samemu zrobic, jak poznac zdrowa jednostke, jesli ktos sie zna i moze jakos pomoc byl bym bardzo wdzieczny:) pozdrawiam i czekam na jakies wskazowki Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
LSA69
Sprzedał Colta...


Dołączył: 09 Sty 2008
Posty: 255
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: 2008.09.30 08:17:46    Temat postu:

Temat wałkowany, poszukaj w dziale "Tuning" , ale moim zdaniem to bez sensu, samochód będzie miał tak dociążony przód, ze jedynie będzie dobrze jeździł po prostych... chyba ze oto ci chodzi. POzdr....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
herc
100%-towy COLTMANIAK
100%-towy COLTMANIAK


Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 546
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: rawa mazowiecka

PostWysłany: 2008.09.30 10:34:21    Temat postu:

Pierwsze że do czego przykręcisz ten silnik brak mocowani.

zawieszenie nie da rady,hamulce też do wymiany.

Dużo by pisać o tym swapie na mitsumaniakach jest temat dobry w dziale colt C5X.

Znam jeden przypadek co w ca0 był swapowany taki silnik i na zakopiance urwał sie łapy do poduszek był przespawane do podłużnicy i nie wytrzymały spawy.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
śliwek
Zwariowany COLTMANIAK ;)
Zwariowany COLTMANIAK ;)


Dołączył: 12 Mar 2008
Posty: 761
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Pyrlandia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2008.09.30 10:49:29    Temat postu:

Cytat:
Dużo by pisać o tym swapie na mitsumaniakach jest temat dobry w dziale colt C5X.


temat bardzo ciekawy,jednak tam dotyczy swapa jednoski 2.0 z pierwszej generacji eclipsa do C5x w tym przypadku jak dobrze pamietam choc moze sie myle to sprawa jest prawie plug&play.

Do cao i cjo juz nie tak rózowo za duza rzeźba.
jak juz chcesz sie bawic w swap to zamien 1.3 na 1.6nie wiem jak w cjo te 90kucy smiga ale ja mam 1.6 113km i miałem okazje jechac 1.3 i roznica jest odczuwalna:)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
misiekwwl
Nawiedzony COLTMANIAK ;)
Nawiedzony COLTMANIAK ;)


Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 2340
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Wołomin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2008.09.30 10:54:50    Temat postu:

to troche szalony pomysł z tym 2.0
Może lepiej silnik od carismy GDI 125 KM silnik niewiele cięższy od 1.6
wejdzie chyba bez większej rzeźby


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
herc
100%-towy COLTMANIAK
100%-towy COLTMANIAK


Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 546
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: rawa mazowiecka

PostWysłany: 2008.09.30 11:02:54    Temat postu:

Ale to nie jest tak że się wkłada silnik i odpalasz i jedziesz.To wymaga dużo pracy,ale ja nikogo nie chce z niechęcać .

W eclipse 2g jak i 1g jest ten sam silnik 4g63 doch .w 2g był też silnik 420a silnik doge neoa .Też dwa litry.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Immortal
Starszy COLTMANIAK
Starszy COLTMANIAK


Dołączył: 23 Cze 2008
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2008.09.30 12:28:07    Temat postu:

Cytat:
w 2g był też silnik 420a silnik doge neoa .Też dwa litry.


z tym silnikiem tez nie jest za różowo, ciezko do niego czesci dostac bo to amerykanski motor, mocowania inne są z tego co wiem i ciezka elektryka


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
herc
100%-towy COLTMANIAK
100%-towy COLTMANIAK


Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 546
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: rawa mazowiecka

PostWysłany: 2008.09.30 14:16:45    Temat postu:

Ciężko dostać a co potrzeba?ihihihihiih
do tego silnika?kiedyś było ciężko a teraz caly można kupić w polsce ale do colta nie wsadzisz i tak.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mefi100
Szalony COLTMANIAK ;)
Szalony COLTMANIAK ;)


Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 1065
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Zabrze CITY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2008.09.30 15:56:38    Temat postu:

śliwek napisał:

jak juz chcesz sie bawic w swap to zamien 1.3 na 1.6nie wiem jak w cjo te 90kucy smiga ale ja mam 1.6 113km i miałem okazje jechac 1.3 i roznica jest odczuwalna:)


Eeee nie wiem ale uważam ze jeśli SWAP w wersji CJ1A to nie na 1,6 tylko 1.8 i tu trzeba się zastanowić czy się da. Chodzi oto ze się nie opłaca robić Swapa z 1.3 na 1.6. Lepiej już sprzedać auto i poszukać w wersji z silnikiem 1.6 wyjdzie tyle samo jak nie taniej. A jak Swapa to chyba 1,8 jeśli się w ogóle da.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
misiekwwl
Nawiedzony COLTMANIAK ;)
Nawiedzony COLTMANIAK ;)


Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 2340
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Wołomin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2008.09.30 18:49:09    Temat postu:

jest do sprzedania na allegro CJ 1.8 GDI 125KM
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
harpagan
Średni COLTMANIAK
Średni COLTMANIAK


Dołączył: 16 Kwi 2007
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Wawrzyszewowo

PostWysłany: 2008.10.01 08:03:26    Temat postu:

Jak wsadzac cos do CJki to 2.5 V6 z gala

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
śliwek
Zwariowany COLTMANIAK ;)
Zwariowany COLTMANIAK ;)


Dołączył: 12 Mar 2008
Posty: 761
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Pyrlandia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2008.10.01 10:33:11    Temat postu:

Cytat:
Jak wsadzac cos do CJki to 2.5 V6 z gala


i jechac tylko na wprost,bo skrecac to chetnie przy tej mocy nie bedzie:)))


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mefi100
Szalony COLTMANIAK ;)
Szalony COLTMANIAK ;)


Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 1065
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Zabrze CITY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2008.10.01 12:02:53    Temat postu:

Panowie tak powaznie to niema sesu przescigac sie w tym kto znajdzie wiekszy silnik. Wielkosc silnika (pojemnosc) to nie wszystko pamietajmy ze tym autem czeba jezdzic . Autko ktore wazy 900 Kg nie potrzebuje silnika 2,5 litra.
1.3 i jestem zadowolony nawet fakt ze brak mocy i o " BUTOWANIU" nie ma mowy. 1.6 to chyba wystarczajaca pojemnosc do normalnej spokojnej jazdy. wiec przynajmniej mnie sie wydaje ze lekkiemu autku do TUNINGU wystarczy silnki 1.8. Colcik to nie ciezka krowa tylko maly lekki samochodzik i chyba otym tez czeba pamietac


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
śliwek
Zwariowany COLTMANIAK ;)
Zwariowany COLTMANIAK ;)


Dołączył: 12 Mar 2008
Posty: 761
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Pyrlandia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2008.10.01 12:11:23    Temat postu:

do normalnej spokojnej jazdy wystarczy daewoo tico niecałe 800cm,idzie sie tym sprawnie poruszac bez mulenia;)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ictus
Szalony COLTMANIAK ;)
Szalony COLTMANIAK ;)


Dołączył: 27 Kwi 2008
Posty: 863
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Olsztyn
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2008.10.01 12:13:59    Temat postu:

Mefi100 - wszystko zalezy jak sie traktuje auto... sadzac po sprintmonitorze w twoim podpisie masz ekeonomiczne podejscie do jazdy
a co do tych ciezkich silnikow to dajcie juz w koncu z tym spokoj... jezdziliscie czyms po swapie ze wymadrzacie sie ze to wogole nie skreca...
powtarzam po raz enty ze jest wiele metod na poprawienie balansu rozlozenia masy przy okazji swapa... pozatym czy czujesz dramatyczne pogorszenie prowadzenia sie samochodu przy pustym baku w stosunku do pelnego??? przeciez to prawie 50kg mniej na tylnej osi
no i wspanialy wywod ze jak cos ma "TYLE" mocy to nie skreca... no moze i tak ale pedal gazu to nie pad od playstation i ma wiecej niz 2 polozenia


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mefi100
Szalony COLTMANIAK ;)
Szalony COLTMANIAK ;)


Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 1065
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Zabrze CITY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2008.10.01 13:14:07    Temat postu:

Ictus wynik spalania pochodzi z litrazowania ale masz racje jak mam przejechac przez miasto to wole nie butowac strajac sie za wszelka cene wyprzedzic kolejne samochody ktore itak stana obok mnie na najblizszym skrzyzowaniu Very Happy. wkoncu to ja place za to paliwo. Jednak jak sie da to cisne ile fabryka daje. majac silniczek 1,3 na pokladzie nie mam aspiracji do robienia z siebie szybkiego i wscieklego. Pozatem jestem sam zaskoczony spalaniem z drogiej jednak strony w silniku nie wymienilem jak narazie jeszcze chyba jedynie szczotek na alternatorze

Tak sie sklada ze znam w Zabrzu Mecha wlasciciela CAO z 2,0 L silnikiem SWAP a sam robil z wersji 1,6 (nie udalo mi sie naklonic go do rejestracji na forum) on sam mowi ze jest to troche za duzo silnik. Jest za ciezki w porownaniu do reszty samochodu. Auto prowadzi sie zle w zimie tragicznie.
Ktos napisal ze do spokojnej jazdy wystarczy matiz z silnikiem 800cm zgadzam sie rower tez wystarczy. 1,3 to jak napisalem troche za malo sam mysle nad SWAP-em lub wymiana auta na model z wiekszym silnikiem. Jednak czeba chyba zachowac jakis umiar i zdrowy razsadek i nie ladowac do lekkiego auta mega silnika. a jak padnie na forum temat SWAP to odnosze wrazenie ze zaczyna sie wyscig z propozycjami jak najwiekszego silnika.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ictus
Szalony COLTMANIAK ;)
Szalony COLTMANIAK ;)


Dołączył: 27 Kwi 2008
Posty: 863
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Olsztyn
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2008.10.01 16:33:55    Temat postu:

no jak sie swapuje sam silnik nie modyfikujac zawieszenia pod zwiekszona mase to nie ma co sie dziwic... slyszalem o golfie I z 1.9 TDI ktory jest dopiero konkretnym klocem w porownaniu do jednostek z jedynki... troche zabawy z doborem zawiasu na przod i smiga ladnie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mefi100
Szalony COLTMANIAK ;)
Szalony COLTMANIAK ;)


Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 1065
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Zabrze CITY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2008.10.01 19:15:55    Temat postu:

Modyfikowany byl caly samochod z zawieszeniem. Problem nie jest z "klocowatoscia" tylko z hmm jest to latajaca trumna

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kleju
MitsuFanatic


Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 2408
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Opole - Milicz

PostWysłany: 2008.10.01 20:27:49    Temat postu:

Nie bylo mnie i teraz wlasnie przeczytalem wszystkie posty Smile

W kazdym jest troche prawdy Wink Z tym skrecaniem nie ma co przesadzac Wink Kto robi swapa z glowa to wie ze wtedy kazdy element dbajacy o nasze bezpieczenstwo musi zostac wymieniony/wzmocniony. Fakt silniki w colcie sa "Aluminiowe" z eclipsa sa "zeliwne" wiec na pewno bedzie wzrost masy. Ale nie przesadzajmy ze nie da sie skrecac. Jezdzilem juz 3 autami po swapie i nie ma tragedi w prowadzeniu. JEsli amortyzacja jest dobrze dobrana, masa w miare rozplanowana mozna tym normalnie jezdzic... No wlasnie jezdzic. I tutaj sie nasuwa pytanie. Kto robi takiego swapai po co???
Jesli ktos sie pyta o koszty, prawdopodobnie nie stac go na to... Taka jest prawda...
Chyba ze chce zrobic swapa w seicento na silnik z uno turbo Very Happy
Ale w japoncach to juz sie tak nie da.
I gdzie takim autem jezdzic???? Jak ktos ma dwa auta mozna sie w to bawic. Jesli jedno i wiadomo ze bedzie rzezba to odpada. Bo wiecej czasu spedzi w warsztacie...
Co do czesci. To tylko i wylacznie potrzebne jest auto dawca. A nie tylko silnik i jaies duperele... Bo to sie okaze ze tego brakuje, to trzeba podpasowac. Nie wspomne o elektronice. Przez jeden kabelek auto moze wyladowac na zlomowisku...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
śliwek
Zwariowany COLTMANIAK ;)
Zwariowany COLTMANIAK ;)


Dołączył: 12 Mar 2008
Posty: 761
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Pyrlandia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2008.10.01 23:00:36    Temat postu:

Chętnie bym zobaczył pojedynek na jakimś kretym torze zeswapowanym 2.0na przykład Vs. np.1.6 i moim skromnym 1.6nie jest skazane na porażkę.piszecie o balansie,nie zapominajmy że uzyskując odpowiedni rozkład mas również podnosimy masę auta co będzie miało znaczący wpływ na osiągi.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maanius
Starszy COLTMANIAK
Starszy COLTMANIAK


Dołączył: 14 Mar 2008
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Gliwice

PostWysłany: 2008.10.01 23:16:30    Temat postu:

nom :] dość jasno naświetlony temat jak do nowicjusza (mnie) Smile dziękuje wszystkim za informacje, i chyba rzeczywiście Kleju ma racje, ze to nie na kieszeń studenta, który chwilowo ma troszkę więcej w kieszeni... może po prostu warto pomyśleć nad eclipsem... hym.. btw widziałem dziś tego colta co z 1.3 ma wyciągnięte około 100 km ten zielony :] i wygląda gooooodnie na żywo Very HappyVery HappyVery Happy mmmmm

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kleju
MitsuFanatic


Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 2408
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Opole - Milicz

PostWysłany: 2008.10.01 23:17:25    Temat postu:

śliwek napisał:
Chętnie bym zobaczył pojedynek na jakimś kretym torze zeswapowanym 2.0na przykład Vs. np.1.6 i moim skromnym 1.6nie jest skazane na porażkę.piszecie o balansie,nie zapominajmy że uzyskując odpowiedni rozkład mas również podnosimy masę auta co będzie miało znaczący wpływ na osiągi.


hola, hola niky tutaj nie pisze ze takie auto bedzie wykorzystywane na torze!!! Wiec porownanie takiego auta z seryjnym wywazonym autem jest pomylka, ale sadze ze spokojnie daloby rade seryjnemu autu!!! Jesli auto ma byc na tor to bezpieczniej jest je uturbic! Masa praktycznie nie wzrasta!!! Ale jeszcze raz pisze!!! Nie przesadzajcie ze colt z silnikem 4g63 bedzie jezdzil tylko na wprost! Ile moze byc ciezszy taki silnik? Wiecie moze ile, ze tak piszecie i sie sprzeczacie?? Moze wiecej konkretow? A tutaj nikt pewnie nie robil zadnego swapa, ale naczytal sie w necie roznych rzeczy i teraz teoretyzuje i "blyska" swoja wiedza. Troche powsciagliwosci prosze. Bo nie pisze sie czegos, czego sie nie sprawdzilo/doswiadczylo na wlasnej skorze. To ze ktos cos tam ten tego to zadne argumenty. Jedynie mozna sie opeierac na hipotezie...
Herc moze sie wypowiedziec jak sie prowadzi auto z takim silnikiem? Czy naprawde sie nie skreca? Rolling Eyes


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ictus
Szalony COLTMANIAK ;)
Szalony COLTMANIAK ;)


Dołączył: 27 Kwi 2008
Posty: 863
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Olsztyn
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2008.10.01 23:26:26    Temat postu:

nikt nie mowi o wozeniu betonowych bloczkow w bagazniku... samo przeniesienie akumulatora do bagaznika duzo daje... akku wazy 15kg wiec pozbycie sie go z przodu i to taki efekt jakby normalnie wozic 30kg w bagazniku

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    Zobacz poprzedni temat : Zobacz następny temat  
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum COLTMANIA.PL Strona Główna -> TECHNICZNE / SILNIK Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Regulamin