Forum COLTMANIA.PL Strona Główna

[CA1A]Problem po naprawie u mechanika

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum COLTMANIA.PL Strona Główna -> TECHNICZNE / SILNIK
Autor Wiadomość
Schabek
Młody COLTMANIAK
Młody COLTMANIAK


Dołączył: 18 Paź 2008
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Szczecin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.04.11 22:04:33    Temat postu: [CA1A]Problem po naprawie u mechanika

Witam, mam poważny problem... Postanowiłem zrobić swojego colcika z silnikiem 1,3 12V 94 rocznik. Mainowicie kazałem mechanikowi wymienić piersienie i uszczelniacze bo autko dymiło , brało olej. Teraz po naprawie mechanik nie wie ( a tym bardziej ja)czemu autko nie ma wogole mocy. Colt zachowuje sie jak by był zamulony, głośno silnik chodzi, dalej dymi na biało z ukł wydechowego, temperatura silnika osiaga prawidłowy stan duzo za szybko niz powinna, włacza sie przez to co chwile wentylator by ostudzić silnik. Powiem szczerze że mechanik do dumpy, powiedział ze mieszanka jest zła i trzeba ja wyregulowac. Dla mnie to bujda i myśle czy może źle nie ustawił rozrzadu, może złe ciśnienie jest na tłokach sam nie wiem, serio potrzebuje waszej pomocy, z góry bede wdzieczny za jakakolwiek pomoc.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rafamalk
GTi power


Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 3863
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Olsztyn
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.04.11 22:07:43    Temat postu:

Masz jakiś paragon czy coś za naprawę? Bo to mi się kwalifikuje na reklamację...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Schabek
Młody COLTMANIAK
Młody COLTMANIAK


Dołączył: 18 Paź 2008
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Szczecin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.04.11 22:12:47    Temat postu:

No wiem i bede go ścigał ale powiem tak, polecił mi tego mechanika znajomy który robił u niego nie jedno auto, wiec zgodziłem sie żeby zrobil moje (jako że sam widziałem ze mechanik ma japonczyka pomyslałem ze bedzie ok).No i wymienił orócz pierscieni i uszczelniczy, świece, 3 uszczelki tj, głowicy, kopuły i miski olejowej, ale co do ustawienia prawidłowej pracy silnika chyba troche mu nie wyszlo;/ macie jakies obiekcje?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Schabek dnia 2009.04.11 22:13:11, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mefi100
Szalony COLTMANIAK ;)
Szalony COLTMANIAK ;)


Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 1065
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Zabrze CITY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.04.11 22:42:32    Temat postu:

Sprawdz sprezanie, Sprawdz czy jest odpowietrzony uklad chlodzenia, Jak dla mnie zle ustawiony rozrzad. Milem podobnie u siebie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kleju
MitsuFanatic


Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 2408
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Opole - Milicz

PostWysłany: 2009.04.12 00:10:43    Temat postu:

Może być rozrząd źle ustawiony jeśli auto zamula. Auto dymi na kolor biały gdzieś pobiera płyn chłodzący. I co za tym idzie będzie się grzał. I znowu będzie trzeba rozbierać głowicę i zobaczyć czy nie ma gdzieś wżerów którędy woda dostaję się do komory spalania. Co kwalifikuję się do spawania i planowania głowicy.
Z ustawieniem mieszanki to bujda. To nie motorynka Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kondzio
Starszy COLTMANIAK
Starszy COLTMANIAK


Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Czechowice-Dziedzice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.04.12 01:24:03    Temat postu:

Kleju podsumował Smile słuchaj go bo mądrze prawi a sam ostatnio też podobne naprawy przeżyłem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Schabek
Młody COLTMANIAK
Młody COLTMANIAK


Dołączył: 18 Paź 2008
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Szczecin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.04.12 05:51:06    Temat postu:

Wielkie dzieki za wasze sugestie i odpowiedzi. We wtorek auto stawiam do pewnego mechanika, ktory z pewnością podzieli wasze uwagi, boli mnie fakt ze dałem sie wrobic jak frajer jakiemus gownianemu fachowcowi;/ Przestrzegam w takim razie innych by nie podejmowali pochopnie decyzji w zostawianiu auta nowopoznanym mechanikom;/ dół...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kleju
MitsuFanatic


Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 2408
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Opole - Milicz

PostWysłany: 2009.04.12 14:01:18    Temat postu:

Schabek napisał:
Wielkie dzieki za wasze sugestie i odpowiedzi. We wtorek auto stawiam do pewnego mechanika, ktory z pewnością podzieli wasze uwagi, boli mnie fakt ze dałem sie wrobic jak frajer jakiemus gownianemu fachowcowi;/ Przestrzegam w takim razie innych by nie podejmowali pochopnie decyzji w zostawianiu auta nowopoznanym mechanikom;/ dół...


Tylko że ja bym nie odpuszczał temu "mechanikowi" niech naprawi to do końca albo niech oddaje kase. Jeśli nie masz paragonu/faktury i tak przysługuję Ci prawo reklamacji (rękojmia) Najlepiej zadzwoń do Rzecznika Praw Konsumenta jest w każdym większym mieście. I już wszystko będziesz wiedział na 100%.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Schabek
Młody COLTMANIAK
Młody COLTMANIAK


Dołączył: 18 Paź 2008
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Szczecin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.05.11 07:51:34    Temat postu:

witam. Mechanik który zaczął naprawe zwiał mi do norwegii... Coż postanowiłem oddać auto do Perfect service, jak wczoraj wywnioskowałem sa rownie do bani co tamten. 3 tyg mi auto trzymali skasowali groba forse i nic do końca nie zrobili. Mianowicie, auto jak sie szybko zagrzewało tak i nadal to robi sam w końcu wczoraj zaczałem to sprawdzać i zastanawia mnie jedno: Czemu w zbiorniczku wyrównawczym jest max zimna woda gdy silnik jest na maxa gorący, przewody od chłodnicy do silnika rownież gorące i chyba w nich wogole nie ma wody. wyglada na to że wogole nie ma cyrkulacji wody przez silnik, dlatego także wiatrak załącza sie co chwile. W takim wypadku czy to może być pompa wody, ktora przed oddaniem działąła jak nalezy?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majorkca
Rasowy COLTMANIAK
Rasowy COLTMANIAK


Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 267
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: 2009.05.11 09:17:09    Temat postu:

hm sprawdz tak jak dla mnie dymienie na bialo jeszcze nie jest oznaka uszczelki (rano jeszcze sa przymrozki lekkie itp)tak samo jak syzbkie nagrzewanie ( mi tez auto szybko nabiera temperatury a to dlatego ze mam nowy w 100% sprawny termostat na starym grzal sie duzo dlozej ) zrob tak na wylaczonym silnku odkrec korek chlodnicy(powinienes miec po brzegi chociaz jak bedzie mniej to sie tez nic nie stanie bo jak bedzie mial malo powinien pobrac z wyrownawczego) i scisnij dolny przewod od chlodnicy powinienes zobaczyc i uslyszec plyn nastepnie zapla silnik niech sobie pochodzi otworz zbiorniczek wyrownawczy jezeli pokaza ci sie babelki to wtedy jest problem bo gdzies do ukladu dostaje sie powietrze.... i to moze byc objaw uszczelki badz glowicy.... jezeli babelki sie nie pokazuja a auto jest zamulone itp jeszczemozesz na cieplym silniku sprawdzic czy dolny przewod (jest goroacy ale z tego co piszesz to jest ) to sprawdz czy go mozesz zgniesc rekami jezeli nie to sie robi cisnienie w ukladzie ... i oznacza to to samo co babelki w wyrownawczym...jezeli nie masz tego co napisalem to tak jak koledzy pisza moze byc przyczyna przestawiony rozrzad i no .... ale nie wiem czy c1 ma kompa bo ja mialem podobny obiaw chodzi o zmulenie auta i palenie gdy wziolem od mechanika i zapomnialem mu powiedziec o zaprogramowaniu kompa i na poczatku mialem mieszane uczucia podjechalem do domu odczekalem pare godzin zeby wystygl odpiolem klemy od nowa progr kompa i auto cud malina Very Happy

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez majorkca dnia 2009.05.11 11:00:13, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Schabek
Młody COLTMANIAK
Młody COLTMANIAK


Dołączył: 18 Paź 2008
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Szczecin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.05.11 10:15:34    Temat postu:

ok zrobie jak piszesz. Mysle o tym czy moze uklad chłodzenia nie jest zapowietrzony. Powiem Ci że termostat juz jakis czas temu wymieniłem, ogolnie czuje ze on jest dobry bo trzyma stan temperatury (na środku wskazówka. Powiem tak 300 m przejade auto chwila jest gorące, odpale autko na jałowym (tj nie jade auto duzo wolniej oj bardzo długo sie nagrzewa).
Druga sprawa, durny mechanik wymienił mi pierscienie, uszczelniacze, wymieniłem uszczelke pod głowicą, uszczelke kopuły i miski olejowej, do tego świece zapłonowe i to cos od kolektora zsacego (nie pamietam nazwy). Glupek nie ustawił rozrzadu i zle ustawił zawory gdy skladał silnik, pojechałem do mojego znajomego ktory pracuje w zakładzie gdzie szef jest debilem...ale o tym zaraz ustawił rozrzad, zawory itp. (auto bylo wczesniej tak zamulone ze nie mogłem na 2 podjechac pod gorke teraz tez jest ale mniej bo jakos daje rade) kolejna sprawa jaka wyszla. To okazało sie ze moj colt wogole mnial wyjetą sonde lambda (gdy go kupilem koles wymienił w nim wydech na sportowy mechanicy tacy dobrzy że nie zrobili tulejki na sonde i wogole jej nie wsadzili za kolektor). Chyba to wszystko co do tej pory odkryłem w tym autku. Szczerze mam pecha bo trafiam do samych nedznych mechaników. U tych co kazałem im ust rozdzad, zawory spr cisnienie na tłokach skasowali mnie razem z montażem sondy (ktorą sam im dałem bo wczesniej juz kupiłem) ZABULIŁEM 500 ZL!!
Po krotce moja historia.
Ostatnie pyt, czy samo wyjecie klem to działa na kompa jak jego ustawienie czy przypadkiem jak mi wiadomo bylo do tej pory to był sam reset kompa?

P.S. zapomnialem dodać zalałem 10l paliwa przejechałem na nim 60km i juz mam rezerwe baku, mysle że to wina zamulenia...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Schabek dnia 2009.05.11 10:18:58, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rafamalk
GTi power


Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 3863
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Olsztyn
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.05.11 10:34:25    Temat postu:

Dopisz tego gościa tutaj: http://www.coltmania.fora.pl/potrzebny-specjalista-zawodowiec,76/lista-mechanikow-blacharzy-elektornikow-ktorych-odradzamy,7279.html

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majorkca
Rasowy COLTMANIAK
Rasowy COLTMANIAK


Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 267
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: 2009.05.11 10:55:08    Temat postu:

samo wyjecie resetuje kompa puzniej na zimnym odpalasz i czekasz bez dodawania gazu az sie nagrzeje i wlaczy sie wentylator (ja zawsze czekam na 2 ) hm a jeszcze pytanie czy tamten mechanik przy wym uszczelki planowal glowcie czy nie ?a co do temperatury to rzeczywiscie 300 m i goracy moj to powiedzmy po okolo 1,5 km osiaga polowke

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez majorkca dnia 2009.05.11 11:02:17, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Schabek
Młody COLTMANIAK
Młody COLTMANIAK


Dołączył: 18 Paź 2008
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Szczecin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.05.11 11:41:35    Temat postu:

wlasnie sposciłem wode z chłodnicy, zalałem ja ponownie, odpaliłem silnik i zacząlem sie zastanawiać czemu mi woda z gornego korka spierdziela a nie trafia do wyrównawczego? dodałem gazu poziom wody opadł w chłodnicy. zostawiłem na jałowym poziom wody sie podniósł i ucieka powyzej korka jak myslisz majorkca tak powinno być? Mi sie wydaje ze nie? A bombelki to sam nie wiem, wiem tylko tyle ze auto odpaliłem poczekałem 2 min i miałem tak gorace przewody ze mogłem sobie rece popalić;/
Aha co do planowqania no własnie chyba zaden z mechaników o tym nie pomyślał;/ zastanawiam sie własnie czy tego nie kazać tym frajerom zrobić za to że kurde nic do tej pory nie zrobili, naiwny ze mnie gośc... ze dałem sie tak zrobić (nawet juz kumplowi ktory kiedys robił Ci auto nie można zaufać)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Schabek dnia 2009.05.11 11:43:31, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majorkca
Rasowy COLTMANIAK
Rasowy COLTMANIAK


Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 267
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: 2009.05.11 12:16:29    Temat postu:

hm jezeli dobrze rozumiem to gdy odkrecisz korek i odpalisz samochod to ci wylewa plyn chlodniczy ? jezeli tak to na 90% uszczelka pod glowica jezeli nie splanowali glowicy to uszczelka "nie siadla" dobrze i no jeszcze jezeli masz czas i z 60 zl to podjedz niech ci zmierza cisnienie na cylind i w ukladzie chlodzenia pozdrofka i jedz na reklamacje albo cus .... a ze przewody sa ciepele (oba i gorny i dolny to nie jest zly objaw ale jezeli sa zbyt goracepo 2 min to cos jest nie tak ja swoj dolny moge po 20 minutach na postoju scisnac i sie nie poparze fakt jest cieply nawet b cieply ale nie tak zeby sie poparzyc )

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez majorkca dnia 2009.05.11 12:55:16, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Schabek
Młody COLTMANIAK
Młody COLTMANIAK


Dołączył: 18 Paź 2008
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Szczecin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.05.11 12:37:38    Temat postu:

no wlasnie sprostuje bo zrobilem jak mi napisales tj. odlaczylem klemy na zimny silniku i zrobilem restarta compa. Jestem Ci wdzieczny za posty, za informacje, powiem tak: Jade dosłownie zaraz rozpierdzielic cały ten warsztat i tego całego bosa, bo skoro zwykly szarak taki jak ja chociazby moze przy pomocy zdolnych coltmaniaków w miare dojsc do jakiegos problemu, to czemu jego zdolni młodzi mechanicy nic kuźwa nie potrafią. Najlepsze jest to ze dałem powiedziałem co jest i o tym ze chyba głowica do planowania bo inny idiota tego nie zrobił a tu do kolejnego przyjechałem i to samo nie no paranoja jakas... Dzieki wielkie serio za kazda informacje, pozdrawiam i napisze jak mam nadzieje bedzie po wszystkim.
P.s mowisz cisnienie na cylindrach spoko powiem im o tym ciekawe czy wogole bedą wiedziec co to jest;-)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Schabek dnia 2009.05.11 12:37:54, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majorkca
Rasowy COLTMANIAK
Rasowy COLTMANIAK


Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 267
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: 2009.05.11 12:50:53    Temat postu:

jeszcze powiem tak nie chcac cie martwic jadlem teraz obiad i tak myslalem o tym i jeszcze moze to byc przyczna (oby nie ) peknietej głowicy Sad (gosc jak ci dokrecał mogl za bardzo ja docisnac i pekla taka moja pierwsza mysl ) moze to byc mikroskopijne pekniecie (mam znajomego mechanika i kiedys mi o tym mowil jak ja robilem uszczelke przy swoim i pytalem czy przyp ja nie mam peknietej to sie mnie zpaytal czy moge autem osignac jakies normlane predkosci itp powiedzialem mu wtedy ze spokojnie ponad 140 moge jechac to stwierdzil ze napewno to nie jest glowica a z tego co ty piszesz masz straszne problemy zeby na 2 pod gore wyjechac ) ale wracajac do pekniecia moze byc mikroskopijne ale gdy silnik sie robi cieply (rozszerzalnosc cieplna ) pekniecie sie powieksza napewno bez sprawdzenia cisnienia na cylindrach nic sie nie dowiemy ale napewno jestcos nie tak i reklamacja sie nalezy !!! trzymam kciuki ze to nie jest peknieta glowica aha jak bede ci planowac glowice to po planowaniu niech zrobia probe cinienieowa(chyba tak to sie nazywa) i mam nadzieje ze maja sprzet do planowania glowicy a nie beda tego robic "profesjnalnymi sposobami) i jestem ciekaw jaki maja sprzed do mierzeina cisnienia na cyl jak maja dokrecany to dobrze a jak dociskany to o tylek taki rozbic ...

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez majorkca dnia 2009.05.11 12:58:34, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Schabek
Młody COLTMANIAK
Młody COLTMANIAK


Dołączył: 18 Paź 2008
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Szczecin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.05.11 19:19:32    Temat postu:

dzieki Ci kolego serdeczne za wszystkie wskazówki, naprawde fajnie że tak cie to zainteresowało itp. Jezdziłem dzisiaj do 2 innych mechaników, jeden powiedział ze wogole nie podjąłby sie zrobenia tego silnicza( przez to ze ktoś inny go robił), drugi natomiast powiedział mi ze jak chce zaoszczedzic pieniedzy i nerwow to lepiej bym kupił drugi silnik;( Cisnienie na tłokach 6 bara (na 10B jest optimum) wina cisnienia definitywnie. zchrzaniłem na całego ze swoim coltem i teraz nic tylko zbierac na jakis sprawny silnik chyba mi pozostaje. dlatego jak ktos by miał jakis 1,3 lub 1,6 w jakosciowo dobrym stanie niech napisze...poda cene ja i tak jestem już tym wszystkim zmeczony...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majorkca
Rasowy COLTMANIAK
Rasowy COLTMANIAK


Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 267
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: 2009.05.11 19:48:01    Temat postu:

hm no to jednak jest peknieta glowica Sad dopadlbym tego poprzedniego mechanika i kazla mu placic a teraz to rzeczywiscie jedyna sensowna opcja to kupic 2 silnik a silniki 1.3 i 1.6 nie sa drogie mysle ze przy swapie na 1.6 to w 1000 zł powinienes sie zmiescic daj ogloszenie tutaj duzo osob handluje czesciami itp

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klatwa7
100%-towy COLTMANIAK
100%-towy COLTMANIAK


Dołączył: 10 Kwi 2008
Posty: 563
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Olsztyn
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.05.12 10:03:52    Temat postu:

słuchaj kolego szkoda ze jestes az ze szczecina bys przyjechal do mnie i bysmy to sprawdzili na glanc by bylo jasne

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Schabek
Młody COLTMANIAK
Młody COLTMANIAK


Dołączył: 18 Paź 2008
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Szczecin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.05.17 21:14:20    Temat postu:

słuchaj kolego szkoda ze jestes az ze szczecina bys przyjechal do mnie i bysmy to sprawdzili na glanc by bylo jasne

Ehh szczerze zastanawiałem sie nad tym czy ktorys z was by wlasnie nie chcial spojrzec na ten silnik. Do olszyna troche km jest, moze jak bym zatankował do pelna to bym dojechal ale boje sie czy autko taka probe może przeżyc... choc kuszaca to propozycja;)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    Zobacz poprzedni temat : Zobacz następny temat  
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum COLTMANIA.PL Strona Główna -> TECHNICZNE / SILNIK Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Regulamin