Autor |
Wiadomość |
whisky6666
Młody COLTMANIAK
Dołączył: 28 Kwi 2009
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Rogoźnik Płeć:
|
Wysłany: 2009.05.06 19:21:51 Temat postu: [CA0 1.6] Silnik gaśnie podczas jazdy!!! |
|
|
witam,
od wczoraj mam problem z silnikiem, jak narazie auto mi zgasło 3 razy na drodze, łacznie pokonałem moze z 60 km. wczoraj 1 raz i dzis 2 razy gdy wracałem z pracy podczas deszczu. Później normalnie odpala jakby nic sie nie stało. Martwie sie i niewiem o co chodzi. I dodam ze kiedy to sie działo auto jezdziło na gazie. Pewnie powiecie zebym przełączył na benzyne i jezdził dopuki nie zgaśnie, ale na benzyne nie wyrobie, bo moze sie okazac ze gasnie nieregularnie, niezaleznie od kilometrów.wiec jak ktos ma jakis pomosł to prosze o wypowiedz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
rafamalk
GTi power
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 3863
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Olsztyn Płeć:
|
|
Powrót do góry |
|
|
misiekwwl
Nawiedzony COLTMANIAK ;)
Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 2340
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Wołomin Płeć:
|
Wysłany: 2009.05.06 20:02:20 Temat postu: |
|
|
a ja bym obstawiał kopułke
znzczy sparciała uszczelka od kopułki bądź pęknięta kopułka dostaje sie woda i gaśnie ;)miełem tak w swoim CA0
dostał troche wody z kałuży i kaput czekałem 5 minut i i odpalał
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
whisky6666
Młody COLTMANIAK
Dołączył: 28 Kwi 2009
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Rogoźnik Płeć:
|
Wysłany: 2009.05.06 21:00:39 Temat postu: |
|
|
wkurzony tą całą sytuacją musiałęm isc dogłebnie zobaczyc auto i znalezdzc przyczyne. Moze dokładnej przyczyn nie nalazłem ale wiem wiecej jak to wygląda kiedy gasnie. woda w tym przypadku mam chyba najmniejsze znaczenie ponewaz wygląda to nastepująco: gdy wchodze na obroty rzedu 4-5-6 tys obrotów i nagle spuszczam gaz zeby np zmienic bieg, obroty spadają gwałtownie i na samym początku nie ustawiają sie na poziomie ok. 1000ob/min tylko schodzą jeszcze nizej na obroty koło 400obr/min wtedy auto z ledwoscią potrafi wzbic sie na obroty rzędu 1000 na min. i w tym krytycznym momencie niekiedy silnik nie potrafi dociągnąc wyzej obrotów, gaśnie. ale dlaczego? dlaczego odrazu po puszczeniu gazu z wys obrotów nie schodzi na te domyslne 1000obr?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
misiekwwl
Nawiedzony COLTMANIAK ;)
Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 2340
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Wołomin Płeć:
|
Wysłany: 2009.05.06 21:42:03 Temat postu: Re: [CA0 1.6] Silnik gaśnie podczas jazdy!!! |
|
|
whisky6666 napisał: | witam,
gdy wracałem z pracy podczas deszczu. Później normalnie odpala jakby nic sie nie stało. . |
Tym sie sugerowałem
silniczek krokowy odpowiada za wolne obroty to może to jego wina ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
whisky6666
Młody COLTMANIAK
Dołączył: 28 Kwi 2009
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Rogoźnik Płeć:
|
Wysłany: 2009.05.06 21:51:38 Temat postu: |
|
|
tez tak myslałem tylko czy da sie go wyregulowac we własnym zakresie? bo niechce jechac do servisu z taką pierdołą. gorzej jak sie okaze ze to nie tylko silniczek i ze bedzie jeszcze gorzej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
śliwek
Zwariowany COLTMANIAK ;)
Dołączył: 12 Mar 2008
Posty: 761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Pyrlandia Płeć:
|
Wysłany: 2009.05.07 07:35:44 Temat postu: |
|
|
podłacz sie pod kompa dioda,cos mi swita ze wymruga 55,bład tps jak dobrze pamietam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawel
Średni COLTMANIAK
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Działdowo Płeć:
|
Wysłany: 2009.05.07 19:57:55 Temat postu: |
|
|
A tak podczas jazdy spadają te obroty? Spróbuj na postoju dodać gazu na te 5 tyś i zobacz co się będzie działo jak zaczną spadać. Jeżeli będzie oki to tu pytanie: czy masz podłaczony dolot bezpośrednio z zewnątrz czy masz jakąś zaślepkę czy może dostaje powietrze z pod maski? Możliwe że podczas jazdy powietrze z dolotu gasi silnik. Tak jest przy LPG. Dlatego gazownicy robią zaślepki lub zmieniają dolot aby silnik pobierał powietrze z pod maski.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
whisky6666
Młody COLTMANIAK
Dołączył: 28 Kwi 2009
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Rogoźnik Płeć:
|
Wysłany: 2009.05.07 21:50:12 Temat postu: |
|
|
pawel napisał: | A tak podczas jazdy spadają te obroty? Spróbuj na postoju dodać gazu na te 5 tyś i zobacz co się będzie działo jak zaczną spadać. Jeżeli będzie oki to tu pytanie: czy masz podłaczony dolot bezpośrednio z zewnątrz czy masz jakąś zaślepkę czy może dostaje powietrze z pod maski? Możliwe że podczas jazdy powietrze z dolotu gasi silnik. Tak jest przy LPG. Dlatego gazownicy robią zaślepki lub zmieniają dolot aby silnik pobierał powietrze z pod maski. |
Wiesz co, dolotu zadnego niemam ale nie dodałem tego wczesniej ale mam filtr stozkowy, w dodatku jest lekko uszkodzony poniewaz jest dziura .
Odkryłem znów nową rzecz, gasnie ale na niedawno odpalonym silniku, dzis po rozgrzaniu silnika przełączyłem na gaz i gasł, pomimo ze czujnik temperatury był juz na srodku (czyli temperatura normalna), ale po przejechaniu klku kilometrów wszystko działało juz dobrze.
Niewiem o co w tym chodzi wiec wymienie filtr(równiez stozkowy) i pojade na przeglad gazu. jak to nie pomoze to dopiero zaczne kąbinowac.
A czy wogole ktos moze sie wypowiedziec o tym filtrze?
[link widoczny dla zalogowanych]
Bo jak by na to nie patrzec to własnie mam taki :>
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawel
Średni COLTMANIAK
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Działdowo Płeć:
|
Wysłany: 2009.05.09 22:08:49 Temat postu: |
|
|
Czyli jak masz filtr stożkowy to mogą być problemy z dolotem. Coś tam napewno się pozmieniało. Jedz do gazownika on napewno coś doradzi. najlepiej wywal ten filtr:)
Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
whisky6666
Młody COLTMANIAK
Dołączył: 28 Kwi 2009
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Rogoźnik Płeć:
|
Wysłany: 2009.05.10 14:00:52 Temat postu: |
|
|
Filtr wymieniony równiez na stozek ale tym razem troche mniejszy i odziwo problem znikł - przynajmniej tymczasowo. Mozliwe ze dostawał za duzo powietrza. Nawet bez regulacji jezdzi tak jak sie nalezy. Ale na wszelki wypadek pojade na tą regulacje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
krystian22
Zaczyna się udzielać...
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: nisko woj.podk. Płeć:
|
Wysłany: 2009.05.22 13:00:44 Temat postu: |
|
|
Witam od wczoraj zauwazylem ten sam problem w moim colciku np. dojezdzam do przejscia dla pieszych albo do skrzyzowania wrzucam na luz i obroty spadaja ponizej 1tys i co zwiazku z tym idzie silnik gasnie poprzedzajac ten fakt dochodze do 4-5 tys obrotow . w drodze powrotnej staralem sie go ciagnac do max 3tys i pozniej juz niegasl ale to tez moze byc kwestia ze byl silnik bardziej rozgrzany...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
whisky6666
Młody COLTMANIAK
Dołączył: 28 Kwi 2009
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Rogoźnik Płeć:
|
Wysłany: 2009.05.24 14:43:04 Temat postu: |
|
|
u mnie to sie działo na chłodnym silniku im cieplejszy tym zjawisko mniej występowało. Wydaje mi się ze w moim przypadku pomogła wymiana filtra powietrza(możliwe ze dostawał zbyt dużo powietrza i go muliło). Idąc tym tropem możesz sprawdzić filtr czy wszystko jest ok ewentualnie dolot czy niema jakieś dziury.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
seett
Zaczyna się udzielać...
Dołączył: 31 Mar 2009
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Łódź Płeć:
|
Wysłany: 2009.06.24 17:39:53 Temat postu: |
|
|
Witam w moim C52A taka sama sytuacja, a mianowicie od jakiegoś czasu auto gaśnie podczas jazdy na gazie na zimnym silniku, później jest już ok.
Na benzynie nie ma problemu, niezależnie od temperatury silnika, a na gazie przy zimnym przez pierwsze dwa, trzy skrzyżowania potrafi się zadławic na luzie, podczas nagłego hamowania, bądź redukcji biegów - obroty spadaja i kaplica Filtr wymieniłem na taki jak był poprzednio(typowy katalogowy) - nie pomogło. Co do sprawy dławienia powietrzem, dolotu, zaślepki (kompletnie nie znam sie na tych sprawach) - od strony nadkola pod puszką z bezpiecznikami jest "goły" otwór w obudowie od filtra, prowizorycznie, dziwnie zastawiony kawałkiem tekturki czy tam powino coś być? czy też ten patent miał zapewnić wlot odpowiedniej ilości powietrza z pod maski i do tego czasu (około rok) się to sprawdzało?
co robić?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez seett dnia 2009.06.24 17:44:18, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|