Forum COLTMANIA.PL Strona Główna

|C51A| Stuki w silniku

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum COLTMANIA.PL Strona Główna -> TECHNICZNE / SILNIK
Autor Wiadomość
pawel
Średni COLTMANIAK
Średni COLTMANIAK


Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Działdowo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2008.10.19 15:14:15    Temat postu: |C51A| Stuki w silniku

Witam Niedawno uszczelniałem silnik. Po remoncie przez 1000km oszczędzałem silnik tak żeby wszystko się ułożyło. Wszystko było oki aż do tej pory. W silniku słychać delikatne stukanie a w miarę nagrzania jest bardziej intensywne. Czy to mogą być zawory. Wydaje mi się że słychać właśnie jeden i jest to bardzo głośna praca. Silnik też niezbyt równo pracuje. Nie jestem pewien czy nawet na jednym cylindrze. Co to może oznaczać??? Do mechanika oddaje w poniedziałek. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
docencik
Starszy COLTMANIAK
Starszy COLTMANIAK


Dołączył: 01 Kwi 2007
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Poznań

PostWysłany: 2008.10.19 15:22:52    Temat postu:

Najpierw radzę wyregulować luzów zaworowych

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawel
Średni COLTMANIAK
Średni COLTMANIAK


Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Działdowo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2008.10.19 15:27:43    Temat postu:

Zawory były regulowane zaraz po założeniu głowicy. Jest możliwość że się rozregulowały?? Wymieniane były również uszczelniacze zaworowe. Może się ułożyły i to spowodowało że zaczął tak sie zachowywać.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
docencik
Starszy COLTMANIAK
Starszy COLTMANIAK


Dołączył: 01 Kwi 2007
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Poznań

PostWysłany: 2008.10.19 18:53:32    Temat postu:

Wszystko musi się ułożyć. Najlepiej sprawdzić poprawność regulacji, mogły się ułożyć i trzeba znowu wyregulować

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawel
Średni COLTMANIAK
Średni COLTMANIAK


Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Działdowo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2008.10.19 20:01:02    Temat postu:

Właśnie słyszałem że po jakimś czasie będzie taka konieczność regulacji zaworów. Szkoda tylko że mechanik mnie o tym nie powiadomił. No trudno. Dzięki za rade. A może jeszcze ktoś się orientuje w sytuacji???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bogna
Średni COLTMANIAK
Średni COLTMANIAK


Dołączył: 05 Kwi 2008
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Piła
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 2008.10.20 08:06:40    Temat postu:

Nie martw się to naturalny objaw .
Też wymieniałam niedawno dwa zawory i uszczelniacze . Na poczatku słychac charakterystyczny stukot potem one sie same "układaja " i stopniowo milkną.(U mnie stukał zawsze jeden) Po jakis 500 -1000 km należy wyregulowac luzy i zmienić olej .W tym oleju moga się znajdowac drobne opiłki metali. Dziwie się że mechanik nic nie powiedział .To trochę żle o nim świadczy.


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez Bogna dnia 2008.10.20 08:08:32, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawel
Średni COLTMANIAK
Średni COLTMANIAK


Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Działdowo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2008.10.20 13:23:20    Temat postu:

No właśnie ale ja nie wymieniałem zaworów i przez 1000km było wszystko oki. Samochód już stoi u mechanika. Na pierwszy rzut oka trzeba jeszcze raz wyregulować zawory i będzie dobrze. Przyznam że dziś już było lepiej ale to jeszcze nie ta praca silnika. Ja z kolei jestem bardzo pedantyczny i musi wszystko być na tip top. Tym bardziej że lubię ten samochód Smile Co do mechanika to jeżdżę już do niego 3 lata i jest naprawdę dobry. Inni z kolei nawet nie chcą się zabrać do tego samochodu. Ciężko jest o dobrego i taniego fachowca. No i jak każdy człowiek może się pomylić i on. tak więc nadal będę się serwisował u niego. Dzięki i pozdrawiam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    Zobacz poprzedni temat : Zobacz następny temat  
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum COLTMANIA.PL Strona Główna -> TECHNICZNE / SILNIK Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Regulamin