Forum COLTMANIA.PL Strona Główna

[C51A 1.3]Obroty spadaja do 0 na gazie

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum COLTMANIA.PL Strona Główna -> TECHNICZNE / SILNIK
Autor Wiadomość
guzer
Młody COLTMANIAK
Młody COLTMANIAK


Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/7
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: 2008.10.31 10:43:43    Temat postu: [C51A 1.3]Obroty spadaja do 0 na gazie

Witam

Mam lekki problem odnosie gazu, gdy odpalam silnik jest wszystko ok gdy ssanie mi sie wylancza nie trzyma mi obrotow i obroty spadaja do 0 dopuki silnik sie nie zagrzeje, silnik nie gasnie. Czym to moze byc spowodowane? reduktorem gazu ?
Autko zakupilem niedawno od znajomego wlasnie on mi powiedzial ze reduktor do wymiany ze tak mu powiedzili na regulacji jednak zastawnawiam sie czy to napewno to
a po 2 czy nie pali mi za duzo ? 9.5-10 przy normalnej jezdzie, czyli nie zaagresywnej

na benzynie jest wszystko ok

silnik 1.3 rok produkjci 91

pozdro



proszę o zakładanie tematów zgodnie z TUTORIALEM: -> http://www.coltmania.fora.pl/zasady-forum-pomysly-pytania-i-inne-kwestie-organizacyjne,18/tutorial-jak-dobrze-napisac-posta-w-dziale-technicznym,3233.html
OSTATNI RAZ BEZ OSTRZEŻENIA
pawela


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawel
Średni COLTMANIAK
Średni COLTMANIAK


Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Działdowo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2008.10.31 23:28:28    Temat postu:

Witam. W tych modelach właśnie tak jest. Musi być odpowiednio dogrzany żeby równo i płynnie pracować. A zapewne masz C51A na gażniku? Ale że obroty spadają do zera i silnik gaśnie to już trochę nie tak. Powinien trochę nierówno pracować ale nie powinien zgasnąć. No może reduktor już jest padnięty. Spróbuj sam sobie podregulować. Rozgrzej silnik do temp. pracy i pokręć pokrętłem przy reduktorze. Ustaw no słuch obroty. Jest to gażnik wiec nie potrzeba zbytniego sprzętu i wiedzy. Nie dotykaj tylko pokrętła na rurce miedzy red. a mikserem. Ja miałem tak że po odpaleniu silnik dostawał tak ogromną dawkę gazu, że po prostu gasł. Reduktor był czyszczony. Pomogło tylko na jakieś 2 miesiące. Teraz mam nowy i smigam już ponad rok bez żadnych problemów. Proponuję jednak wymianę reduktora i wszystkie dolegliwości ustąpią. Koszt ok 250zł. Co do spalania to pali bardzo dobrze. Mi pali min. 10l. Oczywiście biorąc pod uwagę że zapalam go na gazie. W trasie pali 7-8l a nogę mam dość ciężką. Pozdrawiam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
herc
100%-towy COLTMANIAK
100%-towy COLTMANIAK


Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 546
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: rawa mazowiecka

PostWysłany: 2008.11.01 09:38:28    Temat postu:

To nie jest reduktor tylko parownik.

Często jest tak że wystarczy regulacja i będzie wszystko ok.

A zapytam czy filterek od gazu wymieniasz ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawel
Średni COLTMANIAK
Średni COLTMANIAK


Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Działdowo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2008.11.01 19:15:43    Temat postu:

Reduktor czy parownik to jedno i to samo. Biorąc pod uwagę ogrzewanie gazu można go nazwać parownikiem, zaś gdy zachodzi zmiana ciśnienia gazu można go nazwać reduktorem. Z faktu iż w tym o to urządzeniu zachodzą obie rzeczy można go nazwać i tak i tak. No ale wiadomo o co chodzi.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
guzer
Młody COLTMANIAK
Młody COLTMANIAK


Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/7
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: 2008.11.05 12:25:04    Temat postu:

niewiem wymienialem zadnego filtru od gazu jutro jade do gazownika ciekawe co mi powie, gdzie moge zobaczyc ten filter?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marcinb26
Średni COLTMANIAK
Średni COLTMANIAK


Dołączył: 26 Lis 2007
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: gorzow

PostWysłany: 2009.02.26 11:19:12    Temat postu:

halo halo czy jeszcze ktos zaglada tu ja tez bym chciał sie dowiedziec gdzie jest ten filterek ,bo mi czyszczenie i regulacja tez pomogla tylko na krótki okres na cieplym silniku jak zgasze na gazie i chcem go odpalic yyy po 3-8minutach załąpie i odrazu zgasnie i puznie czeka mnie krecenie a jak postoi zwiecej niz 15 min i niewiem gaz sie ulotni pali na dotyk mysle ze zalewa go dawka lub reduktor przepuszcza i cos sie dzieje instalacje mam brc czyzby faktycznie mam szukac mieszalnika

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    Zobacz poprzedni temat : Zobacz następny temat  
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum COLTMANIA.PL Strona Główna -> TECHNICZNE / SILNIK Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Regulamin