Autor Wiadomość
marcinb26
PostWysłany: 2007.12.05 20:43:42    Temat postu:

prosty sposob sprawdzenia kół zamien koła z lewej na prawą i z prawej na lewą jak cie pociagnie w prawo tzn fele do wywazenia a moze to zbieg okolicznosci i zapiekly ci sie cylinderki w zacisku ham. sprawdz czy stopień zużycia klocków z prawej i lewej strony jest taki sam . to tyle mam nadzieje z cos pomoglo
kurt
PostWysłany: 2007.12.04 01:13:59    Temat postu:

na stacji diagnostycznej sprawdza co sie dzieje z Twoim zawieszeniem, watpie zeby bylo to cisnienie, bo roznice 0,5bara odczulbys jezdzac
(podjezdzajac pod kraweznik, hamujac itp).
adam-g
PostWysłany: 2007.09.11 21:29:37    Temat postu:

DjVentyl ok zgadzam się , że cie ściągnie .ale kierownicą ODBIJASZ i jedziesz prosto

a spróbój skręcić i PRZYTRZYMAĆ kierownicę skręconą
mfssen pisze "podczas jazdy na wprost muszę mieć kierownice lekko przekreconą w prawą strone aby auto jechało prosto, a gdy wyprostuje kierownice to samochod mi znosi ostro na lewo. "

gdy ty tak zrobisz to choćbyś miał kapcia to nie będziesz jechał prosto tylko skręcisz
DjVentyl
PostWysłany: 2007.09.11 17:43:38    Temat postu:

adam-g napisał:
DjVentyl od ciśnienia kierownica się nie przekręciła

fruu trzepaki tego nie wykryją , bo to nie jest zużyty element tylko zniszczony
prawdopodobnie podczas uderzenia coś się wygieło
najlepiej na geometrie



ok może nie w tym przypadku ale spuść sobie powietrze o 0.5bara z jednej przedniej opony i zobaczysz ze będziesz musiał skręcić kierownica żeby jechać prosto a na "prostej" kierownicy będzie cie znosiło
Olek1222
PostWysłany: 2007.09.11 13:01:52    Temat postu:

moze byc tak jak pisze adam-g, tylko ze wtdy praktycznie juz nic nie zrobisz ;/ z tego co wiem geometria nie jest prostym przypadkiem, ale wiekszasc takich uszkodzen zwiazanych z geometria nastepuje po zderzeniach czolowych o dosc duzej sile, a przy puknieciu w kraweznik jest to watpliwa sprawa, ja wiem ze jak mialem zurzyte opony z przosu to na maxa mnie sciagalo, mozilwe ze powstalo jakies uszkodzenie kola ( ktorego na oko nie widac ) i to jest tego przyczyna.
adam-g
PostWysłany: 2007.09.11 08:14:44    Temat postu:

DjVentyl od ciśnienia kierownica się nie przekręciła

fruu trzepaki tego nie wykryją , bo to nie jest zużyty element tylko zniszczony
prawdopodobnie podczas uderzenia coś się wygieło
najlepiej na geometrie
DjVentyl
PostWysłany: 2007.09.09 19:28:56    Temat postu:

sprawdz też ciśnienie w oponach wiem z własnego doświadcznia że wystarczy 0.3 bara różnicy w cisnieniach i bedzie lekko skrecać
Olek1222
PostWysłany: 2007.09.09 17:40:07    Temat postu:

sprawdz opony. wywaz kola Smile tylko taka moja rada, watpie zeby sie cos przestawilo w zawieszeniu, ale wszystko jest mozliwe Smile jab ym podejrzewal to co pisalem na poczatku Smile pozdrawiam
LordV1000
PostWysłany: 2007.09.06 22:15:05    Temat postu:

mozesz zrobic jak w bmx-ie podjedz pod kraweznik i wyprostuj kierownice Wink a tak na powaznie to tak jak fruu mowil jedz na diagnostyczna i tam sprawdz co jest nie chalo.
fruu
PostWysłany: 2007.09.06 09:08:57    Temat postu:

u fruu było i jest coś podobnego.
Po pierwsze to była wina zbieżności i zwalonego łącznika stabilizatora oraz sworznia stabilizatora.
Po drugie po naprawieniu i wyregulowaniu wszystkiego samochód delikatnie ściąga mi na stronę przeciwną - okazało się, że po stłuczce źle go naprawili i jest krzywy 2 stopnie.

Podjechałbym na jakąś stację diagnostyczną na to urządzenie co tak ładnie trzęsie samochodem i sprawdziłbym co i jak. Ja za takie sprawdzenie dawałem 10zł w łapkę i wiedziałem jakie części kupić Smile
mfssen
PostWysłany: 2007.09.06 07:43:01    Temat postu: Nie prawidłowy tor jazdy

Dość niedawno miałem nie miłe zdarzenie, było mokro jechalem okolo 80km/h i nagle na jezdnie wyjechał rowerzysta ja ostro po hamulcach, samochod sie sliznie po jezdni i dobilem lewym przednim kołem do krawężnika. Zatrzymałem auto w bocznej uliczce zeby sprawdzic czy sie coś powaznego nie stało, okazało się że alufelga ma zdarty cały rant, ale nie problem z alufelgą bo i tak wymiana nie bawem. Problem tkwi w tym że podczas jazdy na wprost muszę mieć kierownice lekko przekreconą w prawą strone aby auto jechało prosto, a gdy wyprostuje kierownice to samochod mi znosi ostro na lewo. Mam nadzieje że w miare jasno wytłumaczyłem moj problem.
Drodzy koledzy doradzcie mi zatem co mam wymienić co naprawić by stan mojego Colta powrocił do normalności.

Nadmieniam że nic nikomu sie nie stało, ale moj Misiek ucierpiał Sad

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group