Autor |
Wiadomość |
krutki88 |
Wysłany: 2009.04.09 22:57:49 Temat postu: |
|
a więc wszytko jasne, 2 dni temu byłem sprawdzić amorki, o to rezultaty:
Tył: Lewy 64% Prawy 65%
Przód: Lewy 74% Prawy 75%
luzów na kołach prawie nie ma, ale po wyważaniu kól okazało się, że w prawym tylnym kole brakowało ciężarka, musiał jakoś wypaść (pewnie podczas przekraczania prędkości dźwięku, zdarza się ) po tej akcji jest już wszystko w porządku, dzięki wszystkim za podpowiedzi, nie ma to jak doświadczeni coltmaniacy |
|
|
rafamalk |
Wysłany: 2009.03.27 14:28:59 Temat postu: |
|
A czy na poprzecznych nierównoaściach "skacze" Ci te koło? Może to być też amortyzator. Jak miałem jeden wywalony to też przy większych prędkościach telepało kierownicą.
Zajrzyj pod samochód i zobacz czy z amortyzatora nie cieknie olej. |
|
|
kartomaniak |
Wysłany: 2009.03.27 13:36:04 Temat postu: |
|
racja opony też może być przyczyną... u mnie przy 120-140 trzęsło kierownicą, myślałem, że koła są źle wyważone ale jak sie okazało opony do 'dupy' |
|
|
virusik |
Wysłany: 2009.03.27 12:40:25 Temat postu: |
|
a powyżej 120km/h tez trzęsie?
może to być problem z opona któraś, jak miałem praktyki na diagnostyce to nauczyciel zawsze mówił tym co mieli podobne objawy na początek żeby przemienił kola po przekątnej i jak bicie będzie odczuwalne w innym miejscu to oznacza ze to wina koła |
|
|
krutki88 |
Wysłany: 2009.03.27 12:16:15 Temat postu: [CA0] coś z tylnym kołem |
|
Mam od pewnego czasu mały (a może i spory) problem, a dokładnie podczas powrotu z ostatniego spotu olsztyńskiego zauważyłem, że jadąc ~90-100 km/h zaczyna trochę trząść samochodem, puszaczając kierownice lekko się "bujała". Na początku myślałem, że to moja imaginacja (im Colcik jest w lepszym stanie, tym bardziej się o niego martwię), a dorgi nie są w takim super stanie po zimie, lecz czasem jest dobrze, a czasem trzącha, miałem nadzieję, że to ciśnienie w oponach, ale sprawdzałem i jest wszystko ok.
Jak sądzicie? Co może być przyczyną? Chciałbym się dowiedzieć jakie są wasze opinie, nim pojadę do mechanika... |
|
|