Autor Wiadomość
misiekwwl
PostWysłany: 2008.11.07 17:28:01    Temat postu:

Schabek napisał:
też tak ostawiam. Tylko którą? Bo czytam forum i wychodzi na to że mogę mieć dwie;-) Pozdro

niepamiętam ale chybaCA0 1.3 miało jedną 1.6 tez .dwie sa chyba tylko w CJ 1.6
śliwek
PostWysłany: 2008.11.07 15:29:50    Temat postu:

ja mam sama diode na samych kablach beez rezystora i jest si.
a auto normalnie chodzi???bo ciagle swiecaca dioda jak dobrze podłaczyłeś to chyba walniety ECU z tym ze nie jestem do końca pewien
Schabek
PostWysłany: 2008.11.07 14:41:45    Temat postu:

wielkie dzieki ide zaraz sprawdzic;D pozdro

Chwile później:
poszedłem podłaczam diode i nic...;-( Diode sprawdziłem przy innym zrodle napiecia i świeci normalnie. Próbowałem nawet w inne piny i nic jedyne co udało mi sie uzyskać to jak podłaczam pod skrajny gorny lewy pin i 4 pin dolny od prawej to ze dioda sie swieci przez cały czas nawet przy wyłączonej stacyjce (czyli rozumiem ze tam napiecie dochodzi cały czas) ale nie udało mi sie zrobić tak by dioda mrygała. mysle czy moze chodzi o to ze diode mam z rezystorem zlutowaną moze nie powinna byc? Nie wiem... Pomóżcie
śliwek
PostWysłany: 2008.11.07 13:58:29    Temat postu:

plus skrajny lewy pin do góry,
minus prawy dolny pin tak to wyglada,miernikiem zbytnio nie zdziałasz bo zobaczysz tylko skoki napiecia po to jest diada zebys miał mrugniecia,długie,krótkie
Schabek
PostWysłany: 2008.11.07 13:49:12    Temat postu:

Podpowiedz jak wiec podłaczyć by było dobrze...
śliwek
PostWysłany: 2008.11.07 12:59:43    Temat postu:

błedy te same,coś chyba złe podłaczyłeś
Schabek
PostWysłany: 2008.11.07 12:30:38    Temat postu:

Wchodziłem już na tą strone. Powiem że próbowałem podłaczyć diode (złącze diagnostyczne mam w srodku pod kierownicą przy bezpiecznikach), cos mi nie wyszlo bo komp bez wyjmowania klemy sie zresetował i wywaliło mi bezpiecznik od zegarka, radia a wsadziłem diode w pin 1 i 4. no coż moze zielony jestem. Chce spróbować z podłaczeniem miernika i sprawdzenia czy wszystko w złaczu jest ok bo szczerze to dobrej masy nie mogłem znalezc;/ to chyba tyle jak narazie. A i pytanko odnosnie strony podanej, te błedy co wystepują w galancie sa takie same jak w coltach? Pozdro
śliwek
PostWysłany: 2008.11.07 11:03:08    Temat postu:

najlepiej podpiac sie dioda sprawdzic kody błedów,jesli wyskoczy lambda,wymienic zresetowac kompa i chulac.
masz cao,wiec masz tylko jedna sonde przed katalizatorem

tu masz linka,jest wszystko dokładnie opisane:
http://mitsubishifan.webpark.pl/
Schabek
PostWysłany: 2008.11.06 19:16:40    Temat postu:

też tak ostawiam. Tylko którą? Bo czytam forum i wychodzi na to że mogę mieć dwie;-) Colt 1,3 12V ALe moge sie mylic;-P Jak możesz to pokieruj mnie do odpowiedniego tematu, nie chce sie powtarzać z pisaniem tych samych problemów co mogą mieć inni.Pozdro
misiekwwl
PostWysłany: 2008.11.06 19:00:27    Temat postu:

a obstawiam lambde
Schabek
PostWysłany: 2008.11.06 18:57:21    Temat postu: [CA1A] Mechanik, diagnosta w Szczecinie

No cóz. Pomyślałem że spytam sie może was czy nie znacie kogoś w szczecinie (badz jakiejs firmy) która znałaby sie na coltach. Mam problem, mianowicie na zegarze wyskoczyło check engine, mam jakies dziwne wrażenie że colt pali mi dużo, przy bardzo spokojnej jeździe (jakies 10L /100km) Może jestem przewrażliwiony;-P. bede wdzieczny za posty.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group