Autor Wiadomość
sebekColt97
PostWysłany: 2008.07.20 08:47:21    Temat postu:

Kiedyś miałem problemy w hondzie, wymieniłem tarcze,klocki, koła wyważone, a tu dalej bicie kierownicy, głównie przy hamowaniu. W końcu zdjąłem alufelgi i założyłem zwykłe stalowe, problem zniknął, alufelga była niedopasowana do tego koła i powodowała luzy i bicie na kierownice,auto wyglądało bez alufelg gorzej,ale jazda stała się normalna.
marecki338
PostWysłany: 2008.07.14 21:36:16    Temat postu:

witam. zweryfikowałem problem i wyszło ze tarcze maja grubosć ok 10 mm czyli poniżej minimum. teraz czekam na dostawe nowych i trzeba sie pobrudzić nawet przy miskua. rece odwykły od grzebania . dzieki za pomoc
Rafi81
PostWysłany: 2008.07.13 21:59:19    Temat postu:

To bicie podczas hamowania w CAO 1.3 12v to chyba jakaś ich przypadłość bo u mnie jest to samo, niedługo będe musiał wymienić klocki hamulcowe także od razu wrzuce też nowe tarcze... co do minimalnej grubości tarczy to wynosi ona 11.4 mm.pozdro
marecki338
PostWysłany: 2008.07.13 21:29:49    Temat postu:

witam. chyba i mi sie trafiło po desczach i mojej ciężkiej nodze odczuwam wibracje przy hamowaniu. obawiam sie ze skończyły sie tarcze. mechanik chyba chciał dobrze i scioł ranty fleksą. i teraz mam dylemata co do klocków . mam nowe ale logiczne jest wymienić komplet . te sie dopasowały do starych tarcz. a tak dla ciekawosci ile wynosi min grubosc tarcz w cao 1.3.
Tołdi
PostWysłany: 2008.07.05 21:22:25    Temat postu:

http://www.moto.autocentrum.pl/mitsubishi/auto_czesci,0,6,,,,0,,0,,79.html

wybierz rocznik, swoją pojemność - kupa części do coltów
puch87
PostWysłany: 2008.07.05 20:24:42    Temat postu:

tego nie wiem =D czy CAO wiem ze to colt IV rok produkcji 1992, 1834 pojemnosc i 16v, no i wlasnie mam problem ze znaleziwniem do niego tacz, poszukuje jeszcze końcówek drążków i wachaczy



ps. końcówka wachacza to to samo co sworzeń ??
pawela
PostWysłany: 2008.07.05 10:42:36    Temat postu:

puch87 napisał:
mam ten sam problem w swoim colciku tylko mam colta IV 1,8 16 v i nie moge za bardzo do niego znalesc tarczy czy jest jaaś róznica miedzy tymi tarczemi a tarczami od innych modeli colta IV ??


Masz na myśli COLTA CA5A GTi?
Z tego co pamiętam to przednie tarcze są takie same we wszystkich modelach CA0, tylne występują w GTI, i tam gdzie jest ABS. Dla pewności zajrzę wieczorem do service manuala i dam Ci 100% odpowiedź.
puch87
PostWysłany: 2008.07.05 10:04:31    Temat postu:

mam ten sam problem w swoim colciku tylko mam colta IV 1,8 16 v i nie moge za bardzo do niego znalesc tarczy czy jest jaaś róznica miedzy tymi tarczemi a tarczami od innych modeli colta IV ??
misiekwwl
PostWysłany: 2008.05.29 12:14:11    Temat postu:

ja chyba mam takie ale nie jestem zadowolony z ich odporności na wichrowanie Sad
Kaleid
PostWysłany: 2008.05.29 11:30:09    Temat postu:

Polecam tarcze ATE.
misiekwwl
PostWysłany: 2008.05.28 22:09:14    Temat postu:

tarcze w coltach to jet chyba największy minus zwłaszcza te ze średniej półki ja wymieniałem jakies 4 miesice temu bo były krzywe i telepało kierą a juz widze że znowy mam podobne objawy Sad
amator3nr
PostWysłany: 2008.05.28 21:58:06    Temat postu:

U mnie tez bije Sad sprawdziłem klocki - były ok, wywazylem koła - jest trochę lepiej ale mimo wszystko jeszcze bije.
Także chyba tarcze hamulcowe. Ale zauważyłem ze jak zahamuje parę razy mocniej to bicie się zmniejsza!!
saico
PostWysłany: 2008.05.28 17:17:15    Temat postu:

Mefi100... też mam podobny problem... podczas jazdy nic nawet przy 170km/h, ale jak hamuję z prędkości powyżej 100, to strasznie napier.... ;] też się zastanawiałem... w sumie nie wydaje mi się, żeby koła były nie wyważone, bo podczas jazdy na prędkości też by biło... u mnie stawiam na tarcze raczej, ale nie mam kiedy z tym zrobić :]
Rado
PostWysłany: 2008.05.27 16:47:21    Temat postu:

to sa wlasnie nasi wulkanizatorzy Hrm moj znajomy wymienial oponki to w kazdym kole mial inne cisnienie, od 1 bara do prawie 3, zalamac sie mozna...
Mefi100
PostWysłany: 2008.05.25 14:46:20    Temat postu:

kolo bylo wywazone za pierwszym razem wczoraj sprawdzalem tloczek jest zapieczony pozatem juz naprawilem tylko jedno kolo bylo przykrecone reszte srob odkrecilem palcami po ponownym przykreceniu problem prawie znikl nadal podczas stopu bije tyle ze bardzo delikatnie w pedal hamulca
kartomaniak
PostWysłany: 2008.05.25 12:16:37    Temat postu:

radze sprawdzic cieżarki na felgach Smile
Rado
PostWysłany: 2008.05.24 16:38:29    Temat postu:

srednica tloczka w cj0 to 54mm, wczoraj mierzylem, wg katalogu ca0 tez ma 54mm
Mefi100
PostWysłany: 2008.05.23 15:46:05    Temat postu:

Dobra pilna pomoc jest potrzebna kto wie jaka jest srednica tloczka mam z tym problem bo jest tego troche a gosc u ktorego zawsze kupuje tajle sie zwolnil i otwiera wlasny sklep tyle ze w przyszlym miechu
rus_one
PostWysłany: 2008.05.20 10:42:55    Temat postu:

Ja też obstawiam zapieczone zaciski. U mnie samoregulator byl zapieczony i byl ten sam objaw. Do tego poprzedni właściciel chyba nie hamował bo sie rdza rzuciła na tarcze. Na szczęście po wymianie klocków jest dobrze.
Rado
PostWysłany: 2008.05.19 12:17:17    Temat postu:

u mnie tez bilo ale przez zapieczony tloczek, brudna i goraca felga z jednej strony po 15km jazdy, temat szerzej opisany w tym podforum
Mefi100
PostWysłany: 2008.05.18 12:28:48    Temat postu:

Kola byly wywazane dopuki byly na aucie seryjne 13 all bylo jak trzeba tarcze sa firmowe i miedzy czasie nie padalo
nie dalo mi spokoju sciagnolem felge i szukalem dziory w calym na wewnetrznym klocku hakulcowym brakuje mi jednego zaczepu tej takiej blaszki miedzy kopytem a klockiem do tego jakis czas temu zapiekal sie czy to moze byc przyczyna ??? na 13 byly inne sily przy hamowaniu i moglo byc nie wyczowalne co otym myslicie
Kleju
PostWysłany: 2008.05.18 12:14:55    Temat postu:

moze lepiej zakupic nowe tarcze, nie sa to jakies kosmiczne ceny juz. A moze wjechales gdzies w kaluze przy rozgrzanych tarczach, bardzo szybko sie wtedy "wyginaja"
Po drugie kola moga byc nie wywazone.
gregor.80
PostWysłany: 2008.05.18 09:14:57    Temat postu:

Ja mialem podobnie i przyczyna byly tarcze.Ty jednak je toczyles,ale jezeli masz nieoryginalne tarcze to mozliwe ze po roku sytuacja sie powtarza i konieczne bedzie ponowne toczenie.Co do grzania sie felg to tloczek moze nieodbijac i klocki tra o tarcze stad to cieplo.
herc
PostWysłany: 2008.05.18 08:48:35    Temat postu:

A felgi były wyważone?czy tylko zmieniłeś z koła zimowego na letnie?

Też często jest tak że jest luz na drązku kierowniczym i podczas hamowania jest wyczuwalne bicie ja tak miałem.
Mefi100
PostWysłany: 2008.05.18 06:56:57    Temat postu: [HAMULCE] Bicie podczas hamowania

Witam zmieenilem ostatnio kola zalozylem 195/50/15 i od razu mam problem podczas hamowania strasznie bije tak jakby pulsowalo z wiekszych predkosci nie da sie wychamowac pedal skacze felga ciepla najbardzie prawa lewa tez ale duzo mniej. Podczas jazdy pod gazem tez jakies pulsowanie ale ledwo wyczuwalne. Pozatem nie jedzie elegancko przejazd przez nierownosc nie wyczuwaln
co to moze byc.
Tarcze byly toczone nie caly rok temu

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group