Autor Wiadomość
misiekwwl
PostWysłany: 2008.05.15 09:24:07    Temat postu:

sonda chyba ok a po wymianie musisz zrobic reset Smile
śliwek
PostWysłany: 2008.05.15 08:17:03    Temat postu:

sprawdziłem sonde na jałowym pokazuje na mierniku wartosci od 0.1V do 0.7 gdy dam gaz w podłoge pokazuje na mierniku 8.3V gdy puszczm pedał pokazuje 0.3V
zamowiłem juz nowa w ciemno,a komputer tak musze sprawdzic.
rozumiem ze po wymianie sondy trzeba zrobic reset kompa?
Krisu
PostWysłany: 2008.05.13 22:37:39    Temat postu:

Jedz do mechanika i sprawdz sonde 10-20zl
jaareek
PostWysłany: 2008.05.13 22:22:07    Temat postu:

witam ! ja z uszkodzona sondą , a właściwie bez sondy , jeździłem około trzy tygodnie i dopiero po tym czasie zapaliła się lampka - spalanie było jeszcze wyższe niż u Ciebie , więc może to być przyczyną Twoich kłopotów - najlepiej sprawdzić na kompie , pozdrawiam
misiekwwl
PostWysłany: 2008.05.13 13:24:58    Temat postu:

mi przy tych obrotach tez wiecej pali ale nie tyle max 10 a najekonomiczniejszy mój jest tak od 3500 -4000 obr
śliwek
PostWysłany: 2008.05.13 13:01:23    Temat postu:

Check engine zapala sie jak przekrece zaplon,czekam jak zgasnie(1-2sekundy)i dopiero odpalam auto.podczas jazdy kontrolka sie nie zapala,nawet jak odlaczyłem sonde lamda.a co do oszczednej jazdy zmiana biegu przy 2.500 maks 3000obrotow,nie przekracznie 3000obrotow i nie przekraczanie 80km na godzine(co było dla mnie bardzo ciezkie:)
misiekwwl
PostWysłany: 2008.05.13 12:55:11    Temat postu:

zależy co sie rozumie pod pojęciem oszczędnej jazdy w jakim przediale obrotów znieniasz biegi . A przy odpalaniu zapalia ci sie check na pare sekund ??ale to chyba sonda
śliwek
PostWysłany: 2008.05.13 12:21:23    Temat postu: kilka pytań pomocy!

witam wszystkich mam pare pytań zwiazanych w moim autem

na poczatek chciałbym spytac forumowiczów z poznania i okolic gdzie serwisowac swojego colta,potrzebny sprawdzony,rzetelny i miare przystepny cenowo serwis w poznaniu.

poza tym niepokoi mnie wysokie spalanie,nie było by w tym nic dziwnego gdyby nie to ze przy totalnie oszczednej jezdzie pali 12l i przy bardzo agresywnej tez kolo 12l,nie wiem czym to moze byc spowodowane,filtry ok,swiece raczej tez choc w jednej jest troche upalona elektroda,przewody ok,chodzi dobrze choc wydaje mi sie ze ostatnio troche gorzej sie zbiera chc moze mi sie wydaje,

i ostatnie pytanie czy moze byc to sonda lamba???po jej odłaczeniu na goracym silniku samochod normalnie zapala i jezdzi a check engine sie wogole nie zapala (nie reaguje wogule na wyjecie sondy)
dzieki z gory za pomoc

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group