Autor |
Wiadomość |
Jakuza |
Wysłany: 2008.12.14 23:08:20 Temat postu: |
|
na szczęście problem jest tylko z jednym
--------------
edit:
jeden przeczyściłem i działa. Ten zepsuty działa jakby chciał, a nie mógł. Po zdjęciu wnętrza drzwi okazało się, że on trochę się wysuwa, ale za mało. Wniosek - prąd dochodzi. Popsikałem WD-40 - ręcznie chodzi lekko, ale automatycznie nadal tylko o 0,5 cm. Raczej siłownik do wymiany.
Sam siłownik jest "poprzeczny" - nie jak w drzwiach przednich. Znaczy jest zamontowany przy klamce, a otwiera bolec, który jest przy zawiasach. Działa horyzontalnie. Takiego właśnie muszę poszukać. Ma ktoś pomysł jak się za to zabrać? Czym one się różnią? |
|
 |
Koyocik |
Wysłany: 2008.12.14 22:40:39 Temat postu: |
|
Nie. Miałem Lancera, obecnie w domu poniewiera się mój Colt i żony Galant - inne są. Polecam przeczyszczenie metodą Mefiego - to naprawdę działa. Najgorzej rozebrać pierwszy, resztę robisz już szbciutko. Galant (4 zamki) zajął mi jakieś 2,5h. I działa jak złoto. |
|
 |
Jakuza |
Wysłany: 2008.12.14 22:17:47 Temat postu: |
|
aha, ciekawe czy z Colta będzie pasował ... bo Plymoutha na szrocie to można szuuuukać dłuuuuuuuuuuuugo
ale powinien pasować Coltowy. Czy Miśki mają takie same siłowniki? Znaczy np. Lancery, Carismy, Galanty? |
|
 |
Kleju |
Wysłany: 2008.12.14 20:46:47 Temat postu: |
|
czyli trzeba kupic silownik. Kiedys kumplowi zmienialem to kupilem za 15zl oryginalny z colta na szrocie. Fajnie jakbys znalaz oryginal bo wtedy otwory pasuja w 100% i kostka. Jak z tymi uniwersalnymi jest, to nie wiem... |
|
 |
Mefi100 |
Wysłany: 2008.12.14 20:18:06 Temat postu: |
|
u mnie bylo tak samo |
|
 |
Jakuza |
Wysłany: 2008.12.14 16:21:37 Temat postu: |
|
no w zasadzie to nie ma co opisywać. Po prostu gdy otwieram drzwi kierowcy, to te jedne drzwi się nie otwierają. Jakby za mało siły na początku jeszcze trochę się podnosił bolec, teraz już wogóle. Trzeba otwierać ręcznie. |
|
 |
Kleju |
Wysłany: 2008.12.13 23:24:14 Temat postu: |
|
silownik jest umieszczony gleboko w drzwiach, jest przykrecony do tej samej scianki co zamek. Dojscie jest troche uytudnione wiec bez otarc sie nie obejdzie.
Ale napisz cos wiecej o tym ze Ci zamek szwankuje??
Aha z allegro sobie odpusc tanie alarmy... Jak juz poszukac dobrych i markowych na conda.pl |
|
 |
Jakuza |
Wysłany: 2008.12.12 17:58:30 Temat postu: |
|
ok, jak znajdę chwilę czasu to zdejmę bok i zobaczymy  |
|
 |
Mefi100 |
Wysłany: 2008.12.12 17:49:08 Temat postu: |
|
nie to ori z Colcika wersji CJ0 nie wiem czy masz u siebie to samo ale jak masz mozesz sprobowac wyczyscic. mnie drzwi od pasarzera sie wogule nie otwieraly / zamykaly |
|
 |
Jakuza |
Wysłany: 2008.12.12 17:45:41 Temat postu: |
|
hmm zamotałem się trochę. Czyli to co pokazałem na allegro to jest to samo co pokazałeś w swoim "zrót to sam"? bo na oko to nie wygląda ta sama część. |
|
 |
Mefi100 |
Wysłany: 2008.12.12 15:55:50 Temat postu: |
|
to jest slev master sie ni rozni z zewnatrz tylko wiecej pinow w gniezdzie |
|
 |
Jakuza |
Wysłany: 2008.12.12 15:44:51 Temat postu: |
|
jak widzę to wygląda trochę inaczej, czy to master jest po prostu i stąd różnica wyglądu? |
|
 |
Mefi100 |
|
 |
Jakuza |
Wysłany: 2008.12.12 14:53:54 Temat postu: Re: Wymiana siłownika zamka centralnego |
|
privateer87 napisał: | nie wiem jak wygląda fabrycznie montowany siłownik ale podejrzewam ze nie powinno być problemów, zdejmujesz boczek i wszystko widać musisz tylko przy zakupie ozróżnic jaki jest Ci potrzebny
master - czyli wsadzasz kluczyk do zamka, przekrecasz i wszystko sie zamyka (w wiekszości przypadków siłownik typu master jest załozony w drzwiach kierowcy)
slave - nie steruje wszystkimi siłownikami, i to on jest sterowany przez master'a
|
może się uda  |
|
 |
privateer87 |
Wysłany: 2008.12.12 14:46:02 Temat postu: Re: Wymiana siłownika zamka centralnego |
|
nie wiem jak wygląda fabrycznie montowany siłownik ale podejrzewam ze nie powinno być problemów, zdejmujesz boczek i wszystko widać musisz tylko przy zakupie ozróżnic jaki jest Ci potrzebny
master - czyli wsadzasz kluczyk do zamka, przekrecasz i wszystko sie zamyka (w wiekszości przypadków siłownik typu master jest załozony w drzwiach kierowcy)
slave - nie steruje wszystkimi siłownikami, i to on jest sterowany przez master'a
myślę ze w tym temacie powinieneś znaleźć odpowiedź... przynajmniej mam taka nadzieje
http://www.coltmania.fora.pl/car-audio-cb,15/jak-podlaczyc-auto-alarm-z-pilotem,1157.html
ps. sprzedającego na allegro julifull nie polecam... miałem do niego kilka pytań odnośnie sprzetu jaki u niego kupiłem to ten mnie do elektryka odsyła zamiast odpowiedzieć na pytania... (kupwałem uniwersalne podnośniki szyb - chała jakich mało... centralny zamek, sterownik tego zamka, moduł domykania szyb, oraz siłownik do klapy bagażnika) tych dwóch ostatnich nie mam załozonych bo sprzedającemu nie chciało sie odpowiedzieć na proste pytanie  |
|
 |
Jakuza |
|
 |