FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj
Forum COLTMANIA.PL Strona Główna
->
PODWOZIE
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
NASZE FURKI
----------------
!!!! UWAGA FORUM PRZENIESIONE !!!
Przedstaw się...
Klubowicze (A152-C12 & C51A-C58A)
Klubowicze (CA0-CA1A-CA5A)
Klubowicze (CJ0-CJ4)
Klubowicze (CZ3-CZ5-CX)
Lancer C6x-CBx-CKx, Proton, Carisma i nie tylko...
Archiwum KLUBOWE
ZLOTY, SPOTY, IMPREZY...
----------------
MAZOWIECKIE
SPOTY
Spotkane COLTY
ZLOTY OGÓLNOPOLSKIE
WIELKOPOLSKIE
PODKARPACKIE I ŚWIĘTOKRZYSKIE
ŚLĄSKIE I MAŁOPOLSKIE
ZLOTY WIELKOPOLSKIE
OGÓLNE
----------------
Car audio & CB
ZRÓB TO SAM
PODWOZIE
SILNIK
ELEKTRYKA
NADWOZIE
WNĘTRZE
SPRZEDAM
KUPIĘ
Zakup kontrolowany
Sprzedam (pozostałe rzeczy)
TECHNICZNE
TUNING & RACING
OGÓLNOTECHNICZNE, ciekawostki...
CRASH
Prawo, ubezpieczenia itp.
Technika jazdy / bezpieczeństwo
EKSPLOATACJA
JAZDA POLSKA
CIEKAWE AUKCJE (części / akcesoria itp.)
CIEKAWE AUKCJE (auta w całości lub na części)
ZNIŻKI
GIEŁDA
STREFA KLUBOWA
----------------
MISS COLTÓW 2009
GADŻETY KLUBOWE / FUNDUSZ COLTMANII
Zasady forum, pomysły, pytania i inne kwestie organizacyjne...
TO MY
Najlepszego...
DOWNLOAD
MISS COLTÓW 2008
REGULAMIN I ZASADY
POZOSTAŁE
----------------
Potrzebny SPECJALISTA-ZAWODOWIEC
Tuning mechaniczny
Tuning optyczny
Fotki tuningowe
Historia COLTÓW
Nasze wyścigi
Filmiki
Sport...
Gry i łamigłówki
Humor
Dyskusje motoryzacyjne
COLTMANIA.EU
Polecane strony
ELECTRO
POGADUCHY
LUBELSKIE
ŁÓDZKIE
[A15x-C1x-C5x] Klubowicze
WARMIŃSKO-MAZURSKIE I PODLASKIE
DOLNOŚLĄSKIE I OPOLSKIE
POMORSKIE I ZACHODNIO-POMORSKIE
[CA0] Klubowicze
[CJx] Klubowicze
KUJAWSKO-POMORSKIE
[CZx] Klubowicze
COLTY sprzedane
Inne auta
FUNDUSZ COLTMANII
ZASADY KONKURSU
Archiwum ogłoszeń kupna / sprzedaży
LUBUSKIE
Archiwum - COLTMANIA 2008
Archiwum - MITSUMANIAKI 2008
Kącik fotograficzny
Totalny OFF-TOPIC
Archiwum - MITSUMANIAKI 2007
Linki
LordV1000
Kosz
Archiwum - inne zloty
NOWY SHOUTBOX
----------------
Jak dodawać zdjęcia?
...
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Jakuza
Wysłany: 2009.01.10 01:29:54
Temat postu:
tomusn napisał:
Jakuza
,nie możesz dobrać przewodów hamulcowych od Galanta, bo są one dobrane raczej do płyty podłogowej niż do silnika z Galanta
a płyta może być podobna (taka sama) jak Coltowa
jak jest nietypowy samochód (amerykan) należy sprawdzić długość i końcówki - standardowo 10x1 męskie - i dobrać coś podobnego , lub troszkę dłuższe i już, tak samo z miedzianymi
Dziękuję za interesujące uwagi. Przydadzą się na przyszłość, bądź innym użytkownikom naszego forum, bo mój Colt już naprawiony
Faktycznie przewody nie od Galanta, ale od Colta też nie. Ogólnie nie było takich samych jak miałem, więc zakupili podobne i zamontowali "na patencie". Na jakim nie wnikam. To solidny warsztat, więc wiem, że jakikolwiek to jest patent, to ręczą za niego głowami
Kolejny argument przemawiający na korzyść małych warsztatów z fachowcami, którzy "zjedli zęby" na naprawach wszelkiego typu.
tomusn
Wysłany: 2009.01.10 01:22:25
Temat postu:
Jakuza
,nie możesz dobrać przewodów hamulcowych od Galanta, bo są one dobrane raczej do płyty podłogowej niż do silnika z Galanta
a płyta może być podobna (taka sama) jak Coltowa
jak jest nietypowy samochód (amerykan) należy sprawdzić długość i końcówki - standardowo 10x1 męskie - i dobrać coś podobnego , lub troszkę dłuższe i już, tak samo z miedzianymi
Jakuza
Wysłany: 2009.01.09 14:03:57
Temat postu:
ja zapłaciłem 200zł (przewody elastyczne, płyn wymiana) jestem zadowolony.
klatwa7
Wysłany: 2009.01.09 12:45:42
Temat postu:
zmien cylinderki z tylu koszt okolo 60zł zmien płyn jak napisał Ictus okolo 30zł ludzie ci to wymienia aiadoma sprawa ze odrazu musza odpowietrzyc i bedzie jak nowy doleja do normy i smigasz koszt czesci około 100zl i zapytasz sie ile wymiana tych rzeczy i masz cene naprawy mi np. pekł kiedyś przewod miedziany co rzadko sie zdarza
Jakuza
Wysłany: 2009.01.09 12:20:01
Temat postu:
Przewody wymienione. W małym znajomym warsztacie, bez problemów w stylu norauto.
witoo
Wysłany: 2009.01.08 22:30:42
Temat postu:
przy tych objawach na pewnoi jak koledzy napisali zapowietrzony układ, proponuje wymienic od razu cylinderki i plyn (nie sa to duze koszta) bo tak jak napisal ketrab najprawdopodobniej to stad wyciek, jesli nie ustapi, trzeba przejrzec przewody
Jakuza
Wysłany: 2009.01.06 23:32:53
Temat postu:
Oddałem samochód do norauto na diagnostykę układu hamulcowego. po kilku chwilach dowiedziałem się, że trzeba wymienić przewody hamulcowe. To było w sobotę, więc zaprosili mnie w poniedziałek: "...wyjmiemy przewody, zamówimy odpowiednie i będzie zrobione, zadzwonimy jak będzie do odbioru..."
Brzmi pięknie. Jednak okazało się, że w ich katalogu marka Plymouth nie widnieje (chociaż reklamują się, że naprawiają KAŻDE AUTO). Powiedziałem, że silnik o modelu 4G93 był w Galancie i jak informował mnie poprzedni właściciel takie części do niego pasują.
Tyle w teorii.
Oddałem samochód w poniedziałek o 9 rano. Około 15 stwierdziłem, że długo to trwa i zadzwoniłem do nich. Okazało się, że z naprawy nici.
Norauto najpierw zamawia część, a później zastanawia się czy będzie pasować. Zamówili przewody do Colta IV - bo "...tak im mówił katalog...". Na nic zdały się moje uwagi co do Galanta.
Poinformowali, że mogę odebrać auto. Oczywiście nie naprawione. Na szczęście nic nie zapłaciłem. Normalnie diagnostyka kosztuje 66zł, ale jak decydujesz się na naprawę u nich to jest gratis. No ale skoro nic nie naprawili to nie zapłaciłem ani za diagnozę, ani za BRAK naprawy. W sumie to oni powinni mi dopłacić za stracony czas.
Jutro oddaję Colta do małego znajomego warsztatu gdzie robiłem rozrząd. Może i mają brudno i nie mają tak super wyposażenia jak nora, ale przynajmniej mają łeb na karku - wyjmą przewód elastyczny i wezmą do hurtowni by kupić odpowiedni (a z tego co się dowiedziałem mam długi, bo około 30 centymetrowy - oczywiście wbrew moim prośbą mechanik norauto nie zanotował dokładnych danych przewodu jakiego szukam - ani długości ani średnicy).
Norauto ma fajny sklepik, nowoczesne narzędzia, ale brakuje im serca i indywidualnego podejścia do klienta. Dałem się nabrać, na czysty warsztat i profesjonalną reklamę, a wyszło, że nadają się do uzupełniania płynu do spryskiwaczy.
ketrab
Wysłany: 2009.01.04 19:58:53
Temat postu:
Proponowałbym popatrzeć z tyłu auta na bębny,schylić się i zobaczyć czy nie są wilgotne od wewnątrz ( w tych warunkach to trudne niestety), bo najprawdopodobniej ciekną cylinderki...takie moje zdanie:)
Jakuza
Wysłany: 2009.01.03 13:57:42
Temat postu:
Niestety od wczoraj mam taki sam problem. Na 19 jestem umówiony w Norauto na diagnostykę. Zobaczymy co w Colcie piszczy
trzymajcie kciuki, żeby to nie było nic poważnego.
damianrally
Wysłany: 2008.02.17 00:56:51
Temat postu:
marecki338 ma racje bo poco płyn zmieniac jak wyscek pozostanie
marecki338
Wysłany: 2008.02.16 23:57:20
Temat postu:
ja bym zaczą od poszukania przyczyny gdzie sie podział płyn ham. dopiero po usuneciu wycieku można mysleć o odpow. hamulców.
Dedis
Wysłany: 2008.02.16 23:46:25
Temat postu:
najlepiej zmień płyn (to kwestia 30zł) na jakiś DOT-4. przy tym i tak układ należy odpowietrzyć.
damianrally
Wysłany: 2008.02.15 21:41:21
Temat postu:
nie sprawy niezałatwi musisz odpowietrzyc układ hamulcowy
kwon
Wysłany: 2008.02.15 18:15:36
Temat postu:
Jeśli ten pojemnik na płyn hamulcowy jest poniżej normy to może trzeba dolać płynu hamulcowy, czy to załatwi sprawę, proszę o jakąś wskazówkę.
kwon
Wysłany: 2008.02.15 16:20:23
Temat postu:
ta działa ale co raz częściej muszę podpompowywać żeby dzialałało
kwon
Wysłany: 2008.02.15 16:11:07
Temat postu:
otworzyłem pojemniczek będący pod maską po stronie pasażera z napisem "DOT 3" i tak mi sie wydaje, że jest tam jest umiejscowiony płyn hamulcowy. W środku tego pojemnika płynu jest bardzo mało, tyle co na dnie a w czasie wciskania hamulca jakby coś tam bulgotało. Jak to ma sie wszystko do siebie, nie wiem, może to dla kogoś jest wskazówką.
ulek114
Wysłany: 2008.02.15 16:03:32
Temat postu:
na 100% zapowietrzony uklad hamulcowy(jak dopompujesz pedalem to dziala)
Kampi
Wysłany: 2008.02.15 15:46:00
Temat postu:
Według mnie to masz zapowietrzony układ hamulcowy lub coś z pompką płynu hamulcowego.
kwon
Wysłany: 2008.02.15 15:25:46
Temat postu: [C52 1.5] problemy przy hamowaniu
cześć!!!
Fachowcem nie jestem a też nie chcę dać się naciągnąć przez mechaników-wampirów. Potrzebuje porady od osób, które maja większe pojęcie od wampirów i trochę więcej zrozumienia. Mam problem z hamulcami w colciku 89, 1.5 benzyna wersja amer. a mianowicie wciskając hamulec brakuje oporu, pedał dociskam do samej podłogi a droga hamowania wydłuża się. Co jest jeszcze ciekawe wciskając pedał kilka razy zaczyna oporować i hamulec działa poprawnie ale czuje, że to długo nie potrwa i w końcu się skończą.
pozdrawiam!!!
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Saphic 1.5 // Theme created by
Sopel &
Programosy.pl
Regulamin