Forum COLTMANIA.PL Strona Główna

komputer do colta 1.5 z 1991r

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum COLTMANIA.PL Strona Główna -> TECHNICZNE / ELEKTRYKA
Autor Wiadomość
przemcco
Gość





PostWysłany: 2006.11.11 23:58:13    Temat postu: komputer do colta 1.5 z 1991r

Witam,
moge miec od wujka colta 1.5 z 1991 roku w wersji amerykanskiej tylko cos jest z komputerem albo aparatem zaplonowym i nie dziala przez to i czy bedzie pasowac komputer z wersji europejskich?a moze skad wziasc taka wesje amerykanska
Powrót do góry
Bartek_NKM
Współzałożyciel COLTMANII


Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: 2006.11.14 22:46:40    Temat postu:

Powinien pasowć. Nigdy nie ma 100%, nawet z europejskiego do innego europejskiego. Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
artbiker
Sprzedał Colta...


Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Siedlce

PostWysłany: 2006.11.20 03:01:43    Temat postu:

Nie wiem jak w mitsu, ale w większości przypadków nie wystarczy określenie marki i modelu samochodu, szuka się komputera z identyczym numerem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hubeeert
Współtwórca COLTMANII
Współtwórca COLTMANII


Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Enniskillen/NI/UK

PostWysłany: 2006.11.20 14:35:42    Temat postu:

4G15 USDM nie miał knock sensora - jak to jest w wersji EU?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
przemccco
Napisał pare postów...


Dołączył: 01 Gru 2006
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Gliwice

PostWysłany: 2006.12.01 19:45:25    Temat postu:

Czesc ponownie,jednak to nie komputer bo zostal sprawdzony wiec moze byc aparat zaplonowy, czy ewentualnie cos jeszcze?objawy sa takie ze nie chce odpalic krecil ale nie odpalal

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bartek_NKM
Współzałożyciel COLTMANII


Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: 2006.12.02 01:59:16    Temat postu:

Przewody WN, cewka, świece, palec/kopułka, czujnik położenia wału (jeśli jest).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lancerTata
Średni COLTMANIAK
Średni COLTMANIAK


Dołączył: 28 Gru 2006
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: oswiecim

PostWysłany: 2006.12.28 20:56:04    Temat postu:

pytanie za 100 pkt ile kabli ci wlazi do aparatu?? 4 czy 6
pytanie nastepne nr aparatu?? NP taki na 4 kable to T3T64173
do silnika 4G15 V8


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ciszeskas
Zaczyna się rozkręcać


Dołączył: 28 Gru 2006
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: GDYNIA

PostWysłany: 2007.01.07 16:16:39    Temat postu:

Ja miałem problem z aparatem zapłonowym...
Pewnego dnia wyszedłem rano do pracy jak zwykle, wsiadłem do samochodu, przekręciłem kluczyk i uruchomiłem silnik. Mam jeszcze gaźnik więc rano jak jest zimno i mokro muszę na chwilę przytrzymać na troszkę wyższych obrotach ( niż bieg jałowy) aby sie odpowiednio załączyło automatyczne ssanie. Tym razem nie dodałem gazu w porę i zgasł. Próbowałem jeszcze raz go zapalić, ale nie udało się. Piłowałem go ze 3 minuty (zawsze odpala od razu) aż akumulator aż troszkę padł.
Poszedłem więc na pociąg i pojechałem do pracy SKMką. Jak wróciłem z pracy wykręciłem świece, bo myślałem że zalałem i dlatego nie chciałodpalić, ale okazało się że świece suche. Nic nie dawało kręcenie rozrusznikiem, po prostu umarł...Sad
Zadzwoniłem po ojca i ciąganą mnie do siebie do garażu jakieś 7 km. W tym czasie próbowałem odpalić i nic. Po prostu nie ma iskry na świecach.
Poczytałem trochę na forum mitsubishiklub.pl i pomyślałem że może wylało kondesnatorki w elektronice, odszukałem taką puszkę wielkości twardego dysku po stronie pasażera. Wyciągnąłem i otworzyłem, a tam wszystko piękne, nowe jakby dopiero z fabryki wyjechało. Byłem na 90% pewien że to nie komp.
Pozostało: moduł, aparat zapłonowy.
Znalazłem specjaliste elektryka, który przyjechał do garażu, poskakał z miernikiem i okazało się ze na 90% poszła cewka, która znajduje sie w aparacie zapłonowym.
Znalazłem więc cewkę na allegro i kupiłem ją.
Rozebrałem cały aparaz zapłonowy na czynniki pierwsze, robiąc zdjęcia aparatem cyfrowym i notując wszystko na kartce, ale nie wymieniłem cewki... bo w między czasie w tej samej cenie udało mi się kupić używany aparat zapłonowy do mojego samochodu, któy był w cenie cewki którą wcześniej kupiłem.
Włożyłem "nowy aparat zapłonowy" ustawiłem kąt wyprzedzenia zapłonu.
Wszystko chodzi bardzo ładnie.
Mam więc rozebrany na części aparat zapłonowy, w którym trzeba zmienić cewkę.

Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lancerTata
Średni COLTMANIAK
Średni COLTMANIAK


Dołączył: 28 Gru 2006
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: oswiecim

PostWysłany: 2007.01.17 03:24:11    Temat postu:

Przepraszam w aparacie to chyba diody?? masz do wymiany bo cewka jest na zewnatrz aparatu
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    Zobacz poprzedni temat : Zobacz następny temat  
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum COLTMANIA.PL Strona Główna -> TECHNICZNE / ELEKTRYKA Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Regulamin