Forum COLTMANIA.PL Strona Główna

|CA0| Problemy z obrotami silnika...

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum COLTMANIA.PL Strona Główna -> TECHNICZNE / ELEKTRYKA
Autor Wiadomość
Aquarius
Starszy COLTMANIAK
Starszy COLTMANIAK


Dołączył: 19 Lip 2008
Posty: 166
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Kostrzyn Wlkp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2008.09.10 22:33:59    Temat postu: |CA0| Problemy z obrotami silnika...

Żeby jak najlepiej naświetlić sprawę opowiem całą historię.
Przez długi okres nie miałem problemów z elektryką. Trzy dni temu postawiłem Colta w garażu a gdy rano z niego wyjeżdżałem zaczął gasnąć (podobnie jak po odłączeniu aku...) Po pewnym czasie obroty na chwilę się unormowały po czym zaczęły skakać od 1000 do 1500, następnie znów się unormowały, ale podwyższyły z 800/min do 1200/min (trwało to kilka godzin) Następnego dnia już od rana miałem rodeo (1000 do 1500)...
Elektryk "ręcznie" nic nie znalazł, pojechałem więc do mechanika, mój misiek nagle jakby się wystraszył i powrócił do stałych normalnych obrotów (800/min).
Wszystko niby jest ok ale kilka rzeczy mnie niepokoi...
PRZED- po odpaleniu silnik chodził parę minut na ssaniu, TERAZ- prawie od razu obroty ustawiają się na normalne.
PRZED- silnik osiągał stałą temperaturę po dobrych pięciu minutach, TERAZ- silnik osiąga tą temperaturę o połowę szybciej...
Nie wiem o co kaman... Pomoże ktoś?

Jeszcze jedno pytanie: Czy ktoś z Poznania ma możliwość podpięcia miśka pod kompa???


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
śliwek
Zwariowany COLTMANIAK ;)
Zwariowany COLTMANIAK ;)


Dołączył: 12 Mar 2008
Posty: 761
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Pyrlandia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2008.09.11 08:30:51    Temat postu:

podłacze sie troszke do tematu,miałem podobnie w tym tygodniu.odpalam auto jade na ssaniu ok.2tys obrotów.przejechałem ok kilometra wskazówka od temperatury si o on utrzymuje nadal te 2tys???zgasiłem auto.poczekałem jak CE zgasnie odpaliłem i obroty si.wczoraj jade sobie i odwrotna sytuacja obroty samoistnie na dół musiałem podtrzymac gazem.stanołem zgasiłem auto poczekałem jak CE sobie zgasł i odpaliłem i wszystko si.nie wiem co jest grane,musze podpiac sie do kompa i sprawdzic czy nie ma jakis błedów

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Czerwien
Prawdziwy COLTMANIAK
Prawdziwy COLTMANIAK


Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 333
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Gdynia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2008.09.11 09:24:25    Temat postu:

Jak sobie z tym poradzić znajdziecie na stronie Krzyżaka:
[link widoczny dla zalogowanych]
zawsze może to być też wina silniczka krokowego.


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
docencik
Starszy COLTMANIAK
Starszy COLTMANIAK


Dołączył: 01 Kwi 2007
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Poznań

PostWysłany: 2008.09.11 09:45:00    Temat postu:

silniczek krokowy Smile
Śliwek, ja mam kabel do ECU, ale jest loteria. Jeśli Twój Colt posiada już OBD2 to jest d*pa...tylko serwis.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
śliwek
Zwariowany COLTMANIAK ;)
Zwariowany COLTMANIAK ;)


Dołączył: 12 Mar 2008
Posty: 761
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Pyrlandia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2008.09.11 10:04:28    Temat postu:

Cytat:
Jak sobie z tym poradzić znajdziecie na stronie Krzyżaka:
[link widoczny dla zalogowanych]


standardowa sprawa;)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Aquarius
Starszy COLTMANIAK
Starszy COLTMANIAK


Dołączył: 19 Lip 2008
Posty: 166
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Kostrzyn Wlkp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2008.09.12 17:46:01    Temat postu:

Cytat:
Jeśli Twój Colt posiada już OBD2 to jest d*pa

A można po polsku?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
docencik
Starszy COLTMANIAK
Starszy COLTMANIAK


Dołączył: 01 Kwi 2007
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Poznań

PostWysłany: 2008.09.12 21:46:10    Temat postu:

Mitsubishi wprowadziło w CAO małą zmianę w ECU.
Koło skrzynki z bezpiecznikami masz gniazda by połączyć się do ECU. Jeśli masz TYLKO takie złącze
to da się podłączyć kablem który posiadam.

Jeśli w/w oraz gniazdo OBD2 :
to niestety nie połączę się.

źródła:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez docencik dnia 2008.09.12 21:46:51, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
śliwek
Zwariowany COLTMANIAK ;)
Zwariowany COLTMANIAK ;)


Dołączył: 12 Mar 2008
Posty: 761
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Pyrlandia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2008.09.19 08:46:22    Temat postu:

Do Cao mam zwykła diode na dwoch kabelkach która wpinam w złacze i mruga błedy.dzis robie reset kompa bo wpieniaja mnie juz te obroty,mam sróbke przekrecona na maksa zeby obroty były niskie a mam ok.1200.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
White
Prawdziwy COLTMANIAK
Prawdziwy COLTMANIAK


Dołączył: 15 Kwi 2008
Posty: 429
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Koronowo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2008.09.19 22:55:49    Temat postu:

a moze przeplywomierz szlak trafil??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
docencik
Starszy COLTMANIAK
Starszy COLTMANIAK


Dołączył: 01 Kwi 2007
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Poznań

PostWysłany: 2008.09.20 11:28:00    Temat postu:

Ale np diodą nie sprawdzisz dokładnych obrotów, odczytów ze wszystkich czujników, a kablem tak. Dowiesz się jaki jest problem związany z obrotami.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez docencik dnia 2008.09.20 11:28:37, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Misiek
COLTMANIAK


Dołączył: 27 Wrz 2008
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Przemyśl
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2008.10.01 16:43:55    Temat postu:

A kondensatory w ECU były już powymieniane? Bo to taka przypadłośćmiśków że jak nie wiadomo o co chodzi to przeważnie ECU szwankujeprzez spuchnięte lub wylane kondensatory na jego płycie głównej...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    Zobacz poprzedni temat : Zobacz następny temat  
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum COLTMANIA.PL Strona Główna -> TECHNICZNE / ELEKTRYKA Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Regulamin